Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Stockholm S-Service AB

Stockholm S-Service AB

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 286 kunder tycker om Stockholm S-Service AB

• 2019-04-08

Eva L skrev om Stockholm S-Service AB
    Har använt S-Service vid flytt, städ och fönsterputs, alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel K skrev om Stockholm S-Service AB
    Bra! Läs mer
  • 2019-04-07

Catharina I skrev om Stockholm S-Service AB
    Flyttservice. Allt var perfekt! Läs mer
  • 2019-04-06

Nicole Z skrev om Stockholm S-Service AB
    De har alltid varit tillmötesgående. Jag anlitat deras personal för hemstäd med löpande kontinuitet samt vid enstaka flyttstäd. De har alltid levererat med god kvalitet på uppdraget. De har i vissa fall även levererat lite mer än jag förväntat mig - det där lilla x-tra. Därav mitt betyg. Läs mer
  • Michael S

2019-04-05

Michael S skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag fick hjälp av två händiga och snabba killar, som tog allt som jag ville få bort från lägenheten. De jobbade strukturerat och planenligt, jag fick bort det jag inte vill ha. Alltså, detta är en firma som jag kommer att anlita i fortsättningen. Jag rekommenderar dem till dig oavsett vilket jobb du vill få utfört. Prisvärt! Läs mer

Bo P skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp som ställde upp med kort varsel och genomförde arbetet på ett föredömligt sätt. Mycket trevligt bemötande! Läs mer

Anneli N skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytt, den gick mycket smidigt. Väldigt bra bemötande. Läs mer

Gabriela B skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp av S-Service.
    Från trevligt bemötande vid bokning till att flyttkillarna kom med lasset var alltigenom positivt. Läs mer
  • Kolja G

2019-02-07

Verifierad kundrelation
    Kolja G skrev om Stockholm S-Service AB
    Grymt imponerat av detta gäng ! Anlitade de för flytt från Sthlm till Västerås med en i princip full möblerat 3:a. Tre flyttgubbar plingade på dörren i Sthlm 08:02 och allt var inflyttat och kl 13:14 i Västerås. När flyttlasset var packat på utflyttningslägenheten kom även "städpatrullen och även flyttstädningen blev klar samma dag och det till ett pris som jag bara svårt kunnat fixa själv med att hyra skåpbil samt kompisar.
    Kommunikationen med mail var enkelt och smidigt och allt som avtalades hölls till punkt och pricka.
    Kan bara rekommendera Sthlms S-Service de är pålitligt, snabbt, och grymt effektivt samt dessutom trevliga och värda varenda öre ! Läs mer
  • Louise N

2019-02-01

Verifierad kundrelation
    Louise N skrev om Stockholm S-Service AB
    Var köpare i en lägenhetsaffär med tillträde kl 17. Kl 16:40 kom två städare och skulle sätta igång med flyttstädning. Har sett säljarens beställning som tydligast möjligt specade att flyttstädningen skulle vara klar absolut senast kl 17 den aktuella dagen. Städarna som kom var inte alls tillmötesgående. Dessutom var det inte ordentligt städat med skräp kvar i skåpet, duschen inte ordentligt gjort, etc. helt ofattbart att deras betyg är 4,7 här på Reco. Läs mer
    2019-02-25 SS-Service svarar Louise N
    Hej Louise. Du är inte kund till oss, varför har du lämnat negativ omdöme?
    2019-02-25 Louise N svarar SS-Service
    Säljaren som jag köpte lägenheten av anlitade er så min upplevelse och omdöme är högst verkligt.
    2019-02-25 SS-Service svarar Louise N
    Hej igen Louise,
    Vi beklagar djupt att du inte kan känna dig till 100% nöjd med vår service. Det stor på villkor som kunden har accepterat innan bokning svart på vitt om vi inte hinner städa samma dag då vi tar städningen dagen efter pga ibland flytten tar längre tid eller sjukskriven av städpersonalen, trafik m.m. men vi har städat samma dag alla rummen och du fick flytta in precis kl 17:00, det bara köket som vi inte hann städat innan kl 17:00 även dina föräldrar har besiktat städningen trots att du var inte på plats när städningen var klart. Viktigaste att du fick städ garanti vid anmärkningen och du kunde kontakta oss, vi försöker alltid göra våra kunder 100% nöjda.

