Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Clean Quality i Sverige AB erbjuder städ- & servicetjänster främst inom Stockholms län.
Vi besitter mer än 10 års erfarenhet av städ & service, städar åt 100-tals företag, fastighetsägare och privat personer varje dag.

Vi strävar alltid efter att utföra heroiska insatser och vårt motto är att vara era städhjältar.

Vi utför bland annat:
- Kontorsstädning
- Trappstädning
- Fönsterputs
- Hemstädning
- Storstädning
- Flyttstädning

Förutom detta så specialiserar vi även oss på en rad tjänster som:
- Markistvätt
- Höghöjds fönsterputs utan skylift
- Höghöjds dammsugning
- Djuprengöring av badrum, toaletter
- Storköks, restaurangköks rengöring

Ring oss på 020-30 30 30 eller gå in på cleanquality.se eller städhjältarna.se(vår sida för privattjänster).
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Clean Quality i Sverige AB

• Philip Z
    Philip Z skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality kontrakterades av säljarna till huset vi köpt och när vi kom hit första gången så hittade vi allt ifrån spindelväv på väggarna, tuggummi på golven, fläckar från yogurt eller annan mejeriprodukt i trappen osv. Inte nog med dessa exampel, så vart man än drog med en fuktad vit trasa så blev den alldeles svart. Clean Quality var sedan här 3 ggr ytterligare och städade, varje gång uppgav de att nu skulle det minsann bli bra och vi skulle bli nöjda. Det slutade med att vi fick ta in en annan firma, för Clean Quality kunde minsann inte får det rent, trots att de var här minst 4 ggr! Personalen de hade på plats skickades hit utan att veta om något om problemen utan trodde de skulle städa i största allmänhet. När vi påtalade vissa specifika problem så åtgärdade de inte ens de, utan gick planlöst runt och dammade lite här och där. Deras svenska var obefintlig och kunde heller inte förstå engelska ordentligt. Detta företag är katastrof. Läs mer
  • Ergin K
    Ergin K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Städningen, kommunikationen, personalen. Allt var perfekt!! Läs mer
  • Linus H
    Linus H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vår hyresvärd anlitade er för att flyttstäda lägenheten vi skulle flytta in i efter att föregående hyresgäst låtit bli att städa. Trots tydliga instruktioner lyckades ni ej få ordentligt rent. Under en veckas tid, var ni i lägenheten totalt tre gånger för att städa, med samma instruktioner och lika dåligt resultat varje gång! Vi fick spendera flera timmar själva på egen hand efteråt och flyttstäda hela lägenheten, efter att ni varit där och misslyckats totalt med att utföra ert jobb.

En av många saker ni misslyckats med var att göra rent bakom elementen, efter att ni varit här flera gånger med instruktionen att göra rent just där så tog vi en dammvippa bakom ett elementen och det trillade ut både fimpar och aska, andra element hade fortfarande högar av damm och hår kvar bakom sig. Er städare skrubbade även in massor av repor i diskbänk och skåpluckor med Scotch Brite. Utöver detta så var det flera andra ställen ni blivit instruerade att göra rent på som ni inte ens hade rört. Ni borde skämmas över hur dåliga ni är på att städa! Tre chanser hade ni att göra ett ordentligt jobb, ändå fick vi göra det själva.. Läs mer
  • A
    A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Otroligt otillräcklig kvalitet. Rensade inte ugnen alls, lämnade en stor fläck på väggen. Det är omöjligt att inte märka det. Det är en förolämpning. Måste fixa det själv. Kundtjänst oförskämd och inkompetent. Läs mer
    2017-11-10 Clean Quality svarar A
    Hej Andrejs,
    Hemskt tråkigt att tjänsten inte levt upp till dina förväntningar.
    Vi strävar ständigt efter att hålla hög kvalitet på alla jobb vi tar oss an, och med vår kvalitetsgaranti så åtgärdar vi genast städningen om det skulle visa sig att något städmoment brustit i kvalitet.
    Om jag förstår det rätt så var det inte möjligt för oss att få tillträde för att utföra eventuella åtgärder och då blir det tyvärr svårt för oss.

Tack för din feedback, det är alltid bra för oss att få in detta oavsett om den är bra eller dålig då det möjliggör vårt fortsatta förbättringsarbete.

Väl mött
    /Clean Quality med personal.
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi hade en väldigt enkel upplevelse med Clean Quality. Bokade långt i förväg och fick en bekräftelse då. Sedan ringde de innan de skulle komma och bekräftade igen. Städningen var helt perfekt! Ingenting att klaga på alls, allt blev precis som man kan förvänta sig! Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    För tredje gången anlitar vi Clean Quality för storstädning av fem sommarhus, som ägs av två familjer. Vi är mycket nöjda med utförandet av uppdraget. Personalen är professionell och tillmötesgående. Dessutom är de mycket positiva och glada. Vi hoppas kunna utnyttja företaget även nästa år. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rent och fint på utsatt tid. Inga konstigheter. Läs mer
    2017-05-18 Clean Quality svarar Peter E
    Hej Peter,

Kul att du blev nöjd! Det gläder oss!

• Ulrica H
    Ulrica H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Beställde fönsterputs av Clean Quality och är jättenöjd av arbetet som gjordes. Noggrant är bara förnamnet :-). Läs mer
    2017-05-18 Clean Quality svarar Ulrica H
    Hej Ulrica!

Jättekul att du blev nöjd! Jag för det vidare till de som utförde jobbet!

• Michelle P
    Michelle P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag rekommenderar Clean Quality!
    Clean Quality städar hos en gång i veckan, men det erbjuder att komma över en dag extra för att putsa våra fönster när det behövs. Det sköter allt med städningen, inköp av papper, disk osv. Och det lägger massa goda dofter i lokalen. När doften börjar ta slut innan man ens märker det har Clean Quality redan bytt ut dom. Vi hyr också Clean Quality för växter i lokalen. Växter sköter dom också mellan ett annat företag.
    Jag tycker personligen att dom är flexibla och väldigt måna om sina kunder! Vår kontakt person är väldigt trevlig och besöker oss ofta, på högtider har vi fått massa gott gott (Godis och frukter) Läs mer
    2017-05-08 Clean Quality svarar Michelle P
    Hej Michelle.

Tack för de fina orden, de värmer!

• Isa P
    Isa P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Så nöjd med min fönsterputs av Clean Quality. Alrig haft renare fönster och kvinnan som putsade var så noggrann vilket jag som kund blev helimpad av! Läs mer
    2017-05-05 Clean Quality svarar Isa P
    Hej Isa!
    Jättekul att du blev så nöjd och tack för det fina mailet, som jag nämnde så uppskattas det verkligen hos oss.

• David G
    David G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vårt företag anlitar Clean Quality och vi har inte varit annat än nöjda. Vi har städning 1 gång per vecka i våra lokaler och allt har fungerat utmärkt. De levererar även förbrukningsvaror som vi slipper köpa in separat. Läs mer
    2016-12-20 Clean Quality svarar David G
    Hej David, det värmer att höra att ni är nöjda med oss. Tack för de fina orden.
  • Lina
    Lina skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar INTE detta företag.
    Vi har haft kontorsstädning som varit bristfällig en längre tid med mycket slarv. Vi hade ett möte där Clean Quality lovade att åtgärda några punkter som togs upp men när detta ännu ej var åtgärdat 1 månad senare och det var damm och skit på hela kontoret + kök ville jag säga upp avtalet.
    Jag fick först inga svar varken på mail/samtal/sms men sedan när jag mailar chefen och bara berättar vad som hänt/inte hänt får jag som svar att han tycker det var tråkigt att jag uppfattat hans personal på ett negativt sätt "då alla är jättenöjda med henne" (fast jag aldrig skrev vad jag tyckte om henne utan förklarade bara att det inte blivit åtgärdat).

Kommer aldrig på avtalad mötestid, svarar ej i telefon/mail, dyra avgifter, skickar iväg andra anställda för att kvittera ut nycklar, slänger sopor i fel soprum osv.
    Har aldrig jobbat med ett så oseriöst företag tidigare och pricken över i:et så skyller de bara ifrån sig när man ifrågasätter. Läs mer
    2017-05-05 Clean Quality svarar Lina
    Hej Lina,

Jag vill börja med att beklaga att du uppfattat oss negativt. Vi tar till oss din feedback och kommer att titta på om det är något vi kan bättra på gällande vår kundkontakt & rutiner. Vi vill ju självklart att alla våra kunder ska vara supernöjda och glada över att de valt oss.

Jag vill även tacka för det förtroende ert företag gett oss genom att ni valt oss som städleverantör de senaste åren.

Sen vill jag påpeka att min arbetskollega som åkte förbi för att kvittera ut nycklar är vår arbetsledare. Att det är våra arbetsledare som kvitterar nycklar är normal procedur hos oss.

Avslutningsvis så önskar vi er det bästa.

Väl mött,
    Clean Quality i Sverige AB
  • Jill L
    Jill L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kontorsstädning.
    Service minded, trevliga och tillmötesgående
    Alltid rent och fräscht, följer alla punkter vi har i avtalet. Läs mer
  • Marie Anette L
    Marie Anette L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean quality gjorde ett Mycket bra jobb. Allt ifrån en seriös, bra strukturerad, offert till genomförandet. Jag hade bara ett mindre påpekande vad gäller utförandet och detta rättade de till genast utan diskussion. Mycket nöjd! Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har ännu inte köpt något. Jag har på Brf Frimurarens vägnar begärt in anbud från några städfirmor däribland CleanQuality. CleanQuality har lämnat den bästa offerten. Dels lämnade de det lägsta priset, men offerten var också mycket väl skrivit till skillnad från de andra. Beskrivningen av vad som skulle ingå i arbetet var mycket fyllig och tydlig. Förmodligen fortsätter vi att städa själva eftersom vi är en mycket liten förening, men om vi väljer att köpa städning väljer vi CleanQuality. Läs mer
    2016-07-02 Clean Quality i Sverige AB svarar Thomas M
    Hej Thomas,
    stor tack för din respons. Vi försöker alltid att vara så tydligt som möjligt och trots vår höga kvalitet när det gäller innan avtal skrivning samt efter avtalet är skriven så har vi konsument vänliga priser. Vi hoppas att kunna tjänstgöra för Er i framtiden.
  • Maria J
    Maria J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    De gjorde en flyttstädning av vårt hus och det som jag hade synpunkter på fixade de genast till, de var engagerade och ville att jag skulle vara nöjd. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Maria J
    Hej Maria, tack för dina synpunkter. Det gläder mig att Ni uppfattade oss så. Vi försöker att bli ännu en bättre leverantör så är det något du tycker vi ska bli bättre på så tveka inte att skicka ett mail till kund@cleanquality.se. Tack.
  • Laura E
    Laura E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej!
    Clean Quality en av Bästa företåg som jag har haft med bra personal och duktiga arbetsledare. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Laura E
    Hej Laura, stor tack för dina fina ord. Det värmer oss verkligen och ger oss mer kraft.
  • Michael B
    Michael B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Väldigt bra, seriöst och bra utfört. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Michael B
    Hej Michael,
    Stor tack för din feedback. Dessa ord du har skrivit ger extra energi till Clean Qualitys medarbetare. Vi hoppas att kunna tjänstgöra mera åt Er i framtiden.
  • Johanna Q
    Johanna Q skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality som vi anlitade för flyttstädning gjorde ett otillräckligt jobb och hade inte ens med sig lämplig städmaterial när de kom tillbaka för att åtgärda det som inte var städat. Det uppstod tjafs och en ytterst pinsam situation då vi hyrt en bostadsrätt i andra hand och skulle lämna tillbaka en ren och fin lägenhet till ägaren.
    Clean Quality uppträdde ytterst oseriöst på alla sätt och vis och bör EJ få fler jobbuppdrag anser vi. Läs mer
    2014-11-05 Clean Quality i Sverige AB svarar Johanna Q
    Hej Johanna, Tack för din feedback. Kan du vänligen återkoppla till mig med ert offertnummer, alternativ ringa mig på mobilnummer 0700889800. Jag ville få mer information om detta samt kolla om vi kan gottgöra Er på något sätt. Clean Quality skall ej upplevas på detta sätt och jag är verkligen ledsen och därför tacksam om du kontaktar mig.
  • Lina A
    Lina A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen.
    Högsta betyg till er!
    Lycka till Clean Quality! Läs mer
    Clean Quality, Esmail B gillar detta
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi är ett företag på ca 80 anställda och vi har använt Clean Quality för att städa vårt kontor i ca 5 år. De bemöter oss alltid snabbt och mycket trevligt. Vi har fått en personlig kontakt genom dessa år, och jag känner att de lyssnar på våra behov. Vi har ganska många specifika och speciella önskemål som de lever upp till mycket väl. Clean Quality erbjuder nämligen väldigt personlig service och de är anpassningsbara och ställer upp när vi har extra mycket städning. De utför även storstädningar här samt matt tvätt och golv vård. Vi är mycket nöjda med deras service! Läs mer
    2014-11-04 Clean Quality i Sverige AB svarar Lotta L
    Hej Lotta, stor tack för din kommentar. Detta värmer verkligen. Vi försöker att hålla den personliga kontakten med alla våra kunder och är tacksamma att Ni kunder har gjort oss till en bättre städleverantör.
    Clean Quality i Sverige AB, Esmail B gillar detta

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm