Fastighetsbyrån Vällingby Spånga, sid 2

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 1282 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

• 2020-02-09

Oliver B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte en lägenhet i hässelby, blev både proffsigt och trevligt bemött av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar, han svarade snabbt på frågor och var trevlig. Läs mer
  • 2020-02-09

MARIA S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tillmötesgående, pålitlig, hjälpsam under hela processen till och med med banken. Lyckades sälja till ett bra pris trots fortfarande ganska trög marknad. Skulle anlita honom igen om jag skulle behöva mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-06

Annelie L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig mäklare, totalt sett nöjd. Läs mer
  • Kenneth L

2020-02-05

Kenneth L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kan bara sammanfatta detta med att min upplevelse fr start till mål har varit utmärkt.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Med vänlig hälsning,
    Kenneth Lindeblad Läs mer
  • 2020-01-31

Girish S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    I would highly recommend Jimmy to sell your apartment. He made the whole process quite easy for selling my apartment, took all the responsibility, was very clear and transparent throughout the process and kept me updated with all the happenings. Läs mer
  • 2020-01-31

Anh Q skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef doesn't deserve 5 stars for rating...
    Because he deserves 6, 8 or 10 or even much more stars for what he has done :)

I bought a house at Maltesholmsvägen 160 and Yosef did an excellent job as a broker.

From the house visning, Yosef seemed to be a great guider who had introduced me all the essential information with his enthusiasm. I was impressed with the way he could handle all the visitors at the same time to answer all of their concerns and questions. He had been an active and also proactive person in keeping in touch with me and satisfying all of my concerns to the fullest during both of the visning and bidding.

During the contract signing and payment process, he arranged it so well with so much convenience and time-saving.

After I took the key, he offered to take me to look around my neighbourhood and show me different important place (trash room, laundry, storage, etc.). He also came to my house to double check the house conditions with me for that last time.

Such an helpful, productive and enthusiastic broker I've met! Läs mer
  • 2020-01-30

Parinaz S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy var outstanding i allt från lyhördhet, kompetens och engagemang. Alltid uppdaterad och tillgänglig, det var aldrig svårt att få tag på honom. Mycket tydlig och informativ i alla led samt vänlig/glad och professionell. Servicen var på topp, kommer definitivt att ta hjälp av Jimmy i framtiden! Läs mer
  • 2020-01-29

Joakim G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy sålde min bostad till min tillfredställelse. Informerade löpande om hur det gick och vidare i processen guidade han mig genom försäljningen steg för steg.
    Aldrig bemött en så lyhörd och medgörlig mäklare tidigare. Han var det självklara valet när jag valde bland mäklare till min försäljning. Rekommenderar starkt Jimmy! Läs mer
  • 2020-01-28

Bjarne L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi träffade Yosef vid en visning av en lägenhet som vi sedan köpte. Eftersom vi uppskattade hans arbete så anlitade vi honom för försäljningen av vår nuvarande lägenhet. Yosef har tålmodigt svarat på alla våra frågor och alltid varit tillmötesgående och realistisk. Yosef har tydligt förklarat både våra skyldigheter och rättigheter och gjorde en bra bedömning av värdet på vår nuvarande lägenhet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-01-28

Sylvia L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef J. Lahlou har lotsat vår familj genom både ett köp av lägenhet , (3 r o k) och försäljning av vår nuvarande lägenhet ( 4 r o k) på ett föredömligt sätt. Vi hade ett långt första möte där Yosef informerade oss om det mesta som gäller vid försäljning och där vi också skrev under köpehandlingar för den nya bostaden. Han gjorde en realistisk bedömning av värdet på vår lägenhet som överensstämmer väl med försäljningen. Vi är mycket nöjda med Yosef och han har alltid varit vänlig och respektfull. Läs mer
  • 2020-01-27

Mats A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Lgh i Råcksta
    Blev bemött med både intresse för våra behov, lösningsorienterad på våra krav och snabb och trevlig.
    Förväntningar på mäklare i allmänhet är att de skall kunna sköta affären och veta vad man gör... och det var inga problem för Jimmy dessutom levererade han enligt Ica . Läs mer
  • Serdar E

2020-01-27

Serdar E skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo är driven, engagerad och hjälpsam person med leende på läpparna.

Romeos bemötande har varit precis så som jag hade önskat.Yrkeskunnig, påläst, tillgänglig stort sett hela tiden.Mycket förtroendeingivande, strukturerad och tydlig.
    Rekommenderar starkt Romeo från Swedbank Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Serdar E
    Hej Serdar,

Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit ett sant nöje att förmedla din fina bostad och extra kul att vi slog försäljningsrekord! Nu fortsätter vi att fokusera på att hitta eran nya drömbostad.
  • 2020-01-24

Irini-hrisåvalado K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har köpt ett radhus.
    Trevlig och tillmötesgående. Informativ. Läs mer
  • THERÉSA V

2020-01-20

THERÉSA V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef var ett solklart val redan från början! Han är en driven person med ett ständigt leende på läpparna. Nåt som betytt oerhört mycket är också hans ärlighet. Han vill det bästa för säljaren samt köparen. Skulle rekommendera honom alla gånger ⚡️ Läs mer
  • 2020-01-20

MICHELE Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I bought my first apartment here in Sweden with Yosef, he guided me through the whole process, answered at any moment of the day with precise information, helped me to fix the meeting with the bank, I not only would recommend him, but i also would contact him again if i want to sell. He works hard to facilitate the process between the seller and the buyer, without being too pushy. Through the whole process I felt in good hands. Läs mer
  • 2020-01-17

Joka B skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi har sålt hus.
    Romeo var väldigt vänligt och håll oss informerade så det kändes att vi var med hela tiden! Han levde upp våra förväntningar och hela affären gick snabbt och smidigt.
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Romeo till alla som går i tankar att sälja! Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Joka B
    Hej Joka & Veselin,

Kul att höra att ni är nöjda och jag är tacksam för er rekommendation. Det har varit fantastiskt att hjälpa er med försäljningen av ert hus och jag önskar er all lycka med renoveringen av er lägenhet. Vi ses snart igen!
  • Evet H

2020-01-10

Evet H skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Emil är serviceinriktad, korrekt, noggrann, kunnig svarade snabbt på samtal och sms. rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Evet H
    Stort tack för de fina orden Evet! Nu återstår det bara att hitta ert drömhus: Jobbar för fullt med det!
    Emil W gillar detta
  • 2020-01-07

Frida B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Sålt min lägenhet i Brf Stationen i Hässelby Strand med Jimmy. Har tidigare haft den ute till försäljning med en annan mäklare utan framgång. Jimmy är envis och lyhörd - precis som en bra mäklare ska vara. Bra slutpris och smidig affär som visar så många gånger det behövs. Hans kollega var även väldigt hjälpsam under mellandagarna för att få till ett kontrakt som passade både köpare och mig som säljare.

Kan på alla sätt rekommendera Jimmy och kontoret om du vill vara säker på att dels sälja din bostad och dessutom till ett bra pris!

Hälsningar
    Frida Läs mer
  • 2020-01-02

Pontus S skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Proffsig, komunikativ, lätt att få tag på och ha dialog med Läs mer
    2020-01-02 Maria L svarar Pontus S
    Tack för det trevliga omdömet - det var en fröjd att få hjälpa er - hela familjen - att hitta ert drömhus!
    Gott Nytt År!
  • 2019-12-29

pedram p skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Hittar inte ord för att beskriva dig som en mäklare. Kan bara säga du är bäst.
    Jag har köpt en lägenhet via honom och sedan har såld samma lägenhet med hjälp av honom med bra vinst. Han var alltid tillgänglig även när han var på semester. Väldigt kunnig och professionellt. Rekommenderar Jimmy stark.
    Världens bästa mäklare ❤ Läs mer
  • 2019-12-29

Alexander M skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    han gjorde ett grymt bra jobb när vi köpte en 2a via han. väldigt hjälpsam med allt som hade med köpet att göra Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Hoppas ni får trivas i er fina lägenhet. Hälsa Vanessa så hörs vi!
    Emil W gillar detta
  • 2019-12-18

Birgitta Ann-marie B skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Är genuint intresserad och ger inte upp i lite motvind. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Birgitta Ann-marie B
    Tusen tack för de fina orden Krissi! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-12-18

Rikard G skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Trevlig kille som hade svar på våra frågor och som följde upp och hjälpte oss efter genomförd försäljning Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Rikard G
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas ni får stortrivas i er nya lägenhet. Ring om ni behöver nåt och hälsa Dacil från mig.
  • 2019-12-17

MILLION T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpte en lägenhet genom Jimmy och han är mycket kunnig som mäklare och kan sitt område mycket väl. Jimmy är tillmötesgående, proffsig och underlättar hela processen för en. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-12-14

Ruben G skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Mycket slarv! Bra bemötande och snabba svar. Tur man själv är i branschen. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Ruben G
    Tack för din reco Ruben! Vad bra att du tyckte att du fick ett bra bemötande. Jag får ta på mig missödet. Jag hade helt enkelt inte huvudet med mig den dagen. Hoppas du får trivas i din nya lägenhet och hör av dig om du behöver nåt.
  • 2019-12-10

Tommy G skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi sålde vårt hus med Stefans hjälp. Processen fortsätter med köp av lägenhet och annan mäklare. Allt tyder på att affärerna kommer att gå vägen. Det är för oss en stor affär och vi har stundtals varit väldigt nervösa och nära att ge upp.
    Stefan har med sitt lugna och professionella sätt hela tiden lugnat oss så försäljningen kunnat fortgå.
    Vi kan rekommenderar Stefan. Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Tommy G
    Hej Tommy,

Tack för de vänliga orden! Jag hoppas att ni börjar komma i ordning i lägenheten nu. Hälsningar Stefan
  • CEM K

2019-12-10

CEM K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy's hantering av försäljningen av min lägenhet sköttes på ett mycket professionellt vis.

Proffsigt bemötande och väldigt sakkunnig och behjälplig med både dumma och många frågor! Läs mer
  • 2019-12-09

Ann Ingeborg K skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo var lätt att få kontakt med, alltid trevlig, korrekt, noggrann, punktlig, höll löften, svarade snabbt på epost och sms. Kunnig om ekonomiska frågor, mycket serviceinriktad så jag rekommenderar Romeo varmt! Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Ann Ingeborg K
    Hej Ann,

Stort tack för dina fina ord. Det har varit en ära att få förmedla ditt fantastiska hus och något jag sent kommer glömma!
    Kul att du fortfarande ska bo kvar i fina Hässelby och jag hoppas vi ses snart igen. Hälsa Lars så mycket från mig också!
  • 2019-12-08

My V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi är väldigt nöjda med Jimmy.
    Mycket engagerad, kunnig och förtroendeingivande och försäljningen var väldigt smidig Läs mer
  • 2019-12-07

Ivan Tobias Dennis N skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Fantastiskt bra bemötande, lättillgänglig vid frågor, avslappnad och trygg, vår försäljning gick snabbt och smidigt, mycket bra hjälp med fantastiskt bra bankkontakt,
    Tack Läs mer
    2020-02-06 Romeo Amsieh svarar Ivan Tobias Dennis N
    Hej Tobias,

Kul att höra att ni är nöjda och stort tack för rekommendationen! Extremt kul att det gick så snabbt med försäljningen och jag hoppas verkligen att ni kommer njuta av er nya fantastiskt fina villa!
    Allt gott.

Åsa P skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpt en bostadsrätt. Jannike är glad och trevlig och har varit väldigt snabb på att svara på både mail och sms. Läs mer
    2019-12-06 Jannike C svarar Åsa P
    Tack så mycket Åsa! Jag tror du kommer trivas jätte bra i lägenheten.

Salma J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en lägenhet,
    Jag blev verkligen imponerad och förvånad över hur Josef har hanterat köpet, han var en bra lyssnare, erbjöd all nödvändig hjälp och även mer och var aldrig sen på att svara.
    han fick mig att känna mig bekväm och jag tvekade aldrig att lita på honom. Läs mer

Andrea W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte en lägenhet i Vällingby och Yosef kontaktade oss efter att vi har deltagit i budgivning.
    Yosef har varit extremt professionellt, han har varit snabbt och tydligt Läs mer
  • Manuela S

2019-12-05

Manuela S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi deltog i en auktion och visade intresse för ett par andra lägenheter. Yosef kontaktade oss för att erbjuda oss möjligheten till en snabb affär som mötte våra behov och på mindre än en vecka köpte vi en lägenhet. Yosef är en mycket seriös person, vänlig, tydlig och alltid tillgänglig. Jag skulle rekommendera homon och kommer säkert att kontakta homon igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-04

Ann G skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Positivt bemötande av mäklaren.Trevlig,trygg och pålitlig . Läs mer
  • 2019-12-03

Swagoto C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpte lgh i Sundby. Jimmy var mycket proffsig och har bra lokalkännedom. Gjorde processen lätt och smidig. Läs mer
  • 2019-12-02

Henrik J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy besitter stor kompetens och erfarenhet vilket märks i hans arbetssätt genom hela processen. Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-12-01

Lena E skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jannike som har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt i Vällingby. Hon har varit mycket engagerad och professionell och jag har känt mig trygg i att hon gjort sitt allra bästa för att få lägenheten såld till ett bra pris, vilket hon också lyckades med.

Lena Edlund Läs mer
    2019-12-02 Jannike C svarar Lena E
    Tack så mycket Lena för fina rekommendationen. Alltid roligt att sälja en så fin lägenhet som du hade. Nu ska vi bara hjälpa dig att hitta rätt ny bostad till dig!
  • 2019-11-28

Nitin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy is a great real estate agent - a thorough professional in his work and a very pleasing personality. He gave us appropriate expectations at the start of process and delivered exactly as he promised. He was very transparent through out the process and kept us informed for every movement. We are very happy about this assignment with him. Läs mer

Snjezana B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett korrekt sätt. Mäklaren var kunnig och omtänksam. Jag skulle rekommendera han. , Läs mer

Clarah N skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har köpt en lägenhet, jag blev bemötad jättebra av Emil han är trevlig och hjälpsam och gav mig många tips, jag skulle gärna rekommendera honom till andra. Jag är nöjd med honom som min mäklare och skulle gärna använda honom i framtiden om jag skulle sälja eller köpa en ny bostad. Tack för hjälpen Emil du är grym. Mvh Clarah Nilsson Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Clarah N
    Tack så hemskt mycket Clarah! Var ett nöje att hjälpa dig. Vi hörs framöver!

Johan F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt radhus i Norra Hässelby Villastad.
    Bemötandet har varit mycket bra från mäklarens sida.
    Våra förväntningar föll inte in till 100 men helt OK tycker vi ( då tänker jag på slutpriset).

Vi tycker att sammanfattningsvis så blev det bra och vi är nöjda både med mäklare och affären. Läs mer

Elisabeth K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Utmärkt på alla sätt och vis! Mycket kompetent mäklare och proffsig.
    Vi sålde en villa i Vällingby. Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Elisabeth K
    Hej Elisabeth,

Vad roligt att höra, tack så mycket! Det har varit ett väldigt trevligt samarbete! Vi ses på fredag. Vänligen Stefan
  • 2019-11-24

Jörgen K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Allt har gått väldigt bra hittills Läs mer
    2020-03-03 Stefan B svarar Jörgen K
    Hej Jörgen,

Stort tack för rekommendationen! Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Vi ses på tillträdet! Bästa Hälsningar Stefan
  • 2019-11-22

Haidar I skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har sålt min lägenhet i Hässelby och mäklaren var jättetrevligt person. Förväntningar var som jag tänkt och mäklaren var hjälpsam med mig . Läs mer
  • Johan G

2019-11-21

Johan G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har salt en BR seniorlgh i Bromsten. Fastighetsbyran rekommenderades av Swedbank men vi har aven tidigare anvant Hasselbykontoret med gott utfall.
    Yosef har hela tiden gjort ett professionellt intryck och varit mycket transparent om utsikterna, prisprognos osv och aven om forsaljningspriset inte 100% motsvarade forhoppningarna sa tror vi att det blev sa bra som mojligt med de olika ramar vi hade, framforallt tid.
    Vi remommenderar garna Yosef. Läs mer
  • 2019-11-19

Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Bra mäklare som lyssnade och kom med bra återkoppling. Jag hade flera mäklare på gång och valde Jimmy för att han var beredd att kämpa och arbeta för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-11-18

Rebecca L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag sålde en etta i Vällingby. Yosef var trevlig, professionell, öppen och ärlig. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Det enda som kunde förbättras lite var eventuellt sättet som önskat pris på bostaden förmedlades till köparen. Men över lag är jag väldigt nöjd. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-17

Marjaana K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Första kontakten vi fick med Yosef var för 2,5 år sedan när vi köpte vår lägenhet. Då fick vi ett så gott intryck av honom att nu när vi ville sälja vår lägenhet, var det självklart att vi skulle välja Yosef för uppdraget.
    Bägge gångerna har han varit tydlig och snabb att kommunicera till en sådan grad att det känns som om vi är hans enda kunder.
    Förstroendet som är mäklarens A och O har han aldrig svikit. Läs mer
  • 2019-11-17

Jenny A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt radhus. Trevligt bemötande med både omtanke och värme. Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby