Stockholm S-Service AB

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer.

HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg.

Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet. Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med flytt, målning eller tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för dig!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 306 kunder tycker om Stockholm S-Service AB

• 2019-10-28

Sophia A skrev om Stockholm S-Service AB
    Anlitade Stockholm S-Service för flytt och städ. Väldigt smidigt att kunna boka och få båda tjänsterna utförda under samma dag. De var professionella och jobbade på riktigt bra. Väldigt nöjd och kan absolut rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-10-21

Sofia B skrev om Stockholm S-Service AB
    Bokade flytt samt flyttstäd av Stockholm S-Service AB och blev mycket nöjd. Snabb och smidig flytt samt bra flyttstädning. Inget att klaga på alls! Läs mer
  • Karin M

2019-10-20

Karin M skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag köpte flytt-och städ. Det var den smidigaste och lättaste flytt som jag har genomfört. Städningen var också helt perfekt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-19

Oscar E skrev om Stockholm S-Service AB
    Riktigt bra! Full fokus på kunden och våra önskemål. Hela upplevelsen och alla arbetsuppgifter var full pott! Läs mer
  • 2019-10-19

Frida S skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag har använt Stockholm S-Service för både flyttstäd, flytthjälp och tapetsering och målning. Mycket pålitliga, prisvärda och utförde jobbet fläckfritt. Särskilt flyttkillarna var otroligt proffsiga. Kan absolut rekommendera dem! Läs mer
  • Ada B

2019-10-17

Ada B skrev om Stockholm S-Service AB
    Så nöjda med både flytten och flyttstädningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-17

Markus H skrev om Stockholm S-Service AB
    Proffsigt och snabbt jobbat. Mycket prisvärt. Läs mer
  • Anette B

2019-08-09

Anette B skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag har köpt renovering såsom målning av väggar och tak, inläggning av klickgolv samt slipning av ekparkett i en tvårumslägenhet. Arbetet har utförts helt enligt önskemål på ett bra sätt och var färdigt den dag som sagts. Kontakterna med företaget har fungerat bra, både innan arbetets igångsättande och under tiden arbetet pågick.Dessutom lämnar de fast pris, vilket är bra, så man slipper överraskningar.
    /Anette Läs mer
  • 2019-08-09

Sofie Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp. Bra kobtakt med SS-service från första start. Två duktiga killar kom på flyttdagen och de var riktigt snabba och duktiga! Allt gick smidigt och inget gick sönder. Billigt blev det också. Skulle absolut använda dem igen! Läs mer
  • 2019-07-28

Elin A skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabb och proffsig hjälp! Mycket uppskattat. Läs mer
  • 2019-07-26

Sofie v skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi är mycket nöjda med servicen. Bra bemötande och snabb flytt utan några problem. Läs mer
  • UllaBritt G

UllaBritt G skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag är jättenöjd både med flytt och städning. Läs mer

Lars Ö skrev om Stockholm S-Service AB
    Köpte flytthjälp och det fungerade perfekt. Bra hanterat, inga skador, snabbt och effektivt. Helt klart prisvärt. Läs mer

Jimmy S skrev om Stockholm S-Service AB
    Toppenbra! toppen!
    jättebra!
    Fantastiskt!
    Super!
    Kanon!
    ................................................. Läs mer

Chiara S skrev om Stockholm S-Service AB
    Quick and efficient move! In no more than 4 hours, the 2 movers were able to disassemble and reassemble a bed, sofa and table, while moving 10+ boxes and other furniture to my new apartment. The cleaners did an amazing job in my old apartment, on the same morning. Everything for a very reasonable price and with a great customer service. Totally satisfied. Läs mer

Ingrid H skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag anlitade Stockholm s-service för flytt och flyttstäd. Jag köpte det som kallades paketpris.

På flyttdagen kom tre effektiva flyttkillar på utsatt tid varav en kunde tala bra engelska. De packade in ömtåliga möbler i extra plast och filtar. Vi flyttade från en fyrarummare till villa och flytten tog allt som allt 6 timmar.
    Själva flytthjälpen gick utmärkt. Det som dock hände var att vi efter flytten uppräckte ett brännmärke av en cigarett på vårt matbord som inte fanns innan flytten. Vår misstanke är att flyttkillarna tagit en paus och rökt och fimpat vid vårt matbord, men har ju såklart inga bevis på detta och ej heller bilder på hur bordet såg ut innan flytten. Tur att det var ett billigt Ikeabord. Annars hade vi nog blivit mer upprörda.

Flyttstädningen hade vi ingenting att anmärka på. De var punktliga och ringde och meddelade när de var klara. De som tog över vår lägenhet hade inga anmärkningar på städningen.

Så sammantaget var tjänsterna väl utförda bortsett från att vårt bord blev brännmärkt. Läs mer
  • Lena W

Lena W skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytt- och flyttstäd inkl nedpackning av köket.

Allt fungerade mycket bra. Två män kom dagen före flytten med egna kartonger och packmaterial och packade omsorgsfullt ner varenda pryl i köket.

På flyttdagen kom tre män kl 7.00. Klockan 12.30 var de klara på nya stället fyra mil bort. De jobbade snabbt men gav sig tid att plasta in alla möbler före transport så fick inte skador på något. Trevliga och hjälpsamma. En i gänget kunde engelska.

Två städare kom kl 8.00 och städade fram till 15.00. Allt grundligt utfört.

Det enda jag reagerat på är att bränsletillägg inte var med i första offerten. Trots det ett mycket förmånligt pris tycker jag.

Så jag kan verkligen rekommendera företaget för flytt och städ.

/Lena Läs mer

Odd W skrev om Stockholm S-Service AB
    Enkelt snabbt och hög service Läs mer
  • Katarina L

Katarina L skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabb trygg och säker!
    Håller tiden exakt håller utlovad service till ett förmånligt pris!
    Kommer definitivt att rekommendera er till andra!
    Vänligen
    Katarina Läs mer
  • 2019-07-21

DANIEL N skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytten gick smidigt, trevliga flyttkillar, trots att dem fick åka två gånger vilket gjorde att vi fick betala mer än vad vi hade beräknat. När vi väl fick tillbaka våra saker som varit magasinerade visar det sig att det var mal i nästan ALLA flyttkartonger.. Flyttfirman ville INTE ersätta för detta?! Det hela slutade med att vi fick tvätta ALLA kläder som SS hade haft hos sig, som vi trodde, vilket dem inte hade haft utan hade haft på Shuregard och betalat som privatperson och inte som bolag. Vilket gör att man ungår att betala rätt moms... När vi väl återkopplade på vad som hade hänt så svarde en BECK på SS-flyttservice, att vi bara klagade och att vi inte hade råd att betala den sista fakturan!? Hur f...n kan man säga en sån sak till en redan betalde kund? För vi hade betalat den större delen av flytten vid utflykten. Så sjuk j...dåligt! DEM är anmälda till ekobrottsmyndigheten och allmänna reklamationsnämnden! Anlita inte detta företag! 🤬🤬🤬 Läs mer
    2019-07-21 SS-Service svarar DANIEL N
    Hej kära konkurenter eller liknande men inte våra kunder, varför konkurenter eller liknande pga att vi har inte såna kunder som heter Daniel, DENNIS N, PETRA J och dem 3 negativa omdöme jordes av en gäng vet inte varför men sånt i livet och finns 2 sidor. Lycka till!!!
    2019-07-22 DANIEL N svarar SS-Service
    Hej Beck! Jag är visst en tidigare kund hos er. Men ni har haft kontakten med min sambo.
    Ni visar samma tråkiga bemötande här som vi fått tidigare, vilket säger ganska mycket om hur ni driver er företag! Detta var ett av era svar som vi fick.
    "Hej.
    Vi tror att du har råd att inte betala faktura för andra flytten pga du letar efter orsak hela tiden att inte betala, du skrev olika anledningen varje gång och nu säger bedrägeri. Du har bokat flytt på timkostnad och du får betala för alla timmar som vi har jobbat oavsett att du tycker att flytten tog lång tid och det borde blir snabbare och m.m."

Som jag skrev i förra inlägget så har min sambo anmält er till ekobrottsmyndigheten då ni inte betalar den moms som ni SKA betala som företag när ni använde er av Shuregard! Och till ARN då det fanns MAL i samtliga flyttkartonger som vi trodde att vi magasinering hos er..
    Hoppas detta var ett förtydligande av mitt föregående inlägg?
    2019-07-24 SS-Service svarar DANIEL N
    Hej igen allihopa. Är ni tre personer som har inte flyttat men är släkt eller bekanta till Veronica som vi har flyttat 2 gånger och magasinerat. Då vill berätta att hon har beställt flytt från lägenhet till magasinering(shurgard) och tillbaka till nya lägenhet. Första flytten tog 6 timmar 3 trappor utan hiss och andra flytten tog 4,5 timmar, hon började gnälla att andra flytten tog ganska lång tid och kommer inte betala för 4,5 timmar, sedan hon sa att vi har sönder massor med glas och porslin men vi fick inte någon bevis på(bilder via mejl) och sedan hon sa att mallar var fullt överallt och hon kommer inte betala sen faktura för andra flytt. OBS: Att hon fick ersättning dvs säga pengar som vi har överfört till hennes bankkonto och hon fick inte betala för andra månaden magasinering som är 3000kr inkl moms. Nedan som har skrivit att en man som heter Roman har magasinerat dvs att Roman är huvud ansvarig för flytt hos oss.
    Vi är seriös företag med flera år erfarenhet och hon ville ersättning och hon fick ersättning för "saker(4st glas å porslin)som vi har gått sönder".
    Vi alltid försöker göra 100% nöjda våra kunder.

Mvh Stockholm S-service AB
    PETRA J, DENNIS N, Veronica L, DANIEL N gillar detta
  • 2019-04-08

Eva L skrev om Stockholm S-Service AB
    Har använt S-Service vid flytt, städ och fönsterputs, alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel K skrev om Stockholm S-Service AB
    Bra! Läs mer
  • 2019-04-07

Catharina I skrev om Stockholm S-Service AB
    Flyttservice. Allt var perfekt! Läs mer
  • 2019-04-06

Nicole Z skrev om Stockholm S-Service AB
    De har alltid varit tillmötesgående. Jag anlitat deras personal för hemstäd med löpande kontinuitet samt vid enstaka flyttstäd. De har alltid levererat med god kvalitet på uppdraget. De har i vissa fall även levererat lite mer än jag förväntat mig - det där lilla x-tra. Därav mitt betyg. Läs mer
  • Michael S

2019-04-05

Michael S skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag fick hjälp av två händiga och snabba killar, som tog allt som jag ville få bort från lägenheten. De jobbade strukturerat och planenligt, jag fick bort det jag inte vill ha. Alltså, detta är en firma som jag kommer att anlita i fortsättningen. Jag rekommenderar dem till dig oavsett vilket jobb du vill få utfört. Prisvärt! Läs mer

Bo P skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp som ställde upp med kort varsel och genomförde arbetet på ett föredömligt sätt. Mycket trevligt bemötande! Läs mer

Anneli N skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytt, den gick mycket smidigt. Väldigt bra bemötande. Läs mer

Gabriela B skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytthjälp av S-Service.
    Från trevligt bemötande vid bokning till att flyttkillarna kom med lasset var alltigenom positivt. Läs mer
  • Kolja G

2019-02-07

Kolja G skrev om Stockholm S-Service AB
    Grymt imponerat av detta gäng ! Anlitade de för flytt från Sthlm till Västerås med en i princip full möblerat 3:a. Tre flyttgubbar plingade på dörren i Sthlm 08:02 och allt var inflyttat och kl 13:14 i Västerås. När flyttlasset var packat på utflyttningslägenheten kom även "städpatrullen och även flyttstädningen blev klar samma dag och det till ett pris som jag bara svårt kunnat fixa själv med att hyra skåpbil samt kompisar.
    Kommunikationen med mail var enkelt och smidigt och allt som avtalades hölls till punkt och pricka.
    Kan bara rekommendera Sthlms S-Service de är pålitligt, snabbt, och grymt effektivt samt dessutom trevliga och värda varenda öre ! Läs mer
  • Louise N

2019-02-01

Louise N skrev om Stockholm S-Service AB
    Var köpare i en lägenhetsaffär med tillträde kl 17. Kl 16:40 kom två städare och skulle sätta igång med flyttstädning. Har sett säljarens beställning som tydligast möjligt specade att flyttstädningen skulle vara klar absolut senast kl 17 den aktuella dagen. Städarna som kom var inte alls tillmötesgående. Dessutom var det inte ordentligt städat med skräp kvar i skåpet, duschen inte ordentligt gjort, etc. helt ofattbart att deras betyg är 4,7 här på Reco. Läs mer
    2019-02-25 SS-Service svarar Louise N
    Hej Louise. Du är inte kund till oss, varför har du lämnat negativ omdöme?
    2019-02-25 Louise N svarar SS-Service
    Säljaren som jag köpte lägenheten av anlitade er så min upplevelse och omdöme är högst verkligt.
    2019-02-25 SS-Service svarar Louise N
    Hej igen Louise,
    Vi beklagar djupt att du inte kan känna dig till 100% nöjd med vår service. Det stor på villkor som kunden har accepterat innan bokning svart på vitt om vi inte hinner städa samma dag då vi tar städningen dagen efter pga ibland flytten tar längre tid eller sjukskriven av städpersonalen, trafik m.m. men vi har städat samma dag alla rummen och du fick flytta in precis kl 17:00, det bara köket som vi inte hann städat innan kl 17:00 även dina föräldrar har besiktat städningen trots att du var inte på plats när städningen var klart. Viktigaste att du fick städ garanti vid anmärkningen och du kunde kontakta oss, vi försöker alltid göra våra kunder 100% nöjda.

Mvh Beck
    DENNIS N gillar detta
  • Emily T

2018-12-20

Emily T skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi anlitade S-Service för flytthjälp - och det var värt varenda krona. Otroligt professionella, snabba och framförallt hjälpsamma! De hanterade alla möbler med omsorg och var väldigt noggranna/försiktiga med golv och annat. Kan varmt rekommendera detta trevliga företag! Vi kommer definitivt att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • 2018-12-16

Cecilia P skrev om Stockholm S-Service AB
    Flytten gick snabbt och smidigt. Killarna var mycket trevliga och effektiva! Läs mer
  • Bahar A

2018-12-15

Bahar A skrev om Stockholm S-Service AB
    Jag kommer tipsa folk om S-service! De var jätte vänliga och gjorde sitt jobb utmärkt! Allt gick snabbt och de tog väl hand om möblerna de flyttade. Jag hade aldrig trott att det skulle gå så bra.
    Bästa flytthjälpen! Läs mer
  • 2018-12-14

Jonas L skrev om Stockholm S-Service AB
    Noggranna, försiktiga och professionella flyttgubbar. Läs mer
  • 2018-12-14

Annika J skrev om Stockholm S-Service AB
    S-Service utförde en flytt och städning. Bra och proffesionellt bemötande i alla kontakter. Höll utlovade tider. Enkelt och smidigt. Detta var andra gången vi anlitade företaget. Läs mer
  • 2018-12-13

Adela M skrev om Stockholm S-Service AB
    Oerhört duktiga, punktliga, glada och prisvärda! Beställde både flytthjälp och flyttstäd och är väldigt nöjd med jobbet. Flyttkillarna var glada och tillmötesgående trots tungt bärande av ex soffan som inte fick plats i hissen utan fick böras uppför spiraltrappa till tredje våningen. Läs mer
  • Peter K

2018-12-13

Peter K skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba och enkla att jobba med.

Bra pris för det arbete de gör Läs mer
  • Erik B

2018-12-13

Erik B skrev om Stockholm S-Service AB
    Snabba, noggranna och försiktiga. Läs mer
  • David S

2018-11-27

David S skrev om Stockholm S-Service AB
    Seriöst och bra företag, dom ger bra resultat och lyssnar på vad beställaren vill ha. Dom jobbar snabbt och är flexibla till ÄTA/tilläggsjobb. Vi vart nöjda med renoveringen och städhjälpen. Jag rekommenderar detta företag till er som är i behov av bra service och seriösa proffs. Läs mer
  • 2018-10-22

Abha K skrev om Stockholm S-Service AB
    Suitcases, some boxes, small cupboard...Good work...they informed as they were late by 10 min....overall nice experience.... Läs mer
  • 2018-10-16

Samir C skrev om Stockholm S-Service AB
    Beställde flytt & flyttstäd.

Smidigt att boka tid, bra pris och riktigt bra utfört arbete, både när det gäller flytt och städ. Killarna var professionella, såg till att möbler skyddades innan man tog ner de. Snabbt gick det också.

Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-10-16

John-Christian D skrev om Stockholm S-Service AB
    Fantastik arbetsmoral och mycket hög kvalité. Höll utsatta deadlines och kunde dessutom lägga in mer delar i ett relativt stort projekt. Hjälpte oss med flyttstädning, flytt, renovering av 400 kvm Läs mer
  • 2018-10-15

Anna-Maria J skrev om Stockholm S-Service AB
    Allt gick snabbt och supersmidigt. Proffsig personal! Läs mer

Michael V skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi använde stockholm S-service till rubbet. Nedpackning, flytt och flyttstäd. Vi kunde inte vara nöjdare än vi är! Nedpackningen gjordes fläckfritt och ursnabbt. Flytten sköttes väldigt proffsigt där alla möbler Skyddades väl under transport och städningen var också utan klagomål. Priset var det billigaste av alla leverantörer som inkom med intresse via offerta. Så som sagt, vi är mycket nöjda och kommer garanterad använda s-service igen!
    //Maria Läs mer

Magie K skrev om Stockholm S-Service AB
    Smidig flytt och trevliga flyttkillar. Läs mer

amanda a skrev om Stockholm S-Service AB
    Vi tog hjälp av två flyttare och en lastbil per timme. Det slutade på 3,5 h vilket vi var nöjda med. Personalen var proffsig, de svepte in möblerna med skydd och var försiktiga med möblerna och lägenheterna samt lätta att kommunicera med. De var effektiva och arbetade verkligen på. Lastbilen rymde mycket! Rekommenderas varmt, så värt pengarna. Läs mer
  • 2018-10-01

Vanessa S skrev om Stockholm S-Service AB
    Så otroligt snabba, försiktiga om möblerna och effektiva! Blev rekommenderad S-Service av vänner som tidigare anlitat dem och jag förstår varför de varit så nöjda. Stort tack för hjälpen! Läs mer
  • 2018-10-01

Cecilia S skrev om Stockholm S-Service AB
    Målning av väggar, lägga in parkettgolv, slipa och vaxa befintligt parkettgolv, lägga klinker i hall. Flytthjälp, nedpackning och upppackning av möbler, flyttstäd.
    Snabba, proffsiga, duktiga, håller deadline. Rekomenderar och kommer absolut anlita igen. Läs mer
  • 2018-09-28

Kurt S skrev om Stockholm S-Service AB
    Fantastisk personal som utförde vår flytt på ett mycket personligt och ändå professionellt sätt. De har våra rekommendationer. Läs mer
  • 2018-09-16

Susanne E skrev om Stockholm S-Service AB
    De var snabba och lätta att ha att göramed. Läs mer

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby