Ring 070-764 66 73 sofiabolaget.se
4.4

Städhjälpen Sofiabolaget i Stockholm, drivs av Loredana som startade företaget i juni 2011. Sofia har tio års vårderfarenhet från hemtjänsten och har sedan starten av företaget fått många uppdrag för att göra vecko- och flyttstädningar. Vi arbetar även med kontorsstäd, trappstäd samt diverse lokalvård. Städhjälpen Sofiabolaget...

21 omdömen om Sofiabolaget

Malcolm W
Skrev om Sofiabolaget

Alltid personlig service på högsta nivån. Städningen är jag extremt nöjd med. Att komma hem till din egen ren och städat lägenhet och få det ”Hotel” känsla är fortfarande roligt. Det underlättar familjeliv också :) Jag har varit kund sedan länge och kommer vara längre till!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Emma S
Skrev om Sofiabolaget

Blir alltid väldigt väl bemött av företaget, som alltid hittar smidiga lösningar och är väldigt lyhörda för våra önskemål!

Clara B
Skrev om Sofiabolaget

Varit trogen kund under flera år. Städningen blir vi alltid lika nöjda över. Behöver vi ändra tid pga sjuka barn tex har de alltid varit vänliga och hjälpsamma med nya tider.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Marie B
Skrev om Sofiabolaget

Vi har fått ett bra bemötande och arbetet är väl utfört. Vår städerska verkar inte förstå svenska då det går inte att kommunicera direkt med henne, men hon är duktig på sitt jobb.

Hans P
Skrev om Sofiabolaget

Jag har städning via Sofiabolaget sen ett par år tillbaka. De gör ett jättebra bra jobb vecka efter vecka och är pålitliga.

Svar från Sofiabolaget

Hej Hans! Tusen tack för din uppskattning! Det betyder mycket för oss. Mvh Loredana/Sofiabolaget

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Clary L
Skrev om Sofiabolaget

Sofiabolaget har ställt upp även när det har krånglat och fixat städning när jag har behövt.

Svar från Sofiabolaget

Trevligt att kunna hjälpa dig med hemstädning Clary!😊

Malcolm W
Skrev om Sofiabolaget

Jag få städning varje vecka och haft det många år. Förutom att det räddade min förhållande med frun, man också få den ”hotell känsla” en gång om vecka....en uppskattade Vardagslyx! Kundtjänsten är personligt och riktigt bra. Jag är en väldigt nöjd kund, helt enkelt

Tusen tack Malcolm! Jag är så glad att ha dig som kund! Loredana/Sofiabolaget

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

Angelica R
Skrev om Sofiabolaget

Bra service, trevlig personal och bra resultat - rekomenderas!

Svar från Sofiabolaget

Stor tack för att du tog din tid och skrev omdöme om oss!

Helena K
Skrev om Sofiabolaget

Bra personal, rent och fint och alltid tillmötesgående!

Svar från Sofiabolaget

Vi är glada att ha dig som kund!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Clara B
Skrev om Sofiabolaget

Använt dem under ngr år.. Mkt nöjd. Städar över våra förväntningar, punktliga och trevliga städerskor. Hade samma person under ngt år men nu har vi haft lite olika vilket drar ner betyget något. Men alla gör fint:).

Tusen Tack Clara! Mvh Loredana/Sofiabolaget

Maria W
Skrev om Sofiabolaget

Jag har gått igenom en del bolag under åren och de flesta har alltid ett gott bemötande och ger mig som kund höga förväntningar men har inte lyckats att leverera på samma sätt som Sofiabolaget. Bemötandet är profisonellt från företaget men ändå väldigt tillmötesgående och familjärt. Vår städerska gör ett fantastiskt jobb och hela vår familj känner oss väl omhändertagna när hon kommer. Hon gör alltid oss super nöjda och har öga för både helhet och de små detaljerna som vi uppskattar. Vi rekommenderar varmt att köpa deras tjänster.

Tusen tack Maria! Mvh Loredana/Sofiabolaget

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Lana L
Skrev om Sofiabolaget

Jättefin städning! Resultatet blir lika fint varje gång. Rekommenderar verkligen sofiabolaget. Bra priser och kvalite!

Tusen tack!

Robert S
Skrev om Sofiabolaget

+ Dom kunde komma med ganska kort varsel när alla andra städfirmor var upptagna. + Städerskan gjorde ett bra jobb på dom ytor som hon faktiskt städat. Där slutar det positiva. - Vi visade städerskan vad vi ville att hon skulle städa när hon kom. Hon svara "jaja" på allting. Städade i fem timmar. När vi kom hem så märkte vi att hon inte alls städat det som hon sa "jaja" till. Mycket var dammigt och fortfarande flottiga detaljer i köket. - Jag ringer upp och förklarar att vi inte är riktigt nöjda, kan vi få lite...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
ida
Skrev om Sofiabolaget

Riktiga skojjare! Boka er flyttstäd med ett annat företag är min rekommendation. Städarna hade inte med sig stege trots att vi påpekat att vi hade 4 m i takhöjd. En av städarna spräckte vår fönsterruta vid flyttstädning, en spricka på flera dm rakt över hela fönstret. Loredana var vid första kontakten trevlig ( innan städfakturan var betald) och lovade att åtgärda det snarast. Sedan hör vi inget på flera veckor. Vid ny kontakt från vår sida svarar hon aggressivt att fönstret redan var sprucket innan städning och att...

Inga-Sarah L
Skrev om Sofiabolaget

Mailar dem för att be dem komma och titta på ett städjobb. Det tar ca 30 minuter innan ett samtal kommer och efter två timmar har jag en person på plats som tittar på jobbet. Jag hade mailat på Offert.se till fyra andra, fick ingen respons av det övriga. Ställer alltid upp, för ett mycket bra jobb och man kan alltid lita på, när jag lämna hemmet att det är i tryggt förvar. Jag rekommenderar alltid Sophiabolaget till mina vänner och bekanta!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Hannah P
Skrev om Sofiabolaget

Min uppfattningen av Sofiabolaget är att det är väldigt serviceminded. allting fungerar väldigt smidigt och de är alltid i tid och utför arbetet snyggt. Vi har bytt tider några gånger och det har alltid fungerat enkelt och smidigt!

Gunilla S
Skrev om Sofiabolaget

Jag är glad att jag valde Sofias städ till min flyttstädning, tydliga offerter, trevligt bemötande och städningen var utmärkt.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Johan
Skrev om Sofiabolaget

Städningen klart godkänt. De är pålitliga, de har haft egen nyckel. Senast putsade de fönster helt på eget initiativ.

Skrev om Sofiabolaget

För att säkra vår kvalité lämnar städaren en ikryssad checklista på vad som är städat efter varje städning.Varje månad har vi på Sofiabolaget en kundundersökning. Vi lämnar en gång i månaden ett formulär för våra kunder att fylla i deras tankar och åsikter kring städningen. Detta då nöjd kundgaranti är något vi starkt strävar efter.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Zarah E
Skrev om Sofiabolaget

Snabb kontakt vid offert, städning och fakturering. Mycket bra genomfört uppdrag!

Anna N

Bra. Inget att klaga på Slut på åsikter

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.