Mvh Beck
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emily T

2018-12-20

Emily T skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi anlitade S-Service för flytthjälp - och det var värt varenda krona. Otroligt professionella, snabba och framförallt hjälpsamma! De hanterade alla möbler med omsorg och var väldigt noggranna/försiktiga med golv och annat. Kan varmt rekommendera detta trevliga företag! Vi kommer definitivt att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • 2018-12-16

Cecilia P skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytten gick snabbt och smidigt. Killarna var mycket trevliga och effektiva! Läs mer
  • Bahar A

2018-12-15

Bahar A skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag kommer tipsa folk om S-service! De var jätte vänliga och gjorde sitt jobb utmärkt! Allt gick snabbt och de tog väl hand om möblerna de flyttade. Jag hade aldrig trott att det skulle gå så bra.
    Bästa flytthjälpen! Läs mer
  • 2018-12-14

Jonas L skrev om Stockholm S-Service AB
    Noggranna, försiktiga och professionella flyttgubbar. Läs mer
  • 2018-12-14

Annika J skrev om Stockholm S-Service AB
    S-Service utförde en flytt och städning. Bra och proffesionellt bemötande i alla kontakter. Höll utlovade tider. Enkelt och smidigt. Detta var andra gången vi anlitade företaget. Läs mer
  • 2018-12-13

Adela M skrev om Stockholm S-Service AB
    Oerhört duktiga, punktliga, glada och prisvärda! Beställde både flytthjälp och flyttstäd och är väldigt nöjd med jobbet. Flyttkillarna var glada och tillmötesgående trots tungt bärande av ex soffan som inte fick plats i hissen utan fick böras uppför spiraltrappa till tredje våningen. Läs mer
  • Peter K

2018-12-13

Peter K skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba och enkla att jobba med.

Bra pris för det arbete de gör Läs mer
  • Erik B

2018-12-13

Erik B skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba, noggranna och försiktiga. Läs mer
  • David S

2018-11-27

David S skrev om Stockholm S-Service AB
    Seriöst och bra företag, dom ger bra resultat och lyssnar på vad beställaren vill ha. Dom jobbar snabbt och är flexibla till ÄTA/tilläggsjobb. Vi vart nöjda med renoveringen och städhjälpen. Jag rekommenderar detta företag till er som är i behov av bra service och seriösa proffs. Läs mer
  • 2018-10-22

Abha K skrev om Stockholm S-Service AB
    Suitcases, some boxes, small cupboard...Good work...they informed as they were late by 10 min....overall nice experience.... Läs mer
  • 2018-10-16

Samir C skrev om Stockholm S-Service AB
    Beställde flytt & flyttstäd.

Smidigt att boka tid, bra pris och riktigt bra utfört arbete, både när det gäller flytt och städ. Killarna var professionella, såg till att möbler skyddades innan man tog ner de. Snabbt gick det också.

Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-10-16

John-Christian D skrev om Stockholm S-Service AB
    Fantastik arbetsmoral och mycket hög kvalité. Höll utsatta deadlines och kunde dessutom lägga in mer delar i ett relativt stort projekt. Hjälpte oss med flyttstädning, flytt, renovering av 400 kvm Läs mer
  • 2018-10-15

Anna-Maria J skrev om Stockholm S-Service AB
    Allt gick snabbt och supersmidigt. Proffsig personal! Läs mer

Michael V skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi använde stockholm S-service till rubbet. Nedpackning, flytt och flyttstäd. Vi kunde inte vara nöjdare än vi är! Nedpackningen gjordes fläckfritt och ursnabbt. Flytten sköttes väldigt proffsigt där alla möbler Skyddades väl under transport och städningen var också utan klagomål. Priset var det billigaste av alla leverantörer som inkom med intresse via offerta. Så som sagt, vi är mycket nöjda och kommer garanterad använda s-service igen!
    //Maria Läs mer

Magie K skrev om Stockholm S-Service AB
    Smidig flytt och trevliga flyttkillar. Läs mer

amanda a skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi tog hjälp av två flyttare och en lastbil per timme. Det slutade på 3,5 h vilket vi var nöjda med. Personalen var proffsig, de svepte in möblerna med skydd och var försiktiga med möblerna och lägenheterna samt lätta att kommunicera med. De var effektiva och arbetade verkligen på. Lastbilen rymde mycket! Rekommenderas varmt, så värt pengarna. Läs mer
  • 2018-10-01

Vanessa S skrev om Stockholm S-Service AB
    Så otroligt snabba, försiktiga om möblerna och effektiva! Blev rekommenderad S-Service av vänner som tidigare anlitat dem och jag förstår varför de varit så nöjda. Stort tack för hjälpen! Läs mer
  • 2018-10-01

Cecilia S skrev om Stockholm S-Service AB
    Målning av väggar, lägga in parkettgolv, slipa och vaxa befintligt parkettgolv, lägga klinker i hall. Flytthjälp, nedpackning och upppackning av möbler, flyttstäd.
    Snabba, proffsiga, duktiga, håller deadline. Rekomenderar och kommer absolut anlita igen. Läs mer
  • 2018-09-28

Kurt S skrev om Stockholm S-Service AB
    Fantastisk personal som utförde vår flytt på ett mycket personligt och ändå professionellt sätt. De har våra rekommendationer. Läs mer
  • 2018-09-16

Susanne E skrev om Stockholm S-Service AB
    De var snabba och lätta att ha att göramed. Läs mer
  • Robin K

2018-09-15

Robin K skrev om Stockholm S-Service AB
    Flyttgubbarna var ute i god tid,. Bra bemötande, snabbt arbetande och försiktiga. Flytten blev färdigt på under två timmar. Enda minuset var att de skrev ut fel adress i gpsen och tog sig ut till den nya adressen på 20 min istället för 7 min som det egentligen tar (ingen trafik heller). Men antar att alla kan göra fel. Läs mer
  • 2018-08-30

Simon R skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi fick hjälp med både packning och städning. Jobbade proffsigt och effektivt, dessutom på en av årets varmaste dagar. Rekommenderas. Läs mer
  • Petter G

2018-08-30

Petter G skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytten gick väldigt smidigt. De packade och flyttade allt. Det som kunde blivit bättre var städningen. Läs mer
  • 2018-08-28

Niklas E skrev om Stockholm S-Service AB
    Mycket bra, vänliga, snabba och billiga. Väl genomfört arbete! Läs mer
  • 2018-08-27

Hampus N skrev om Stockholm S-Service AB
    Mkt effektiv och felfri flytt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-08-21

Ann-sofie C skrev om Stockholm S-Service AB
    Oerhört proffsiga och pålitliga. Jag kommer definitivt att anlita dem vid nästa flytt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-17

Simon L skrev om Stockholm S-Service AB
    Mycket effektiva och professionella! Läs mer
  • 2018-08-12

Johan D skrev om Stockholm S-Service AB
    Effektiva, trevliga, nogranna och varsamma. Hade glömt ett par tunna vinglas inuti ett par högskåp. Hittade dessa på plats i skåpen i nya bostaden, oförstörda. Bra bemötande hela vägen. Skulle definitivt anlita SS service igen om vi skulle flytta igen. Läs mer
  • 2018-08-01

Sofia W skrev om Stockholm S-Service AB
    S-Service får 5/5 av oss, vi kunde inte varit mer nöjda med tjänsten! Från ett gott bemötande vid första kontakt till en ordentligt utförd flyttstädning. De två städare som var ute hos oss gjorde ett jobb i världsklass, vilken otrolig service, de hade verkligen känsla för det där lilla extra. Läs mer
  • 2018-07-10

Henrik M skrev om Stockholm S-Service AB
    Väldigt nöjd med flytten. Från offert och kontakt till själva flytten gick utmärkt. De var väldigt noga och försiktiga med möblerna. Jobbade snabbt och effektivt. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2018-07-02

Kerstin L skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba flyttgubbar och superbra flyttstädning allt utfört en fredag eftermiddag i semestertider. Det är service. Läs mer
  • 2018-06-28

Viking P skrev om Stockholm S-Service AB
    Flyttade in i en lägenhet som var flyttstädad av Stockholm S-Service. Hade det inte varit för att det fanns en svag doft av rengöringsmedel i ugnen hade jag inte trott att de överhuvudtaget hade varit där. Det var en stor kladdig fläck mitt på golvet i vardagsrummet, det var fettfläckar på ugnsluckan, ränder på alla fönster, damm på flera ytor och i hörnor. Städningen var genomgående riktigt uselt utförd. Jag ringde upp och de bad mig att skicka ett mail med några exempelbilder. I mailet var jag ytterst tydlig med att bilderna enbart var exempel, jag bad dem helt enkelt att städa om lägenheten, ordentligt denna gång. Det dök upp tre städare, som knappt kunde engelska viket gjorde att kommunikationen inte var helt enkel. Jag visade runt och bad dem att städa ordentligt. De verkade dock helt oförstående till att det överhuvudtaget skulle vara smutsigt. Jag lämnade dem och hann knappt komma tillbaka till jobbet (30 min) innan jag blir uppringd av någon chef som säger att nu är de klara. Jag ställer mig kritisk till detta och undrar hur det kan ha gått så fort. Han hävdar att de har gjort allt och att om jag vill att de ska städa mer måste jag själv komma dit och besiktiga. Jag hade inte möjlighet att lämna jobbet ännu en gång och började vid det här laget förstå att det inte är lönt att argumentera mer med personen på andra sidan luren, nivån på deras städtjänster är helt enkelt inte högre. Efter att ha bott några dagar i lägenheten tröttnade jag på att ideligen hitta nya ställen som inte var ordentligt städade så jag tog dit en seriös städfirma som fick göra klart jobbet. Hur Stockholm S-Service kan ha 4,7 i betyg här på Reco är för mig ofattbart. Läs mer
    2018-06-28 SS-Service svarar Viking P
    Hej. Vi beklagar djupt att du inte kan känna dig till 100% nöjd med vår service. Du har reklamerat städningen och vi kom dagen efter och åtgärdade brister trots renoveringen i lägenheten, städerskor har ringt dig och sagt att det kommer damm överallt pga renoveringen trots att de har städat igen överallt och frågade kan du komma och besikta städningen, du har sagt att du kan inte idag och kommer dagen efter eller senare, då städansvarig ringde dig och sa att ingen städgaranti efter 1-2 dagar pga renovering, hantverkare, målare som går med skor och kommer använda toan, köket m.m. du sa ingen problem.
    Louise N gillar detta
  • Åhza B

2018-06-16

Åhza B skrev om Stockholm S-Service AB
    Helt klart 5, så trevligt bemötande från start till mål, jättehärliga och hjälpsamma killar som jobbade hårt! 😃 vi är supernöjd och kommer absolut att rekomendera er vidare till vänner och bekanta.

/Åhza och Ola Läs mer
  • 2018-06-13

Ludvig M skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabb och trevlig service, väl utfört uppdrag. Mycket duktiga vad gäller både packning och transport. Snabbt svar på alla frågor. Läs mer
  • 2018-06-10

Hans L skrev om Stockholm S-Service AB
    Punktlig, snabba och trevliga. Läs mer
  • 2018-06-07

Cecilia Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd. Snabba och noggranna med båda tjänsterna! Läs mer
  • 2018-06-04

Helena B skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi anlitade SS-Service för flytt och flyttstädning. De var proffsiga och snabba och hanterade möbler och kartonger varsamt. Snabba att svara i mailkontakten och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommenderas. Mycket prisvärt. Läs mer
  • 2018-06-03

Lise-Lott B skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytt.
    Hjälpsamma, noggranna, hörde av sig under dagen och rapporterade. Läs mer
  • 2018-05-24

Arefin B skrev om Stockholm S-Service AB
    En fantastisk flyttfirma, som håller allt som utlovas. Rekommenderar de starkt!! Läs mer
  • 2018-05-22

Linn L skrev om Stockholm S-Service AB
    vi var mycket nöjda! flytten gick snabbt och de var rädda om våra möbler. Läs mer

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby