Stockholm S-Service AB

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!

Läs vad 339 kunder tycker om Stockholm S-Service AB

• 2020-08-27

Marie B skrev om Stockholm S-Service AB
    Personalen var vänlig och tillmötesgående. De fick göra ett betydligt större jobb än vad som beställts men det var inga problem.
    Tyvärr ställde man alla tyngre skåp längst in i lägenheten i det minsta rummet. Läs mer
  • 2020-08-17

Yasmin T skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba, trevliga och noggranna Läs mer
  • 2020-08-13

Franck T skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag beställde flytthjälp och flyttstädning. Allt gick bra. Kan rekommandera. Läs mer
  • 2020-08-12

Hannes B skrev om Stockholm S-Service AB
    Högsta betyg! Effektiva, proffsifga och tillmötesgående. Jag ger mina varmaste rekomendationer! Läs mer
  • 2020-08-11

Omar E skrev om Stockholm S-Service AB
    + snabba svar på mejl och telefon
    + tydliga och enkl offerter
    + flexibla gällande uppdrag
    + flytt och flyttstädning väl utförd
    + prisvärda Läs mer

Rekommenderas! Nöjda med både flytt och städ. Läs mer
  • JENS M

2020-06-29

JENS M skrev om Stockholm S-Service AB
    Intensivt flyttlass årets kanske varmaste dag.
    Energiska, vänliga, och fick verkligen jobbet gjort.
    Ingen tvekan, andra gången jag anlitar. -Fanns ingen anledning att jämföra alternativ. Läs mer
  • 2020-06-23

Frida B skrev om Stockholm S-Service AB
    Paket med nedpackning- flytt och flyttstäd.

Allt gick jättesmidigt, noggrant packat och snabbt flyttat. Flyttstädningen var utan anmärkning. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-16

Soile A skrev om Stockholm S-Service AB
    Smidigt, flyttkillar var på tid, lätt att kommunicera. Läs mer
  • 2020-06-06

Erik S skrev om Stockholm S-Service AB
    Andra gången jag använder företagen för en flytt. Allt funkade mycket bra och skulle använda dom nästa gång igen! Läs mer
  • 2020-05-27

Håkan R skrev om Stockholm S-Service AB
    Trevlig personal. Omtänksamma, förstående. Glada. Flyttade en trea från traneberg till värmdo.
    Lätt läst offert som stämde. Personal kommer i tid. Beställde oxå flyttstäd dom dom fixade.
    Mer än nöjd. Kan verkligen rekommendera. Har använt 4 olika flyttfirmor sista 4 åren vilka har varit bra men s-service toppar Läs mer
  • 2020-05-24

Adela M skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi köpte flytthjälp och flyttstäd!! Snabba, duktiga och väldigt noggranna!! Läs mer
  • 2020-05-18

Karin W skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi är jättenöjda med packning, flytt och städ. Höll tiderna perfekt och allt flöt på toppen. Har inget negativt att säga! Bra pris också. Läs mer
  • 2020-04-29

Julia Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Stockholm S-Service hjälpte mig med flytt och flyttstäd och jag har inget att klaga på! Snabb & effektiv flytt och noggrann & väl genomförd städning. De hade till och med dammsugit ur och ställt tillbaka soffan jag lämnat i lgh på sin plats trots detta inte ingick. Jag är mycket nöjd och rekommenderar definitivt Stockholm S-Service! Läs mer
  • 2020-04-06

MITCH O skrev om Stockholm S-Service AB
    Väldigt snabba och smidig hanterat! Upplevdes samtidigt väldigt säkert och försiktiga. Läs mer
  • 2020-03-24

Christina N skrev om Stockholm S-Service AB
    Allt gick galant! Proffsiga och trevliga killar! Så nöjd!😊👍 Läs mer
  • 2020-03-18

Patrik S skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp till nya lägenheten.
    Extremt trevliga och duktiga killar.
    Snabba, försiktiga, serviceminded och lyhörda:)
    Rekommenderar starkt detta gäng Läs mer
  • 2020-03-11

Karin L skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag fick hjälp med flytt, och det var superbra! Läs mer
  • 2020-03-09

Inger Harriet Marianne B skrev om Stockholm S-Service AB
    Mycket effektiv och trygg flyttning! Trevlig och snabb personal. Skulle jag flytta igen skulle jag absolut anlita samma företag! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-02-13

Elena K skrev om Stockholm S-Service AB
    Utmärkt service! Bra erbjudanden! Läs mer
  • 2020-02-11

Robert B skrev om Stockholm S-Service AB
    Flyttade med hjälp av Stockholm S-Service. Fantastiskt snabbt och smidigt, trevlig personal och försiktiga om alla möblerna. Flytten var klar på bara 2½ timme! Städningen gick också väldigt fort med tanke på hur smutsigt vi lämnade den. Läs mer
  • 2020-01-24

Janette I skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag är jättenöjd, killarna var så proffsiga och trevliga. Varmt tack till er. Läs mer
  • 2020-01-16

Jennie I skrev om Stockholm S-Service AB
    Skulle flytta tre bohag samtidigt, vilket krävde noggrann planering. Det lyckades Stockholm S-service att planera på ett mycket bra sätt. Deras personal var väldigt effektiva, trevlig och serviceminded. Läs mer
  • Johan H

2020-01-16

Johan H skrev om Stockholm S-Service AB
    Prisvärt och väl utfört uppdrag! Flytt och städ. Läs mer

David S skrev om Stockholm S-Service AB
    Allt gick bra och personalen var kompetent och trevlig. Läs mer

Hampus L skrev om Stockholm S-Service AB
    Allt ömtåligt packades in bra vid flytten, snabbt och metodiskt arbete! Jag är mycket nöjd och skulla använda Stockholm S-Service igen. Läs mer

Tola Wallin T skrev om Stockholm S-Service AB
    Stockholm S-service hjälpte oss med flytt samt flyttstädning. De gav ett väldigt proffsigt intryck och alla jag hade kontakt med var supertrevliga. Flytten gick smidigt och städningen blev jättebra. Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer

Alexander P skrev om Stockholm S-Service AB
    Väldigt proffsigt genomförande och otroligt trevlig bemötande genom hela flytten. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Afshin H skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytten gick mycket smidigt. Både flytt- och städpersonalen var proffsiga. Jag är verkligen glad att jag valde detta företag och värmt rekommenderar dem. Läs mer

Irina I skrev om Stockholm S-Service AB
    Betyget blev lägre eftersom städarna kom för sent. Läs mer
  • 2019-12-23

HANS W skrev om Stockholm S-Service AB
    Väldigt noggranna flyttgubbar men väldigt långsamma. Påbörjade 1km flytt av en mindre 3-rums lägenhet kl 14, var klara 2130..... Städningen som SKULLE ha påbörjats kl 14 efterföljande dag var precis startad kl 19 då jag ämnade att inspektera (gick inte heller att kommunicera med städerskan) Kvalitet på genomförd städning var tveksam. Sammantaget betyg: Rekas ej! Läs mer
  • Barbara C

2019-12-06

Barbara C skrev om Stockholm S-Service AB
    Hired Stockholm S-Service for moving. Very easy to book and get in contact to. They were professional, super clean and worked really well. Very satisfied and can definitely recommend the company Läs mer
  • 2019-10-28

Sophia A skrev om Stockholm S-Service AB
    Anlitade Stockholm S-Service för flytt och städ. Väldigt smidigt att kunna boka och få båda tjänsterna utförda under samma dag. De var professionella och jobbade på riktigt bra. Väldigt nöjd och kan absolut rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-10-21

Sofia B skrev om Stockholm S-Service AB
    Bokade flytt samt flyttstäd av Stockholm S-Service AB och blev mycket nöjd. Snabb och smidig flytt samt bra flyttstädning. Inget att klaga på alls! Läs mer
  • Karin M

2019-10-20

Karin M skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag köpte flytt-och städ. Det var den smidigaste och lättaste flytt som jag har genomfört. Städningen var också helt perfekt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-19

Oscar E skrev om Stockholm S-Service AB
    Riktigt bra! Full fokus på kunden och våra önskemål. Hela upplevelsen och alla arbetsuppgifter var full pott! Läs mer
  • 2019-10-19

Frida S skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag har använt Stockholm S-Service för både flyttstäd, flytthjälp och tapetsering och målning. Mycket pålitliga, prisvärda och utförde jobbet fläckfritt. Särskilt flyttkillarna var otroligt proffsiga. Kan absolut rekommendera dem! Läs mer
  • Ada B

2019-10-17

Ada B skrev om Stockholm S-Service AB
    Så nöjda med både flytten och flyttstädningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-17

Markus H skrev om Stockholm S-Service AB
    Proffsigt och snabbt jobbat. Mycket prisvärt. Läs mer
  • Anette B

2019-08-09

Anette B skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag har köpt renovering såsom målning av väggar och tak, inläggning av klickgolv samt slipning av ekparkett i en tvårumslägenhet. Arbetet har utförts helt enligt önskemål på ett bra sätt och var färdigt den dag som sagts. Kontakterna med företaget har fungerat bra, både innan arbetets igångsättande och under tiden arbetet pågick.Dessutom lämnar de fast pris, vilket är bra, så man slipper överraskningar.
    /Anette Läs mer
  • 2019-08-09

Sofie Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp. Bra kobtakt med SS-service från första start. Två duktiga killar kom på flyttdagen och de var riktigt snabba och duktiga! Allt gick smidigt och inget gick sönder. Billigt blev det också. Skulle absolut använda dem igen! Läs mer
  • 2019-07-28

Elin A skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabb och proffsig hjälp! Mycket uppskattat. Läs mer
  • 2019-07-26

Sofie v skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi är mycket nöjda med servicen. Bra bemötande och snabb flytt utan några problem. Läs mer
  • UllaBritt G

2019-07-24

UllaBritt G skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag är jättenöjd både med flytt och städning. Läs mer

Lars Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Köpte flytthjälp och det fungerade perfekt. Bra hanterat, inga skador, snabbt och effektivt. Helt klart prisvärt. Läs mer

Jimmy S skrev om Stockholm S-Service AB
    Toppenbra! toppen!
    jättebra!
    Fantastiskt!
    Super!
    Kanon!
    ................................................. Läs mer

Chiara S skrev om Stockholm S-Service AB
    Quick and efficient move! In no more than 4 hours, the 2 movers were able to disassemble and reassemble a bed, sofa and table, while moving 10+ boxes and other furniture to my new apartment. The cleaners did an amazing job in my old apartment, on the same morning. Everything for a very reasonable price and with a great customer service. Totally satisfied. Läs mer

Ingrid H skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag anlitade Stockholm s-service för flytt och flyttstäd. Jag köpte det som kallades paketpris.

På flyttdagen kom tre effektiva flyttkillar på utsatt tid varav en kunde tala bra engelska. De packade in ömtåliga möbler i extra plast och filtar. Vi flyttade från en fyrarummare till villa och flytten tog allt som allt 6 timmar.
    Själva flytthjälpen gick utmärkt. Det som dock hände var att vi efter flytten uppräckte ett brännmärke av en cigarett på vårt matbord som inte fanns innan flytten. Vår misstanke är att flyttkillarna tagit en paus och rökt och fimpat vid vårt matbord, men har ju såklart inga bevis på detta och ej heller bilder på hur bordet såg ut innan flytten. Tur att det var ett billigt Ikeabord. Annars hade vi nog blivit mer upprörda.

Flyttstädningen hade vi ingenting att anmärka på. De var punktliga och ringde och meddelade när de var klara. De som tog över vår lägenhet hade inga anmärkningar på städningen.

Så sammantaget var tjänsterna väl utförda bortsett från att vårt bord blev brännmärkt. Läs mer
  • Lena W

2019-07-24

Lena W skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytt- och flyttstäd inkl nedpackning av köket.

Allt fungerade mycket bra. Två män kom dagen före flytten med egna kartonger och packmaterial och packade omsorgsfullt ner varenda pryl i köket.

På flyttdagen kom tre män kl 7.00. Klockan 12.30 var de klara på nya stället fyra mil bort. De jobbade snabbt men gav sig tid att plasta in alla möbler före transport så fick inte skador på något. Trevliga och hjälpsamma. En i gänget kunde engelska.

Två städare kom kl 8.00 och städade fram till 15.00. Allt grundligt utfört.

Det enda jag reagerat på är att bränsletillägg inte var med i första offerten. Trots det ett mycket förmånligt pris tycker jag.

Så jag kan verkligen rekommendera företaget för flytt och städ.

/Lena Läs mer
    Stockholm S-Service gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte