Stockholm S-Service AB

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!

Läs vad 412 kunder tycker om Stockholm S-Service AB 2

2022-11-20 Spontant omdöme
    Så nöjd med flytthjälpen! Tre killar från Ukraina hjälpte oss och de var punktliga, proffsiga, serviceinriktade och försiktiga om våra grejer och vårt boende. Inga konstiga avgifter i efterhand, enkel kommunikation med företaget och allt igenom en smidig process. Kommer rekommendera företaget till släkt och vänner som ska flytta!
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Snabba trevliga grabbar. Bra städat
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd. Kommunikationen var tydlig och snabb. Priset var rimligt. Bilen kom i tid. De laddade allt försiktigt och snabbt. De slog in känsliga möbler i plast. Leverans skedde också i tid. Lossningen skedde också snabbt och noggrant. Inga repor eller andra skador. Alla var artiga och trevliga. Jag skulle starkt rekommendera.
    2022-09-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra.
    Dom är proffsiga och snabba.
    Dom killarna som bar in och ut å in igen på plats,
    Var vådligt effektiva.
    2022-08-29 Spontant omdöme
    Skev upprepade gånger att tillgång till hiss inte fanns. Trots detta blir vi uppringda mitt under flytten och tvingades swisha dubbel belopp för att flyttgubbarna skulle packa ur våra saker. Skrämmande upplevelse.
    Hej Veronica.
    Vi beklagar att du blev onöjd men när flytt bilen har kommit fram då det var katastrof dvs vi var mycket överaskad, det var ca 5-6 olika flyttfirmor med lastbillar det var omöjligt att använda varken hiss eller trappa, du har inte heller bokat hiss och har inte sagt om att avståndet till porten är över 100 meter och 4 våningen med modern väldigt smal trappa, vi fick vänta ganska lång tid pga var ingen möjlighet att lasta av ovh bära in varken via hissen eller via trappa.
    Vi var tvungen att debitera extra avgift och det stor på villkor att tillkommer extra avgift som du har accepterat.
    Mvh Stockholm service
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Flyttkillarna var superbra. Snabba, skickliga och trevliga.
    Lite slarv med emballeringen av tavlor dock.
    Det blev dyrt med varje extra sak som skulle göras.
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Väldigt snabba och trevliga grabbar som hjälpte mig att flytta.
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Trevliga, effektiva och gör ett väldigt bra jobb. Både flytten och städningen gjordes på ett mycket bra sätt.
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Proffsiga och rekorderliga! Utförde både flytt och städ snabbt, effektivt och prisvärt.
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Flytt- och städhjälp, allt var exemplariskt utfört, så trevliga!
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Snabbt svar på offertförfrågan och bra och snabb flytt och där de plastade in möblerna bland annat. Mycket bra genomförande från offertförförfrågan, genomförande till slutförande. Bra att de tog betalt genom faktura istället för swish som är vanligt.
  • Bianca C
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Köpte en transporttjänst som skulle leverera till 2 olika adresser. Kontakten var smidig och trygg med både bekräftelsen per mail och sms- kontakt. Inga problem att hitta trots att det var lite svår adress. Sen gick det snabbt, smidigt och utan problem. Killarna som jobbade var inlyssnande och effektiva och vi fick de antika möblerna på plats. Bättre än förväntat. Kan starkt rekommendera detta företag.
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Varit helt suveräna.Kom i tid o var snabba o trevliga.Andra gången jag anlitar dem o varit lika nöjd bägge gångerna.
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Trevlig och proffesionellt bemötande.
  • Stefan S
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Personalen var super trevliga, noggranna och snabba.
    Kommer absolut använda mig av dom igen om jag behöver flytta.
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Toppenjobb och toppen personal.
    2022-08-09 Spontant omdöme
    Undermålig flyttstädning. Torkade inte ens av ytor, torkade inte golven. Lådorna i badrummet och köket var inte urtorkade. Deras "städgaranti" innebär att det dyker upp en arg person som är otrevlig. När man framför vad som hänt till företaget S-Service blir man i frågasatt och får påståenden som "kunderna ställer så höga krav", "kunderna tror att städarna är slavar" osv. Köparen av lägenheten fick ta in en egen städfirma för att få det rent. När man kräver rabatt på priset för att tjänsten inte levererades hotar de med inkasso direkt. Rekommenderar ej, oseriöst företag som utnyttjar nyananlända.
    Hej Per Anders Erik.
    Vi beklagar för din upplevelse och skulle vilja säga att du hade städgaranti och nya ägare var inte nöjd 100% med städningen och vi har skickat städpersonal som har åtgärdat brister men nya ägaren krävdes att överallt bli som nytt, det är omöjligt dvs vi städfirma, vi bygger inte om vi städar, samt var de oträvliga med städare som är ovanlig, du som kund har hotat på telefonen om att du kommer inte betala fakturan och ville bara ersättning. Du hade städgaranti och vi har kommit och åtgärdat brister men nya ägare ville att allt bli som nytt men glömde att vi bara städar, då de skulle renovera hel lägenheten, köket, badrummet och inte flyttstäda. Vi försöker göra våra kunder 100% men det går inte, det bara 99% som är nöjda och det är omöjligt för 1% kunder.
    Mvh Stockholm service.
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Har använt deras tjänster två gånger både för flytt och städ och dom har varje gång gjort ett superbra jobb!

Kan verkligen rekommendera dom!
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Snabbt svar vid frågor, bra bemötande. Allt gick smidigt och bra!
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och trevliga flyttkillar med positiv approach.
    Vi återkommer.
    /A&N
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Great service! Excellent movers.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Very quick, careful and professional! Will use the service again in the future!
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Andra gången som jag anlitar dem! Väl utfört arbete!

Snabbt bemötande

Jag och de nya ägarna stämde av städningen ihop och vi var alla nöjda.
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med nedpackning, flyttning och flyttstäd. Stockholm S-Service var snabba, smidiga och skickliga och dessutom billigare än alternativen. Supernöjda!
    2022-03-05 Insamlad av företaget
    Anlitade för flytt + flyttstäd. De var grymma!! Trevliga, proffesionella och effektiva. Det blev verkligen en otroligt smidig flytt tack vare dem! Dessutom till ett bra fast pris för allt
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Anlitade s-service både för flytt och flyttstädning och blev supernöjd. Båda uppdraget var verkligen proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera!
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och otroligt snabba och varsamma!
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Mycket professionell, effektiv och prisvärd flyttfirma! Rekommenderar dem varmt och kommer att anlita dem nästa gång.
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött och arbetet utfördes mycket bra och punktligt. Jag har rekommenderat dem vidare ocj fått bara bra vitsord.
    2022-03-02 Insamlad av företaget
    Punktliga, trevliga och effektiva!
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Trevliga, noggranna och snabba. Jag rekommenderar.
  • Ewa N
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Beställde flytthjälp och allt fungerade perfekt! Meddelade i god tid att de blev lite försenade men med bara en halvtimme. Varsam hantering och paketering av allt. Effektivt jobbat och trevlig personal. Har flyttat åt oss tidigare och högsta betyg båda gångerna!
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Otroligt hjälpsamma, noggranna, snabba och smidiga. Andra gången vi använt oss av S-Service för en flytt och lika nöjda varje gång.
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Great cleaning service. They did very professional cleaning job when I sold my apartment, I am happy with their service.
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    andra gången jag anlitar Stocklm S-Service AB; mejl kontakt fungerar smidigt och flytten gick extremt bra, snabbt och tryggt utan en enda skada, trevliga unga män som utförde flytten
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Effektiva och trevliga. En del lådor hamnade fel trots tydlig uppmärkning men åtgärdades efter att jag påtalat det.
    2022-02-19 Insamlad av företaget
    Riktig bra vall, vi rekomederar de.
    2022-02-19 Insamlad av företaget
    Jätte trevliga och hjälpsamma killar och trodde aldrig att dom skulle vara så professionella, beställde både flytt och flyttstädning och kan varmt rekommendera S-service AB.
    2022-02-19 Insamlad av företaget
    Mycket professionella arbetare och mycket snabbt men kan inte säga detsamma för ledningen men övergripande rekommenderar jag
    2021-11-24 Spontant omdöme
    Anlitade för lägenhetsstädning vid flytt. Enkelt och smidigt.
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Mycket bra jobb! Rekommenderar starkt
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Använde Stockholm S-service AB för en flytt av möbler och kartonger från vårt radhus till ett förråd och killarna som hjälpte till var väldigt effektiva, noggranna och försiktiga med våra möbler.
    De plastade in allt och såg till att stapla upp möblerna och kartongerna så allt fick plats i det hyrda förrådet.
    De var till en början lite sena men meddelade oss om detta och då de var väldigt flexibla och hade bäst pris, höjer det ändå upp betyget.
    Kommer att anlita Stockholm S-service vid vår nästa flytt. Tack!
  • Päivi H
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Pålitliga, trevliga och hjälpsamma.
    Bra pris och korrekt tim debitering.
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Rakt igenom väldigt bra service, kommunikation och resultatet därefter. Mycket nöjd!
    2021-05-14 Insamlad av företaget
    Noggrant packat, flyttat och städat.
    Trevligt och serviceinriktat bemötande.

Vi fick dock inte information om att vi skulle betala extra för packmaterial trots att vi beställt detta i förväg.
    2021-05-14 Insamlad av företaget
    Bohagsflytt - punktliga, snabba, noggranna och försiktiga. S-Service har mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-13 Insamlad av företaget
    Bra pris och kvalitet. Håller tiden.
    2021-05-13 Insamlad av företaget
    Vi hade både flyttstädning och flytthjälp via Stockholm S-service. Flyttstädningen var absolut ok, dock hade de missat vissa ställen i lägenheten bl a kökshandtag.

Flytthjälpen var helt perfekt. Trevliga, effektiva och så professionella. Skulle utan tvekan anställa detta företag igen vid en annan flytt! Får full pott i betyg!
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Köpte flytt samt flyttstädning
    Helt suveräna !
    Punktliga , aktsamma , effektiva och
    Noggranna .
    Kan varmt rekommendera denna firma .
    Ni blir inte besvikna - jag lovar .

// Jeanette
    2021-04-26 Insamlad av företaget
    My overall experience is very good and I will recommend the service to other people as well.