Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 228 kunder tycker om Stockholm S-Service

• Erik T
    Erik T skrev om Stockholm S-Service
    Flyttade in i en lägenhet som var "städad" av Stockholm S-Service. Väggarna var orörda, avloppet var inte rengjort, det låg brödsmulor i kökskåp, damm ovanpå fönsterkarmar och fönster var inte rengjorda.

Använde deras garanti, blir uppringd på en måndag klockan 12:30 att de vill komma "nu", pratade med personen och kom överrens om att imorgon passade bättre. Ingen dök up, kontaktade deras bokning och frågade varför, personen skulle inte alls komma då, bokade om till nästa dag. Ringer upp för att säkerställa att de tänker dyka upp, det tänkte de inte då heller. Gav upp och bokade ett seriöst bolag som tar ansvar för sin garanti. Läs mer
  • Karl K
    Karl K skrev om Stockholm S-Service
    Använde oss av SS- service för flytthjälp och flyttstäd. Genomgående väldigt bra utfört, allt gick smidigt och de var noggranna tog väl om hand om ömtåliga saker, plastade in och skyddade ömtåliga möbler väldigt bra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Stockholm S-Service
    Blev rekommenderadet Så Service. Kändes trygga och var försiktiga med möblerna. Väldigt effektiva och kom på avtalad tid. Läs mer
  • Robin A
    Robin A skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade Stockholm s-service för flytthjälp och flyttstäd och wow..!
    De började vid 8, jag gav dem nyckeln och åkte vidare till den nya lägenheten. Ca kl 12 stod bilen utanför den nya lägenheten. De hade plastat in allt som var löst - sängar, tv, soffan osv. Jag stod sedan och dirigerade vart allt skulle stå. Allt gick hur smidigt som helst, inga olyckor och alla i personalen var super trevliga och serviceminded! Flyttpersonalen lämnade sedan över nyckeln till städarna.

Allt var inflyttat och slutstädat vid ca kl 15. Jag är helnöjd och kommer garanterat anlita företaget igen! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Stockholm S-Service
    Super på alla sätt och vis! Vi körde nedpackning, flytthjälp och flyttstäd. Allt var grymt! Fantastiska killar och tjejer och de var så noga och försiktiga med allt. Inget var ett problem.
    Kommer rekommendera dem till alla som flyttar framöver! Läs mer
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Stockholm S-Service
    Flytthjälp med städ. Super nöjda med allt! Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Stockholm S-Service
    Punktliga, proffsiga och pålitliga! Levererade allt som avtalats. Trevlig och omtänksam personal! Vi är jättenöjda med allt, både flytt och städning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ellinore F
    Ellinore F skrev om Stockholm S-Service
    Effektiv och duktig flyttfirma! Rekommenderas! Läs mer
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Stockholm S-Service
    Flytt med flyttstäd. Trevligt och proffsigt bemötande. Duktiga och effektiva flyttgubbar. Bra städat. Kan definitivt rekommendera Stockholm S-service. Tack för ett väl utfört och prisvärt jobb! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Stockholm S-Service
    Använde mig av deras tjänst när jag flyttade. Det gick oerhört smidigt och snabbt även om det var 2 våningar. Toppenföretag med servicekänsla. A+++ rating Läs mer
  • Ben Z
    Ben Z skrev om Stockholm S-Service
    Mycket proffsiga och hjälpsamma. Det gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Görgen V
    Görgen V skrev om Stockholm S-Service
    Fantastiskt! Punktliga, trevliga, tillmötesgående. Stockholms bästa flyttfirma!! Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade http://s-service.se/ för flytt från två adresser till en tredje. Punktliga, oerhört noggranna och rädd om möblerna. De som vi sa de behövde vara extra rädda om plastade de in med bubbelplsast eller vanlig. De lade även filtar om. De var oerhört lösningsfokuserade, positiva och trevliga. Väldigt professionella! Bra pris dessutom. Väldigt seriösa! Vi rekommenderar dem alla dagar i veckan. Vi kommer aldrig anlita några andra!
    TACK!
    Från Carina !! Läs mer
  • Joel L
    Joel L skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade Stockholm S-Service för en flyttning och en flyttstädning. Vi hade ett oerhört tajt schema där nycklarna till vår lägenhet skulle lämnas över samma dag. Stockholm S-Service visade stor professionalism i genomförandet av flytten och dessutom jobbade man snabbt. Hela flytten var klar på fyra timmar (!) (flyttstädning borträknat). Städningen var färdig redan kl 15:30 så vi kunde checka av städningen. Hann bara göra det lite snabbt men av vad jag kunde se på min snabba genomgång så var den bra och det luktade rent och fräscht i hela lägenheten.

Man var dessutom oerhört punktliga. Flytten var planerad att starta kl 08:00 och tre minuter innan kom flyttbilarna upp på gatan.

Flytt och flyttstädning tog allt som allt 7,5 h. Då hade vi en 5a på 117 kvm. Riktigt bra jobbat! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade SS-service för flytt och flyttstäd. Valde fast pris, inga konstigheter med faktura och vad som ingick eller inte.
    Flyttgubbarna var mycket trevliga och hjälpsamma. Ingen stress och inget gick sönder.
    Städningen var helt utan anmärkning, skinande rent!
    Mycket prisvärt, jag kan verkligen rekommendera SS-service. Läs mer
  • Khodi N
    Khodi N skrev om Stockholm S-Service
    Super nöjd! Hade flytthjälp samt flyttstädning. Båda delarna gick väldigt smidigt och de var super proffsiga och gjorde ett kanon jobb, till ett superbra pris. rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ann Laurell R
    Ann Laurell R skrev om Stockholm S-Service
    Jag flyttade med Stockholm S-Service och är mycket nöjd.
    Fick ett professionellt och följsamt bemötande. De var snabba och effektiva, varsamma och väldigt trevliga. Jag bor tre trappor upp utan hiss. Tar gärna hjälp av detta bolag igen. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Stockholm S-Service
    ok, detta funkar bra . vad händer senare då, man kan jobba lite mer med att ha en plan för kunden och framtida samarbete Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Stockholm S-Service
    Snabba och effektiva trots vissa problem vid inflytt Läs mer
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Stockholm S-Service
    Jättebra flyttservice, effektiva och snabba, samt varliga med mina ömtåliga saker och vart jag ville ha sakerna. De tog inte ens en paus. Skulle absolut anlita dem för flyttning igen. Läs mer
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Stockholm S-Service
    Proffsigt bemötande, snabba svar, utomordentligt proffsiga, noggranna men ändå snabba flyttkillar. Tidigare städning inför visning utan anmärkning. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Stockholm S-Service
    Vi var mycket nöjda med allt runt flytten av min mors bostad. Från kommunikationen med företaget till allt runt flytten, killarna var mycket noggranna och snabba. Läs mer
  • Rigmor C
    Rigmor C skrev om Stockholm S-Service
    En härlig upplevelse när verkligheten överträffar förväntningar.
    Detta upplevde jag när jag flyttade; 3 helt suveräna killar kom och tömde mitt hus, trevliga artiga och humoristiska även när de fick bära soffan 4 tr upp då den ej gick in i hissen.
    Dagen efter flytt kom städpatrullen!
    Ett duktigt, glatt par. När städningen var gjord var jag nästan sugen att flytta tillbaka.
    Chefen själv var lätt att prata med även för en amatör i flyttning som jag är.Mina vänner och familj var lika imponerade som jag!
    Stort tack till alla inblandade! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Stockholm S-Service
    Mycket bra och seriösa, jag anlitar de gärna igen! Läs mer
  • hanna e
    hanna e skrev om Stockholm S-Service
    Hade flytt till 4 våning utan hiss men killarna bärade utan att klaga och snabbt gick det. Inget gick sönder och det var emellanåt tunga lådor. Läs mer
  • Kristofer L
    Kristofer L skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-service för flytt och städning. Vi fick ett fast pris för allt och lite orolig att det kanske kunde gå ut över kvaliten. Men vi var nöjda med allt, offert var tydlig och korrekt, vi fick snabba och bra frågor på våra svar inför flytten och själva flytt och städning gick smidigt och de var nogranna. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Suzana D
    Suzana D skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt snabba, korrekta, punktliga. Killarna kom i tid och var väldigt försiktiga och effektiva vid flytten. Städningen var toppen! och väldigt prisvärt. Kan helt klart rekommendera Läs mer
  • Jacopo C
    Jacopo C skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt bra!
    Trevliga personer, snabba och hjälpsama! :) Läs mer
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Stockholm S-Service
    5/5, städ och flytt utan packning.
    superbra! Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-Service för en flytt. Jobbet blev utomordentligt utfört. Fin kommunikation och bra bemötande. Skulle definitivt rekommendera dem. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Stockholm S-Service
    Kom i tid, arbetade snabbt och allt blev som jag tänkt Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Stockholm S-Service
    Världsbäst! Trevliga, noggranna, snabba, inte en skråma på någonting! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Stockholm S-Service
    Tydlig offert, smidig dialog via mail, fick fina flyttlådor levererade och hämtade enligt överenskommelse, flyttpersonalen kom i tid och jobbade effektivt och proffsigt. Inget kom till skada. Läs mer
  • Niels B
    Niels B skrev om Stockholm S-Service
    Vi är mycket nöjda. Grabbarna var mycket försiktiga med våra möbler, kom i tid, och jobbade på snabbt! Läs mer
  • Claudia C
    Claudia C skrev om Stockholm S-Service
    Jag har fått hjälp från SS-Service med både flytt och flyttstädning. Tjänsterna har varit utmärkta och jag är väldigt nöjd. Personalen har varit jättetrevlig och hjälpsam. Läs mer
  • phoung p
    phoung p skrev om Stockholm S-Service
    Bemötandet och uppföljningen av beställningen var inte det allra bästa men allt annat har varit super bra och proffsigt. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt proffsiga och trevliga killar. Varsama och lyhörda. Läs mer
  • Stefania F
    Stefania F skrev om Stockholm S-Service
    Anlitade SS-service för flytt och är väldigt nöjd. Personalen är hjälpsam och trevligt, Allt komm hel de är försiktiga och proffsiga. Rekommenderar varmt.Tack för allt hjälp Läs mer
  • Josefina W
    Josefina W skrev om Stockholm S-Service
    Jag är supernöjd med SS-service! Dom hjälpte mig packa och flytta. Dom var trevliga, snabba, försiktiga och noggranna. Dessutom till ett mycket bra pris. Kan varmt rekommendera SS-service! Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Stockholm S-Service
    Mycket bra!
    Smidiga och lätta att samarbeta med.
    Tack!
    Camilla S. Läs mer
  • Sanna V
    Sanna V skrev om Stockholm S-Service
    Fantastiskt bra, duktiga och noggranna! Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Stockholm S-Service
    Vi valde paketpris med flytt och städ. Allt gick smidigt och flöt på bra, killarna var snabba och noggranna med att plasta in möbler. Jag kan rekommendera SS-Service. Läs mer
  • Alma I
    Alma I skrev om Stockholm S-Service
    Mkt bra flyttfirma! Snabba och duktiga Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Stockholm S-Service
    Klockrent, bara lovord att ge gällande min upplevelse och flytt med SS-Service:

Jag beställde både flytt av bohag och flyttstäd. Packade allting själv.

Kortfattat:

+ Tydlig offert
    + Flytthjälpen kom i god tid och började prick enligt tidplan
    + effektiv lastning och avlastning
    + att man plastade in alla större möbler
    + att ingenting blev skadat under flytten
    + att det var väldigt trevlig personal
    + att allt var så enkelt
    + att flyttstädet genomfördes utan anmärking
    + Tydlig faktura
    + för konkurrenskraftigt pris

När/om jag flyttar igen så kommmer SS-Service vara en solklar kandidat för uppdraget! SS-Service gjorde flytten hel bekymmerfri! Läs mer
  • Tore V
    Tore V skrev om Stockholm S-Service
    Trevlig bemötande från första kontakten och mycket bra service från flyttkillarna. Det gick snabbt och de var varsamma med möblerna. Rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Carl M
    Carl M skrev om Stockholm S-Service
    Snabba och proffessionella. Tack för ett bra jobb. Läs mer
  • Carl P
    Carl P skrev om Stockholm S-Service
    De kom i tid, var relativt snabba och effektiva och gjorde ett mycket bra jobb som helhet tycker jag. Läs mer
  • Erika F
    Erika F skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade SS både för flytt och flyttstädning. De var väldigt nogranna, effektiva, professionella, punktliga och trevliga. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Ana A
    Ana A skrev om Stockholm S-Service
    Mycket bra service, vi anlitade SS- Service för flytt och städ och vi kan rekommendera dem varm. De var effektiva och gjorde ett bra jobb i god tid. Läs mer
  • Fatima N
    Fatima N skrev om Stockholm S-Service