Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 247 kunder tycker om Stockholm S-Service

• Henrik M
    Henrik M skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt nöjd med flytten. Från offert och kontakt till själva flytten gick utmärkt. De var väldigt noga och försiktiga med möblerna. Jobbade snabbt och effektivt. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Stockholm S-Service
    Snabba flyttgubbar och superbra flyttstädning allt utfört en fredag eftermiddag i semestertider. Det är service. Läs mer
  • Viking P
    Viking P skrev om Stockholm S-Service
    Flyttade in i en lägenhet som var flyttstädad av Stockholm S-Service. Hade det inte varit för att det fanns en svag doft av rengöringsmedel i ugnen hade jag inte trott att de överhuvudtaget hade varit där. Det var en stor kladdig fläck mitt på golvet i vardagsrummet, det var fettfläckar på ugnsluckan, ränder på alla fönster, damm på flera ytor och i hörnor. Städningen var genomgående riktigt uselt utförd. Jag ringde upp och de bad mig att skicka ett mail med några exempelbilder. I mailet var jag ytterst tydlig med att bilderna enbart var exempel, jag bad dem helt enkelt att städa om lägenheten, ordentligt denna gång. Det dök upp tre städare, som knappt kunde engelska viket gjorde att kommunikationen inte var helt enkel. Jag visade runt och bad dem att städa ordentligt. De verkade dock helt oförstående till att det överhuvudtaget skulle vara smutsigt. Jag lämnade dem och hann knappt komma tillbaka till jobbet (30 min) innan jag blir uppringd av någon chef som säger att nu är de klara. Jag ställer mig kritisk till detta och undrar hur det kan ha gått så fort. Han hävdar att de har gjort allt och att om jag vill att de ska städa mer måste jag själv komma dit och besiktiga. Jag hade inte möjlighet att lämna jobbet ännu en gång och började vid det här laget förstå att det inte är lönt att argumentera mer med personen på andra sidan luren, nivån på deras städtjänster är helt enkelt inte högre. Efter att ha bott några dagar i lägenheten tröttnade jag på att ideligen hitta nya ställen som inte var ordentligt städade så jag tog dit en seriös städfirma som fick göra klart jobbet. Hur Stockholm S-Service kan ha 4,7 i betyg här på Reco är för mig ofattbart. Läs mer
    2018-06-28 SS-Service svarar Viking P
    Hej. Vi beklagar djupt att du inte kan känna dig till 100% nöjd med vår service. Du har reklamerat städningen och vi kom dagen efter och åtgärdade brister trots renoveringen i lägenheten, städerskor har ringt dig och sagt att det kommer damm överallt pga renoveringen trots att de har städat igen överallt och frågade kan du komma och besikta städningen, du har sagt att du kan inte idag och kommer dagen efter eller senare, då städansvarig ringde dig och sa att ingen städgaranti efter 1-2 dagar pga renovering, hantverkare, målare som går med skor och kommer använda toan, köket m.m. du sa ingen problem.
  • Åhza B
    Åhza B skrev om Stockholm S-Service
    Helt klart 5, så trevligt bemötande från start till mål, jättehärliga och hjälpsamma killar som jobbade hårt! 😃 vi är supernöjd och kommer absolut att rekomendera er vidare till vänner och bekanta.

/Åhza och Ola Läs mer
  • Ludvig M
    Ludvig M skrev om Stockholm S-Service
    Snabb och trevlig service, väl utfört uppdrag. Mycket duktiga vad gäller både packning och transport. Snabbt svar på alla frågor. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Stockholm S-Service
    Punktlig, snabba och trevliga. Läs mer
  • Cecilia Ö
    Cecilia Ö skrev om Stockholm S-Service
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd. Snabba och noggranna med båda tjänsterna! Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-Service för flytt och flyttstädning. De var proffsiga och snabba och hanterade möbler och kartonger varsamt. Snabba att svara i mailkontakten och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommenderas. Mycket prisvärt. Läs mer
  • Lise-Lott B
    Lise-Lott B skrev om Stockholm S-Service
    Flytt.
    Hjälpsamma, noggranna, hörde av sig under dagen och rapporterade. Läs mer
  • Arefin B
    Arefin B skrev om Stockholm S-Service
    En fantastisk flyttfirma, som håller allt som utlovas. Rekommenderar de starkt!! Läs mer
  • Linn L
    Linn L skrev om Stockholm S-Service
    vi var mycket nöjda! flytten gick snabbt och de var rädda om våra möbler. Läs mer
  • Marika C
    Marika C skrev om Stockholm S-Service
    Snabbt, effektivt och enkelt. Varsam hantering av möblerna. Läs mer
  • Marita L
    Marita L skrev om Stockholm S-Service
    Jag beställde flytt med väldigt kort varsel. Fick väldigt fint bemötande och de gjorde allt gör att tillmötesgå mins önskemål.
    Själva flytten utfördes på ett mycket respektfullt, noggrant och proffesionellt sätt. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Stockholm S-Service
    Supernöjd! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Johannes
    Johannes skrev om Stockholm S-Service
    VARNING! Deras höga betyg beror antagligen på att flyttar oftast går enligt plan. Vi hade oturen att de råkade kantstöta vårt matsalsbord. De gjorde då ett försök att laga bordet men det var uppenbart amatörmässigt gjort och de råkade dessutom skapa en lackspricka mitt på matsalsbordet. När vi påpekade detta så har de sagt att de ska komma och undersöka saken men de har skjutit på sitt besök i först 3 veckor på grund av att flyttansvarig hade semester och nu flyttat fram besöket ytterligare 4 veckor med hänvisning till att flyttansvarig förlängt sin semester med en månad (!).

Sammanfattningsvis; vi anlitade dem för städ, magasinering och flytt. Städningen var helt ok men vi fick vissa klagomål efter tillträdet. Magasineringen fungerade kanon och flytten var helt ok. Hanteringen av den skada som uppkom var däremot allt annat än seriös, så använd dem bara om ni vågar hoppas på att allt går enligt plan. Läs mer
  • Sami H
    Sami H skrev om Stockholm S-Service
    S-services flytthjälp var väldigt proffsig och snabb. Mycket nöjd med deras service! Läs mer
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Stockholm S-Service
    Snabba, effektiva, trevliga och gör ett fantastiskt flytt och städjobb! Kommer aldrig anlita någon annan om jag behöver flytta igen. Läs mer
  • Olof B
    Olof B skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade så väl flytthjälp som -städning och blev väldigt nöjda. Killarna var trevliga och enormt effektiva och den gamla lägenheten har aldrig varit så ren som efter städningen. 5/5 alla gånger! Läs mer
  • Sjögren B
    Sjögren B skrev om Stockholm S-Service
    Flyttning o städ Lådor levererade i tid. Hade missat tiden de ställde lådorna utanför min dörr och skickade sms med bild. Jättebra killar som utförde jobbet snabbt o perfekt. Är mycket nöjd Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Stockholm S-Service
    Flyttade in i en lägenhet som var "städad" av Stockholm S-Service. Väggarna var orörda, avloppet var inte rengjort, det låg brödsmulor i kökskåp, damm ovanpå fönsterkarmar och fönster var inte rengjorda.

Använde deras garanti, blir uppringd på en måndag klockan 12:30 att de vill komma "nu", pratade med personen och kom överrens om att imorgon passade bättre. Ingen dök up, kontaktade deras bokning och frågade varför, personen skulle inte alls komma då, bokade om till nästa dag. Ringer upp för att säkerställa att de tänker dyka upp, det tänkte de inte då heller. Gav upp och bokade ett seriöst bolag som tar ansvar för sin garanti. Läs mer
  • Karl K
    Karl K skrev om Stockholm S-Service
    Använde oss av SS- service för flytthjälp och flyttstäd. Genomgående väldigt bra utfört, allt gick smidigt och de var noggranna tog väl om hand om ömtåliga saker, plastade in och skyddade ömtåliga möbler väldigt bra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Stockholm S-Service
    Blev rekommenderadet Så Service. Kändes trygga och var försiktiga med möblerna. Väldigt effektiva och kom på avtalad tid. Läs mer
  • Robin A
    Robin A skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade Stockholm s-service för flytthjälp och flyttstäd och wow..!
    De började vid 8, jag gav dem nyckeln och åkte vidare till den nya lägenheten. Ca kl 12 stod bilen utanför den nya lägenheten. De hade plastat in allt som var löst - sängar, tv, soffan osv. Jag stod sedan och dirigerade vart allt skulle stå. Allt gick hur smidigt som helst, inga olyckor och alla i personalen var super trevliga och serviceminded! Flyttpersonalen lämnade sedan över nyckeln till städarna.

Allt var inflyttat och slutstädat vid ca kl 15. Jag är helnöjd och kommer garanterat anlita företaget igen! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Stockholm S-Service
    Super på alla sätt och vis! Vi körde nedpackning, flytthjälp och flyttstäd. Allt var grymt! Fantastiska killar och tjejer och de var så noga och försiktiga med allt. Inget var ett problem.
    Kommer rekommendera dem till alla som flyttar framöver! Läs mer
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Stockholm S-Service
    Flytthjälp med städ. Super nöjda med allt! Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Stockholm S-Service
    Punktliga, proffsiga och pålitliga! Levererade allt som avtalats. Trevlig och omtänksam personal! Vi är jättenöjda med allt, både flytt och städning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ellinore F
    Ellinore F skrev om Stockholm S-Service
    Effektiv och duktig flyttfirma! Rekommenderas! Läs mer
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Stockholm S-Service
    Flytt med flyttstäd. Trevligt och proffsigt bemötande. Duktiga och effektiva flyttgubbar. Bra städat. Kan definitivt rekommendera Stockholm S-service. Tack för ett väl utfört och prisvärt jobb! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Stockholm S-Service
    Använde mig av deras tjänst när jag flyttade. Det gick oerhört smidigt och snabbt även om det var 2 våningar. Toppenföretag med servicekänsla. A+++ rating Läs mer
  • Ben Z
    Ben Z skrev om Stockholm S-Service
    Mycket proffsiga och hjälpsamma. Det gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Görgen V
    Görgen V skrev om Stockholm S-Service
    Fantastiskt! Punktliga, trevliga, tillmötesgående. Stockholms bästa flyttfirma!! Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade http://s-service.se/ för flytt från två adresser till en tredje. Punktliga, oerhört noggranna och rädd om möblerna. De som vi sa de behövde vara extra rädda om plastade de in med bubbelplsast eller vanlig. De lade även filtar om. De var oerhört lösningsfokuserade, positiva och trevliga. Väldigt professionella! Bra pris dessutom. Väldigt seriösa! Vi rekommenderar dem alla dagar i veckan. Vi kommer aldrig anlita några andra!
    TACK!
    Från Carina !! Läs mer
  • Joel L
    Joel L skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade Stockholm S-Service för en flyttning och en flyttstädning. Vi hade ett oerhört tajt schema där nycklarna till vår lägenhet skulle lämnas över samma dag. Stockholm S-Service visade stor professionalism i genomförandet av flytten och dessutom jobbade man snabbt. Hela flytten var klar på fyra timmar (!) (flyttstädning borträknat). Städningen var färdig redan kl 15:30 så vi kunde checka av städningen. Hann bara göra det lite snabbt men av vad jag kunde se på min snabba genomgång så var den bra och det luktade rent och fräscht i hela lägenheten.

Man var dessutom oerhört punktliga. Flytten var planerad att starta kl 08:00 och tre minuter innan kom flyttbilarna upp på gatan.

Flytt och flyttstädning tog allt som allt 7,5 h. Då hade vi en 5a på 117 kvm. Riktigt bra jobbat! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade SS-service för flytt och flyttstäd. Valde fast pris, inga konstigheter med faktura och vad som ingick eller inte.
    Flyttgubbarna var mycket trevliga och hjälpsamma. Ingen stress och inget gick sönder.
    Städningen var helt utan anmärkning, skinande rent!
    Mycket prisvärt, jag kan verkligen rekommendera SS-service. Läs mer
  • Khodi N
    Khodi N skrev om Stockholm S-Service
    Super nöjd! Hade flytthjälp samt flyttstädning. Båda delarna gick väldigt smidigt och de var super proffsiga och gjorde ett kanon jobb, till ett superbra pris. rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ann Laurell R
    Ann Laurell R skrev om Stockholm S-Service
    Jag flyttade med Stockholm S-Service och är mycket nöjd.
    Fick ett professionellt och följsamt bemötande. De var snabba och effektiva, varsamma och väldigt trevliga. Jag bor tre trappor upp utan hiss. Tar gärna hjälp av detta bolag igen. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Stockholm S-Service
    ok, detta funkar bra . vad händer senare då, man kan jobba lite mer med att ha en plan för kunden och framtida samarbete Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Stockholm S-Service
    Snabba och effektiva trots vissa problem vid inflytt Läs mer
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Stockholm S-Service
    Jättebra flyttservice, effektiva och snabba, samt varliga med mina ömtåliga saker och vart jag ville ha sakerna. De tog inte ens en paus. Skulle absolut anlita dem för flyttning igen. Läs mer
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Stockholm S-Service
    Proffsigt bemötande, snabba svar, utomordentligt proffsiga, noggranna men ändå snabba flyttkillar. Tidigare städning inför visning utan anmärkning. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Stockholm S-Service
    Vi var mycket nöjda med allt runt flytten av min mors bostad. Från kommunikationen med företaget till allt runt flytten, killarna var mycket noggranna och snabba. Läs mer
  • Rigmor C
    Rigmor C skrev om Stockholm S-Service
    En härlig upplevelse när verkligheten överträffar förväntningar.
    Detta upplevde jag när jag flyttade; 3 helt suveräna killar kom och tömde mitt hus, trevliga artiga och humoristiska även när de fick bära soffan 4 tr upp då den ej gick in i hissen.
    Dagen efter flytt kom städpatrullen!
    Ett duktigt, glatt par. När städningen var gjord var jag nästan sugen att flytta tillbaka.
    Chefen själv var lätt att prata med även för en amatör i flyttning som jag är.Mina vänner och familj var lika imponerade som jag!
    Stort tack till alla inblandade! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Stockholm S-Service
    Mycket bra och seriösa, jag anlitar de gärna igen! Läs mer
  • hanna e
    hanna e skrev om Stockholm S-Service
    Hade flytt till 4 våning utan hiss men killarna bärade utan att klaga och snabbt gick det. Inget gick sönder och det var emellanåt tunga lådor. Läs mer
  • Kristofer L
    Kristofer L skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-service för flytt och städning. Vi fick ett fast pris för allt och lite orolig att det kanske kunde gå ut över kvaliten. Men vi var nöjda med allt, offert var tydlig och korrekt, vi fick snabba och bra frågor på våra svar inför flytten och själva flytt och städning gick smidigt och de var nogranna. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Suzana D
    Suzana D skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt snabba, korrekta, punktliga. Killarna kom i tid och var väldigt försiktiga och effektiva vid flytten. Städningen var toppen! och väldigt prisvärt. Kan helt klart rekommendera Läs mer
  • Jacopo C
    Jacopo C skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt bra!
    Trevliga personer, snabba och hjälpsama! :) Läs mer
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Stockholm S-Service
    5/5, städ och flytt utan packning.
    superbra! Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-Service för en flytt. Jobbet blev utomordentligt utfört. Fin kommunikation och bra bemötande. Skulle definitivt rekommendera dem. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Stockholm S-Service
    Kom i tid, arbetade snabbt och allt blev som jag tänkt Läs mer

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby