Sofiabolaget

Flygargatan 9, 128 34 Skarpnäck — Visa karta

Städhjälpen Sofiabolaget i Stockholm, drivs av Loredana som startade företaget i juni 2011. Sofia har tio års vårderfarenhet från hemtjänsten och har sedan starten av företaget fått många uppdrag för att göra vecko- och flyttstädningar. Vi arbetar även med kontorsstäd, trappstäd samt diverse lokalvård.

Städhjälpen Sofiabolaget hjälper dig gärna med städning och hemhjälp av olika slag. För Sofia är det den enskilda kundens önskemål som styr hennes arbete och det är av yttersta vikt att kunden är nöjd. Städhjälpen Sofiabolaget åtgärdar därför givetvis alla eventuella fel som har gjort en kund missnöjd.
Terrängvägen 16, 12948, HÄGERSTEN
GK Facility Service
Emma E:
Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Lokalvårdare nära Sofiabolaget:

Slakthusgatan 15, JOHANNESHOV
Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med pa... Läs mer ›
Anders J:
Helnöjd, diskreta och noggranna

Lugnets Allé 5, STOCKHOLM
Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkr... Läs mer ›
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

STÅLBOGAVÄGEN 20, BANDHAGEN
Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och myc... Läs mer ›
Pilar R:
En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsd...

Skärlingebacken 13, BANDHAGEN
Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Re... Läs mer ›
Kristian L:
Hej, Vi anlitade BF Flytt för allt från packning, flytt till flyttstädning. Har fungerat mycket bra. Extra stort plus för vänlig personal! ...

Läs vad 9 kunder tycker om Sofiabolaget

• Pontus E
    Pontus E skrev om Sofiabolaget
    Rekommenderar INTE detta företag. Flyttstädning.
    Slarvigt städat och inte ens försökt ta bort fläckar som var hur enkla som helst att få bort. Mycket dåligt! Nya hyresgästen blev inte imponerad av städningen. Tvärtom!
  • ida
    ida skrev om Sofiabolaget
    Riktiga skojjare! Boka er flyttstäd med ett annat företag är min rekommendation. Städarna hade inte med sig stege trots att vi påpekat att vi hade 4 m i takhöjd.
    En av städarna spräckte vår fönsterruta vid flyttstädning, en spricka på flera dm rakt över hela fönstret. Loredana var vid första kontakten trevlig ( innan städfakturan var betald) och lovade att åtgärda det snarast. Sedan hör vi inget på flera veckor. Vid ny kontakt från vår sida svarar hon aggressivt att fönstret redan var sprucket innan städning och att hon inte tänker stå för reparationen. Fönstret var helt anmärkningsfritt innan städning men är nu trasigt. Tråkigt med oseriösa företag, men antar att man får vad man betalar för.
    2013-08-30 Loredana S svarar ida
    Hej mina kunder som inte vill betala sin faktura.
    Det är tidligt att ni hittar på att mina medarbetare spräckte fönster rutan för att inte betala faktura.
    Jag kommer vidare med det till inkasso och sen får ni svara för er anklagelse till vår försäkring jurist.

Loredana,Sofiabolaget
    2013-08-30 ida svarar Loredana S
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Inga-Sarah L
    Inga-Sarah L skrev om Sofiabolaget
    Mailar dem för att be dem komma och titta på ett städjobb. Det tar ca 30 minuter innan ett samtal kommer och efter två timmar har jag en person på plats som tittar på jobbet. Jag hade mailat på Offert.se till fyra andra, fick ingen respons av det övriga. Ställer alltid upp, för ett mycket bra jobb och man kan alltid lita på, när jag lämna hemmet att det är i tryggt förvar. Jag rekommenderar alltid Sophiabolaget till mina vänner och bekanta!
    2013-05-28 Loredana S svarar Inga-Sarah L
    Vi vill tacka för att du valt Sofiabolaget som din städleverantör och hoppas att du är nöjd med vår service.
    Har du några frågor kring din städning/specifikation så är du välkommen att kontakta Sofiabolaget kundtjänst
  • Hannah P
    Hannah P skrev om Sofiabolaget
    Min uppfattningen av Sofiabolaget är att det är väldigt serviceminded. allting fungerar väldigt smidigt och de är alltid i tid och utför arbetet snyggt. Vi har bytt tider några gånger och det har alltid fungerat enkelt och smidigt!
    2013-05-24 Loredana S svarar Hannah P
    Tack för din omdöme Hannah!

Vårt ambition är att tillmötesgå, till det yttersta, varje enskild kunds önskemål och krav.
    Kundgaranti är något vi starkt strävar efter.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Sofiabolaget
    Jag är glad att jag valde Sofias städ till min flyttstädning, tydliga offerter, trevligt bemötande och städningen var utmärkt.
  • Johan
    Johan skrev om Sofiabolaget
    Städningen klart godkänt. De är pålitliga, de har haft egen nyckel. Senast putsade de fönster helt på eget initiativ.
  • Loredana S
    Loredana S skrev om Sofiabolaget
    För att säkra vår kvalité lämnar städaren en ikryssad checklista på vad som är städat efter varje städning.Varje månad har vi på Sofiabolaget en kundundersökning. Vi lämnar en gång i månaden ett formulär för våra kunder att fylla i deras tankar och åsikter kring städningen. Detta då nöjd kundgaranti är något vi starkt strävar efter.
  • Zarah E
    Zarah E skrev om Sofiabolaget
    Snabb kontakt vid offert, städning och fakturering. Mycket bra genomfört uppdrag!
  • Anna N
    Anna N skrev om Sofiabolaget