Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 267 kunder tycker om Stockholm S-Service

• Abha K skrev om Stockholm S-Service
    Suitcases, some boxes, small cupboard...Good work...they informed as they were late by 10 min....overall nice experience.... Läs mer
  • Samir C skrev om Stockholm S-Service
    Beställde flytt & flyttstäd.

Smidigt att boka tid, bra pris och riktigt bra utfört arbete, både när det gäller flytt och städ. Killarna var professionella, såg till att möbler skyddades innan man tog ner de. Snabbt gick det också.

Rekommenderar! Läs mer
  • John-Christian D skrev om Stockholm S-Service
    Fantastik arbetsmoral och mycket hög kvalité. Höll utsatta deadlines och kunde dessutom lägga in mer delar i ett relativt stort projekt. Hjälpte oss med flyttstädning, flytt, renovering av 400 kvm Läs mer
  • Anna-Maria J skrev om Stockholm S-Service
    Allt gick snabbt och supersmidigt. Proffsig personal! Läs mer
  • Michael V skrev om Stockholm S-Service
    Vi använde stockholm S-service till rubbet. Nedpackning, flytt och flyttstäd. Vi kunde inte vara nöjdare än vi är! Nedpackningen gjordes fläckfritt och ursnabbt. Flytten sköttes väldigt proffsigt där alla möbler Skyddades väl under transport och städningen var också utan klagomål. Priset var det billigaste av alla leverantörer som inkom med intresse via offerta. Så som sagt, vi är mycket nöjda och kommer garanterad använda s-service igen!
    //Maria Läs mer
  • Magie K skrev om Stockholm S-Service
    Smidig flytt och trevliga flyttkillar. Läs mer
  • amanda a skrev om Stockholm S-Service
    Vi tog hjälp av två flyttare och en lastbil per timme. Det slutade på 3,5 h vilket vi var nöjda med. Personalen var proffsig, de svepte in möblerna med skydd och var försiktiga med möblerna och lägenheterna samt lätta att kommunicera med. De var effektiva och arbetade verkligen på. Lastbilen rymde mycket! Rekommenderas varmt, så värt pengarna. Läs mer
  • Vanessa S skrev om Stockholm S-Service
    Så otroligt snabba, försiktiga om möblerna och effektiva! Blev rekommenderad S-Service av vänner som tidigare anlitat dem och jag förstår varför de varit så nöjda. Stort tack för hjälpen! Läs mer
  • Cecilia S skrev om Stockholm S-Service
    Målning av väggar, lägga in parkettgolv, slipa och vaxa befintligt parkettgolv, lägga klinker i hall. Flytthjälp, nedpackning och upppackning av möbler, flyttstäd.
    Snabba, proffsiga, duktiga, håller deadline. Rekomenderar och kommer absolut anlita igen. Läs mer
  • Kurt S skrev om Stockholm S-Service
    Fantastisk personal som utförde vår flytt på ett mycket personligt och ändå professionellt sätt. De har våra rekommendationer. Läs mer
  • Susanne E skrev om Stockholm S-Service
    De var snabba och lätta att ha att göramed. Läs mer
  • Robin K
    Robin K skrev om Stockholm S-Service
    Flyttgubbarna var ute i god tid,. Bra bemötande, snabbt arbetande och försiktiga. Flytten blev färdigt på under två timmar. Enda minuset var att de skrev ut fel adress i gpsen och tog sig ut till den nya adressen på 20 min istället för 7 min som det egentligen tar (ingen trafik heller). Men antar att alla kan göra fel. Läs mer
  • Simon R skrev om Stockholm S-Service
    Vi fick hjälp med både packning och städning. Jobbade proffsigt och effektivt, dessutom på en av årets varmaste dagar. Rekommenderas. Läs mer
  • Petter G
    Petter G skrev om Stockholm S-Service
    Flytten gick väldigt smidigt. De packade och flyttade allt. Det som kunde blivit bättre var städningen. Läs mer
  • Niklas E skrev om Stockholm S-Service
    Mycket bra, vänliga, snabba och billiga. Väl genomfört arbete! Läs mer
  • Hampus N skrev om Stockholm S-Service
    Mkt effektiv och felfri flytt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann-sofie C skrev om Stockholm S-Service
    Oerhört proffsiga och pålitliga. Jag kommer definitivt att anlita dem vid nästa flytt. Rekommenderas! Läs mer
  • Simon L skrev om Stockholm S-Service
    Mycket effektiva och professionella! Läs mer
  • Johan D skrev om Stockholm S-Service
    Effektiva, trevliga, nogranna och varsamma. Hade glömt ett par tunna vinglas inuti ett par högskåp. Hittade dessa på plats i skåpen i nya bostaden, oförstörda. Bra bemötande hela vägen. Skulle definitivt anlita SS service igen om vi skulle flytta igen. Läs mer
  • Sofia W skrev om Stockholm S-Service
    S-Service får 5/5 av oss, vi kunde inte varit mer nöjda med tjänsten! Från ett gott bemötande vid första kontakt till en ordentligt utförd flyttstädning. De två städare som var ute hos oss gjorde ett jobb i världsklass, vilken otrolig service, de hade verkligen känsla för det där lilla extra. Läs mer
  • Henrik M skrev om Stockholm S-Service
    Väldigt nöjd med flytten. Från offert och kontakt till själva flytten gick utmärkt. De var väldigt noga och försiktiga med möblerna. Jobbade snabbt och effektivt. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Kerstin L skrev om Stockholm S-Service
    Snabba flyttgubbar och superbra flyttstädning allt utfört en fredag eftermiddag i semestertider. Det är service. Läs mer
  • Viking P skrev om Stockholm S-Service
    Flyttade in i en lägenhet som var flyttstädad av Stockholm S-Service. Hade det inte varit för att det fanns en svag doft av rengöringsmedel i ugnen hade jag inte trott att de överhuvudtaget hade varit där. Det var en stor kladdig fläck mitt på golvet i vardagsrummet, det var fettfläckar på ugnsluckan, ränder på alla fönster, damm på flera ytor och i hörnor. Städningen var genomgående riktigt uselt utförd. Jag ringde upp och de bad mig att skicka ett mail med några exempelbilder. I mailet var jag ytterst tydlig med att bilderna enbart var exempel, jag bad dem helt enkelt att städa om lägenheten, ordentligt denna gång. Det dök upp tre städare, som knappt kunde engelska viket gjorde att kommunikationen inte var helt enkel. Jag visade runt och bad dem att städa ordentligt. De verkade dock helt oförstående till att det överhuvudtaget skulle vara smutsigt. Jag lämnade dem och hann knappt komma tillbaka till jobbet (30 min) innan jag blir uppringd av någon chef som säger att nu är de klara. Jag ställer mig kritisk till detta och undrar hur det kan ha gått så fort. Han hävdar att de har gjort allt och att om jag vill att de ska städa mer måste jag själv komma dit och besiktiga. Jag hade inte möjlighet att lämna jobbet ännu en gång och började vid det här laget förstå att det inte är lönt att argumentera mer med personen på andra sidan luren, nivån på deras städtjänster är helt enkelt inte högre. Efter att ha bott några dagar i lägenheten tröttnade jag på att ideligen hitta nya ställen som inte var ordentligt städade så jag tog dit en seriös städfirma som fick göra klart jobbet. Hur Stockholm S-Service kan ha 4,7 i betyg här på Reco är för mig ofattbart. Läs mer
    2018-06-28 SS-Service svarar Viking P
    Hej. Vi beklagar djupt att du inte kan känna dig till 100% nöjd med vår service. Du har reklamerat städningen och vi kom dagen efter och åtgärdade brister trots renoveringen i lägenheten, städerskor har ringt dig och sagt att det kommer damm överallt pga renoveringen trots att de har städat igen överallt och frågade kan du komma och besikta städningen, du har sagt att du kan inte idag och kommer dagen efter eller senare, då städansvarig ringde dig och sa att ingen städgaranti efter 1-2 dagar pga renovering, hantverkare, målare som går med skor och kommer använda toan, köket m.m. du sa ingen problem.
  • Åhza B
    Åhza B skrev om Stockholm S-Service
    Helt klart 5, så trevligt bemötande från start till mål, jättehärliga och hjälpsamma killar som jobbade hårt! 😃 vi är supernöjd och kommer absolut att rekomendera er vidare till vänner och bekanta.

/Åhza och Ola Läs mer
  • Ludvig M skrev om Stockholm S-Service
    Snabb och trevlig service, väl utfört uppdrag. Mycket duktiga vad gäller både packning och transport. Snabbt svar på alla frågor. Läs mer
  • Hans L skrev om Stockholm S-Service
    Punktlig, snabba och trevliga. Läs mer
  • Cecilia Ö skrev om Stockholm S-Service
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd. Snabba och noggranna med båda tjänsterna! Läs mer
  • Helena B skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade SS-Service för flytt och flyttstädning. De var proffsiga och snabba och hanterade möbler och kartonger varsamt. Snabba att svara i mailkontakten och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommenderas. Mycket prisvärt. Läs mer
  • Lise-Lott B skrev om Stockholm S-Service
    Flytt.
    Hjälpsamma, noggranna, hörde av sig under dagen och rapporterade. Läs mer
  • Arefin B skrev om Stockholm S-Service
    En fantastisk flyttfirma, som håller allt som utlovas. Rekommenderar de starkt!! Läs mer
  • Linn L skrev om Stockholm S-Service
    vi var mycket nöjda! flytten gick snabbt och de var rädda om våra möbler. Läs mer
  • Marika C skrev om Stockholm S-Service
    Snabbt, effektivt och enkelt. Varsam hantering av möblerna. Läs mer
  • Marita L
    Marita L skrev om Stockholm S-Service
    Jag beställde flytt med väldigt kort varsel. Fick väldigt fint bemötande och de gjorde allt gör att tillmötesgå mins önskemål.
    Själva flytten utfördes på ett mycket respektfullt, noggrant och proffesionellt sätt. Läs mer
  • Linda S skrev om Stockholm S-Service
    Supernöjd! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Johannes skrev om Stockholm S-Service
    VARNING! Deras höga betyg beror antagligen på att flyttar oftast går enligt plan. Vi hade oturen att de råkade kantstöta vårt matsalsbord. De gjorde då ett försök att laga bordet men det var uppenbart amatörmässigt gjort och de råkade dessutom skapa en lackspricka mitt på matsalsbordet. När vi påpekade detta så har de sagt att de ska komma och undersöka saken men de har skjutit på sitt besök i först 3 veckor på grund av att flyttansvarig hade semester och nu flyttat fram besöket ytterligare 4 veckor med hänvisning till att flyttansvarig förlängt sin semester med en månad (!).

Sammanfattningsvis; vi anlitade dem för städ, magasinering och flytt. Städningen var helt ok men vi fick vissa klagomål efter tillträdet. Magasineringen fungerade kanon och flytten var helt ok. Hanteringen av den skada som uppkom var däremot allt annat än seriös, så använd dem bara om ni vågar hoppas på att allt går enligt plan. Läs mer
  • Sami H skrev om Stockholm S-Service
    S-services flytthjälp var väldigt proffsig och snabb. Mycket nöjd med deras service! Läs mer
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Stockholm S-Service
    Snabba, effektiva, trevliga och gör ett fantastiskt flytt och städjobb! Kommer aldrig anlita någon annan om jag behöver flytta igen. Läs mer
  • Olof B skrev om Stockholm S-Service
    Vi anlitade så väl flytthjälp som -städning och blev väldigt nöjda. Killarna var trevliga och enormt effektiva och den gamla lägenheten har aldrig varit så ren som efter städningen. 5/5 alla gånger! Läs mer
  • Sjögren B skrev om Stockholm S-Service
    Flyttning o städ Lådor levererade i tid. Hade missat tiden de ställde lådorna utanför min dörr och skickade sms med bild. Jättebra killar som utförde jobbet snabbt o perfekt. Är mycket nöjd Läs mer
  • 2018-04-11

Omdömet har granskats och är verifierat

Erik T skrev om Stockholm S-Service
    Flyttade in i en lägenhet som var "städad" av Stockholm S-Service. Väggarna var orörda, avloppet var inte rengjort, det låg brödsmulor i kökskåp, damm ovanpå fönsterkarmar och fönster var inte rengjorda.

Använde deras garanti, blir uppringd på en måndag klockan 12:30 att de vill komma "nu", pratade med personen och kom överrens om att imorgon passade bättre. Ingen dök up, kontaktade deras bokning och frågade varför, personen skulle inte alls komma då, bokade om till nästa dag. Ringer upp för att säkerställa att de tänker dyka upp, det tänkte de inte då heller. Gav upp och bokade ett seriöst bolag som tar ansvar för sin garanti. Läs mer
  • Karl K skrev om Stockholm S-Service
    Använde oss av SS- service för flytthjälp och flyttstäd. Genomgående väldigt bra utfört, allt gick smidigt och de var noggranna tog väl om hand om ömtåliga saker, plastade in och skyddade ömtåliga möbler väldigt bra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carolina E skrev om Stockholm S-Service
    Blev rekommenderadet Så Service. Kändes trygga och var försiktiga med möblerna. Väldigt effektiva och kom på avtalad tid. Läs mer
  • Robin A skrev om Stockholm S-Service
    Jag anlitade Stockholm s-service för flytthjälp och flyttstäd och wow..!
    De började vid 8, jag gav dem nyckeln och åkte vidare till den nya lägenheten. Ca kl 12 stod bilen utanför den nya lägenheten. De hade plastat in allt som var löst - sängar, tv, soffan osv. Jag stod sedan och dirigerade vart allt skulle stå. Allt gick hur smidigt som helst, inga olyckor och alla i personalen var super trevliga och serviceminded! Flyttpersonalen lämnade sedan över nyckeln till städarna.

Allt var inflyttat och slutstädat vid ca kl 15. Jag är helnöjd och kommer garanterat anlita företaget igen! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Stockholm S-Service
    Super på alla sätt och vis! Vi körde nedpackning, flytthjälp och flyttstäd. Allt var grymt! Fantastiska killar och tjejer och de var så noga och försiktiga med allt. Inget var ett problem.
    Kommer rekommendera dem till alla som flyttar framöver! Läs mer
  • Jasmine L skrev om Stockholm S-Service
    Flytthjälp med städ. Super nöjda med allt! Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Stockholm S-Service
    Punktliga, proffsiga och pålitliga! Levererade allt som avtalats. Trevlig och omtänksam personal! Vi är jättenöjda med allt, både flytt och städning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ellinore F skrev om Stockholm S-Service
    Effektiv och duktig flyttfirma! Rekommenderas! Läs mer
  • Caroline C skrev om Stockholm S-Service
    Flytt med flyttstäd. Trevligt och proffsigt bemötande. Duktiga och effektiva flyttgubbar. Bra städat. Kan definitivt rekommendera Stockholm S-service. Tack för ett väl utfört och prisvärt jobb! Läs mer
  • Magnus S skrev om Stockholm S-Service
    Använde mig av deras tjänst när jag flyttade. Det gick oerhört smidigt och snabbt även om det var 2 våningar. Toppenföretag med servicekänsla. A+++ rating Läs mer
  • Ben Z skrev om Stockholm S-Service
    Mycket proffsiga och hjälpsamma. Det gick väldigt smidigt. Läs mer