Stockholm S-Service AB

Stockholm S-Service AB

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!

Läs vad 360 kunder tycker om Stockholm S-Service AB 2

• Anna-Karin J
    2021-04-20
    Stockholm S-Service AB utförde min flytt mellan Vällingby och södra Stockholm. Att funkade helt perfekt, allt från bokningen till utförandet, trevlig och serviceminded personal. Och så var det var väldigt prisvärt!
    2021-04-12
    Flytthjälp från lägenhet till hus som gick supersmidigt. Duktiga killar som skötte det bra. Inget att klaga på!
    2021-04-07
    Jätte trevliga och snabba. Rekommenderar varmt
    2021-04-06
    Min upplevelse av Stockholm S-Service får mig att tro att de flesta recensioner här skrivs av vänner till dem som jobbar där, eller så hade jag riktig, riktig otur, för det här var det sämsta jag någonsin varit med om. Jag vill börja med att säga att jag inte är någon komplicerad kund, jag är inte en sån som klagar på restauranger om det är något litet fel på maten eller till frisörer om jag inte är helt nöjd.

Jag hade fått info om att flyttbilen skulle komma 07, men ingen kommer och ingen går att få tag på. Paniken när man står där med hela sitt bohag nedpackat och har fått väcka sin bebis tidigt och ingen flyttfirma kommer. Kl 8 kommer flyttbilen, de säger att de fått info om att komma kl 08:00. J från företaget ringer upp och ljuger för mig att bilen är sen pga trafikköer.

Jag upptäcker att flyttstädningen är bokad en annan dag än vad vi bestämde muntligt, dagen efter istället för samma dag, vilket var nödvändigt pga lägenhetsbyte, något jag tydligt påtalat vid bokningen. Fel av mig att inte ha läst bekräftelsen noggrannare, men konstigt att ett sånt misstag görs när man bestämt så noga per telefon, och sagt att kl 14 samma dag egentligen är i senaste laget. Får reda på att det är omöjligt att göra något åt, och att de omöjligt kan veta vilken tid städningen ska göras dagen efter, men att de "tror på morgonen". Hur kan man inte veta när ett företag man arbetar för ska göra städningen? Detta komplicerade det väldigt mycket för oss, med tanke på att det var ett byte och personen som skulle flytta in i min lägenhet inte kunde planera när hon skulle göra sin flytt. Som tur var så var hon flexibel och kunde bo hos sina föräldrar och ha sina saker på ett släp där, vad hade hänt om hon inte haft den möjligheten?

Dagen efter ringer jag gång på gång till J för att höra om han vet när städningen ska göras, han svarar varje gång att han tyvärr inte vet men ska kolla och återkomma, han återkommer aldrig. Till slut åker den nya hyresgästen till lägenheten för att se vad som händer, då är städningen gjord, men uselt gjord. Det är fettfläckar på fläkten, väldigt synbar smuts på golvet som inte ens var där när jag lämnade lägenheten och dessutom har något hänt med frysen, dörren öppnar sig så fort man försöker stänga den (ett problem jag aldrig haft med den) och den är "lagad" med en papperslapp. Jag ringer företaget, de säger att städaren säger att han gjort ett utmärkt jobb! Till slut går de med på att skicka dit en städare igen, men tidigast om 2-3 h (kl. är nu ca 16). Frysen kan de inte ansvara för för "det täcker inte deras försäkring". De säger att de inte gjort något med frysen, trots att den har en synbar "lagning" av deras städare. Kl 19:30 kommer de dit, de fixar faktiskt frysen, det var någon knapp som blivit tilltryckt så det var ju skönt, men min nya hyresgäst säger att han har fel utrustning för att göra städningen bra, så ca 20:30 säger hon att det får vara färdigt. Dagen efter öppnar hon skåpen och upptäcker att de inte ens är uttorkade, det är både damm och smuts i dem. Hon säger till mig att hon fortfarande inte är nöjd med städningen. Jag kontaktar flyttfirman och de säger att hon godkänt städningen och att det inte är mer de kan göra då.

Efter allt detta skickar de fakturan utan ett enda avdrag. Jag kontaktar dem och säger att det inte är rimligt att jag ska betala det här efter alla fel de gjort, de säger att de tyvärr inte kan göra något åt fakturan och hotar till slut med inkasso.

Allt jag fick från företaget de här dagarna var lögner och ursäkter, aldrig sa de att de gjort fel eller bad om ursäkt förrän jag till slut under sista dagen påtalade detta och de motvilligt erkända att det inte gått till helt så som de hade önskat. Det enda bra med den här flytten var flyttkillarna, de gjorde ett fantastiskt jobb! Snabba och effektiva! Tyvärr dras betyget ändå ner till sämsta möjliga pga alla logistiska fel och hur dåligt gjord städningen var...
    Hej Chatrin J Först och främst beklagar vi över allt som har hänt och är inte 100 % nöjd kund. Alla våra kunder som du påstår är våra vänner är väl lite ta i. Samtliga personer som du ser på listan är personer som man kan ta kontakt med via mail eller samtal. När det gäller om städningen så påpekade vi flera gånger om att vi inte kunde ta städningen på samma dag, men gick med på att vi skulle ta städningen under dagen den nästkommande dagen, tiden va osagd och även det gick du med på vid samtal. Under städ dagen så va vi behändiga med hantverkare som kom och åtgärdade slitagegen på kylskåpet. Även de punkter som du går igenom, åtgärdades under samma dag. Vi gick igenom samtliga punkter med den nya ägaren som va mer än nöjd över servicen och tackade för hantverkaren som gjorde ett kanon jobb. Från våran sida har vi gjort allt plus lite till för att få er bägge nöjda. Stockholm S-Service AB
    2021-04-02
    Flytthjälp
    Blev utmärkt bemött
    De överträffade mins förväntningar
    Snabba, varsamma och stuvade altt smart
    2021-03-31
    Flyttning och flyttstädning, trevlig personal, bra priser
    2021-03-31
    The team from Stockholm S-Service is very professional and friendly. Can absolutely recommend their moving service!
    2021-03-09
    Flytt inom Stockholm och flyttstäd. Otroligt professionell, trevlig och snabb flyttpersonal, och städningen var fläckfri. Bra kommunikation, snabb återkoppling. Rekommemderas varmt!
    2021-03-05
    Mkt nöjd med nedpackning, flytt och flyttstädning.
    2021-03-03
    Snabbt och noggrant! Rekommenderas!
    2021-03-03
    Flytt- och städtjänst! Trevliga och noggranna. Skulle definitivt använda dem igen!
    2021-03-02
    Snabbt smidigt enkelt proffsigt
    2021-02-27
    Flytt med bil och bärhjälp samt flyttstädning. De kom i tid, jobbade på bra och säkert. Mycket nöjd med kontakt och utförda tjänster.
    2021-02-27
    Mycket nöjd med flytten, hade lite strul med städet men det löste sig bra till slut 😃
    2021-02-26
    Bra proffsigt bemötande, väldigt nöjd med flytten.
    2021-02-26
    Bra och trevlig kommunikation och väl utfört jobb.
    2021-02-25
    Jättenöjd med flyttservicen. De kämpade på som sjutton trots att det var 3 trappor utan hiss. Mycket imponerad av deras arbete och ork:). Kommer att använda mig av dem igen när det är dags för flytt i framtiden.
    Känns tryggt att de har alla rätta licenser och försäkringar.
    Finns många halvskumma aktörer i flyttbranschen, men Stockholm S-service kändes verkligen som en seriös firma.
    2021-02-25
    Flyttning +städning som fungerade alldeles utmärkt
    Trevligt bemötande
    Rekommenderas
    2021-02-25
    Superbra, snabb och proffsig hantering av vår flytt och fantastisk städning. Allt över förväntan.
  • Eleni Lotta P
    2021-01-30
    En del missar
    Men super trevligt par som städade

Den på kundkontakten däremot - ingen bra servicekänsla
    Hej Eleni. Vi beklagat att du inte nöjd 100%. Du har besiktat städningen och har godkänt, var jätte nöjd med städningen, har tacka så mycket städpersonalen, men efter 4-5 timmar skrev att du inte nöjd med städningen, vi har frågat dig att du har besiktat och har godkänt, sedan du var arg och har hottat med negativ omdöme trots att vi skulle komma och åtgärda brister. Mvh Beck Stockholm S-Service AB
    2020-12-29
    Gjorde bra städjobb.
    Mycket dåligt fakturajobb däremot. Har påstått i snart en månad att fakturan är obetald trots att jag betalade på städdag.
    2020-08-27
    Personalen var vänlig och tillmötesgående. De fick göra ett betydligt större jobb än vad som beställts men det var inga problem.
    Tyvärr ställde man alla tyngre skåp längst in i lägenheten i det minsta rummet.
    2020-08-17
    Snabba, trevliga och noggranna
    2020-08-13
    Jag beställde flytthjälp och flyttstädning. Allt gick bra. Kan rekommandera.
    2020-08-12
    Högsta betyg! Effektiva, proffsifga och tillmötesgående. Jag ger mina varmaste rekomendationer!
    2020-08-11
    + snabba svar på mejl och telefon
    + tydliga och enkl offerter
    + flexibla gällande uppdrag
    + flytt och flyttstädning väl utförd
    + prisvärda
    2020-08-11
    Trevliga, medgörliga och proffs. Bara plus
    2020-07-25
    Rekommenderas! Nöjda med både flytt och städ.
  • JENS M
    2020-06-29
    Intensivt flyttlass årets kanske varmaste dag.
    Energiska, vänliga, och fick verkligen jobbet gjort.
    Ingen tvekan, andra gången jag anlitar. -Fanns ingen anledning att jämföra alternativ.
    2020-06-23
    Paket med nedpackning- flytt och flyttstäd.

Allt gick jättesmidigt, noggrant packat och snabbt flyttat. Flyttstädningen var utan anmärkning. Kan varmt rekommendera.
    2020-06-16
    Smidigt, flyttkillar var på tid, lätt att kommunicera.
    2020-06-06
    Andra gången jag använder företagen för en flytt. Allt funkade mycket bra och skulle använda dom nästa gång igen!
    2020-05-27
    Trevlig personal. Omtänksamma, förstående. Glada. Flyttade en trea från traneberg till värmdo.
    Lätt läst offert som stämde. Personal kommer i tid. Beställde oxå flyttstäd dom dom fixade.
    Mer än nöjd. Kan verkligen rekommendera. Har använt 4 olika flyttfirmor sista 4 åren vilka har varit bra men s-service toppar
    2020-05-24
    Vi köpte flytthjälp och flyttstäd!! Snabba, duktiga och väldigt noggranna!!
    2020-05-18
    Vi är jättenöjda med packning, flytt och städ. Höll tiderna perfekt och allt flöt på toppen. Har inget negativt att säga! Bra pris också.
    2020-04-29
    Stockholm S-Service hjälpte mig med flytt och flyttstäd och jag har inget att klaga på! Snabb & effektiv flytt och noggrann & väl genomförd städning. De hade till och med dammsugit ur och ställt tillbaka soffan jag lämnat i lgh på sin plats trots detta inte ingick. Jag är mycket nöjd och rekommenderar definitivt Stockholm S-Service!
    2020-04-06
    Väldigt snabba och smidig hanterat! Upplevdes samtidigt väldigt säkert och försiktiga.
    2020-03-24
    Allt gick galant! Proffsiga och trevliga killar! Så nöjd!😊👍
    2020-03-18
    Flytthjälp till nya lägenheten.
    Extremt trevliga och duktiga killar.
    Snabba, försiktiga, serviceminded och lyhörda:)
    Rekommenderar starkt detta gäng
    2020-03-11
    Jag fick hjälp med flytt, och det var superbra!
  • 2020-03-09
    Mycket effektiv och trygg flyttning! Trevlig och snabb personal. Skulle jag flytta igen skulle jag absolut anlita samma företag! Rekommenderar varmt.
    2020-02-13
    Utmärkt service! Bra erbjudanden!
    2020-02-11
    Flyttade med hjälp av Stockholm S-Service. Fantastiskt snabbt och smidigt, trevlig personal och försiktiga om alla möblerna. Flytten var klar på bara 2½ timme! Städningen gick också väldigt fort med tanke på hur smutsigt vi lämnade den.
    2020-01-24
    Jag är jättenöjd, killarna var så proffsiga och trevliga. Varmt tack till er.
    2020-01-16
    Skulle flytta tre bohag samtidigt, vilket krävde noggrann planering. Det lyckades Stockholm S-service att planera på ett mycket bra sätt. Deras personal var väldigt effektiva, trevlig och serviceminded.
  • Johan H
    2020-01-16
    Prisvärt och väl utfört uppdrag! Flytt och städ.
    2020-01-14
    Allt gick bra och personalen var kompetent och trevlig.
    2020-01-14
    Allt ömtåligt packades in bra vid flytten, snabbt och metodiskt arbete! Jag är mycket nöjd och skulla använda Stockholm S-Service igen.
    2020-01-14
    Stockholm S-service hjälpte oss med flytt samt flyttstädning. De gav ett väldigt proffsigt intryck och alla jag hade kontakt med var supertrevliga. Flytten gick smidigt och städningen blev jättebra. Skulle absolut anlita dem igen.
    2020-01-14
    Väldigt proffsigt genomförande och otroligt trevlig bemötande genom hela flytten. Kan varmt rekommendera!