Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Clean Quality i Sverige AB erbjuder städ- & servicetjänster främst inom Stockholms län.
Vi besitter mer än 10 års erfarenhet av städ & service, städar åt 100-tals företag, fastighetsägare och privat personer varje dag.

Vi strävar alltid efter att utföra heroiska insatser och vårt motto är att vara era städhjältar.

Vi utför bland annat:
- Kontorsstädning
- Trappstädning
- Fönsterputs
- Hemstädning
- Storstädning
- Flyttstädning

Förutom detta så specialiserar vi även oss på en rad tjänster som:
- Markistvätt
- Höghöjds fönsterputs utan skylift
- Höghöjds dammsugning
- Djuprengöring av badrum, toaletter
- Storköks, restaurangköks rengöring

Ring oss på 020-30 30 30 eller gå in på cleanquality.se eller städhjältarna.se(vår sida för privattjänster).
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 55 kunder tycker om Clean Quality i Sverige AB

• Ingrid U
    Ingrid U skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra flyttstädning och bra adminstration.
  • Marie W
    Marie W skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Super proffsigt företag! Ni kom på avtalad tid och putsade fönstren perfekt, er kommer jag att anlita igen. Kan varmt rekommenderas.
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi hade en väldigt enkel upplevelse med Clean Quality. Bokade långt i förväg och fick en bekräftelse då. Sedan ringde de innan de skulle komma och bekräftade igen. Städningen var helt perfekt! Ingenting att klaga på alls, allt blev precis som man kan förvänta sig!
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Utmärkt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Jag ger de bästa rekommendationer.
  • Emil S
    Emil S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat.
  • Daniel
    Daniel skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi har kontorsstädning 2 gånger i veckan, verkligen nöjd med städningen! Rekommenderas varmt! Man får verkligen det där lilla extra!

//Daniel
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Enkelt och smidigt att beställa tjänsten och ett väl utfört arbete, mycket nöjd.
  • Shagyi a
    Shagyi a skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !!
    Clean Quality, Shagyi a gillar detta
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år.
    Shagyi a, Clean Quality gillar detta
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Suveränt! Kan bara rekommendera
  • Ali M
    Ali M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej,
    Jag vill bara framföra att vi är helnöjda med ert jobb (fönsterputsning) hos oss. Från offert till levererat resultat var allt helt professionellt!
    Rekommenderar starkt! 5 stjärnor!
    Shagyi a, Clean Quality, Sandra K gillar detta
  • Fatima L
    Fatima L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Snabb service och utmärkt utfört arbete.
  • Maria M
    Maria M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Så himla bra! Seriös och tydlig i kontakten. Arbetsledare gick igenom bostaden både innan och efter flyttstädningen. Den nya hyresgästen blev mycket nöjd!
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Tony F
    Tony F skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Smidigt och enkelt och det gick snabbt, från första kontakt till rena fönster.
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Anni B
    Anni B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag hade beställt flyttstädning av min lgh. Min sambo mötte upp städarna och släppte in dem, inga konstigheter. När vi senare på kvällen kontrollerade städningen såg det bra ut, förutom att fönsterbrädorna fortfarande var smutsiga. De hade inte städats alls utan missats. En detalj, men ändå retligt att behöva fixa med det när man trodde att allt var klart. Annars gick allt smidigt och bra.
  • Pia K
    Pia K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötand, bra service, fönsterputs och den var mycket bra utförd och trevlig fönsterputsare.
    2017-06-07 Clean Quality svarar Pia K
    Hej Pia!
    Jättekul att du blev nöjd med fönsterputsningen! Jag för det vidare!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jättefina fönster, väldigt noggrant utfört. Tack!
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötande och städ utöver mina förväntningar. Topp betyg!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    För tredje gången anlitar vi Clean Quality för storstädning av fem sommarhus, som ägs av två familjer. Vi är mycket nöjda med utförandet av uppdraget. Personalen är professionell och tillmötesgående. Dessutom är de mycket positiva och glada. Vi hoppas kunna utnyttja företaget även nästa år.
  • Sam R
    Sam R skrev om Clean Quality i Sverige AB
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
  • Peter E
    Peter E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rent och fint på utsatt tid. Inga konstigheter.
    2017-05-18 Clean Quality svarar Peter E
    Hej Peter,

Kul att du blev nöjd! Det gläder oss!

• Ulrica H
    Ulrica H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Beställde fönsterputs av Clean Quality och är jättenöjd av arbetet som gjordes. Noggrant är bara förnamnet :-).
    2017-05-18 Clean Quality svarar Ulrica H
    Hej Ulrica!

Jättekul att du blev nöjd! Jag för det vidare till de som utförde jobbet!

• Michelle P
    Michelle P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag rekommenderar Clean Quality!
    Clean Quality städar hos en gång i veckan, men det erbjuder att komma över en dag extra för att putsa våra fönster när det behövs. Det sköter allt med städningen, inköp av papper, disk osv. Och det lägger massa goda dofter i lokalen. När doften börjar ta slut innan man ens märker det har Clean Quality redan bytt ut dom. Vi hyr också Clean Quality för växter i lokalen. Växter sköter dom också mellan ett annat företag.
    Jag tycker personligen att dom är flexibla och väldigt måna om sina kunder! Vår kontakt person är väldigt trevlig och besöker oss ofta, på högtider har vi fått massa gott gott (Godis och frukter)
    2017-05-08 Clean Quality svarar Michelle P
    Hej Michelle.

Tack för de fina orden, de värmer!

• Isa P
    Isa P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Så nöjd med min fönsterputs av Clean Quality. Alrig haft renare fönster och kvinnan som putsade var så noggrann vilket jag som kund blev helimpad av!
    2017-05-05 Clean Quality svarar Isa P
    Hej Isa!
    Jättekul att du blev så nöjd och tack för det fina mailet, som jag nämnde så uppskattas det verkligen hos oss.

• David G
    David G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vårt företag anlitar Clean Quality och vi har inte varit annat än nöjda. Vi har städning 1 gång per vecka i våra lokaler och allt har fungerat utmärkt. De levererar även förbrukningsvaror som vi slipper köpa in separat.
    2016-12-20 Clean Quality svarar David G
    Hej David, det värmer att höra att ni är nöjda med oss. Tack för de fina orden.
  • Lina
    Lina skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar INTE detta företag.
    Vi har haft kontorsstädning som varit bristfällig en längre tid med mycket slarv. Vi hade ett möte där Clean Quality lovade att åtgärda några punkter som togs upp men när detta ännu ej var åtgärdat 1 månad senare och det var damm och skit på hela kontoret + kök ville jag säga upp avtalet.
    Jag fick först inga svar varken på mail/samtal/sms men sedan när jag mailar chefen och bara berättar vad som hänt/inte hänt får jag som svar att han tycker det var tråkigt att jag uppfattat hans personal på ett negativt sätt "då alla är jättenöjda med henne" (fast jag aldrig skrev vad jag tyckte om henne utan förklarade bara att det inte blivit åtgärdat).

Kommer aldrig på avtalad mötestid, svarar ej i telefon/mail, dyra avgifter, skickar iväg andra anställda för att kvittera ut nycklar, slänger sopor i fel soprum osv.
    Har aldrig jobbat med ett så oseriöst företag tidigare och pricken över i:et så skyller de bara ifrån sig när man ifrågasätter.
    2017-05-05 Clean Quality svarar Lina
    Hej Lina,

Jag vill börja med att beklaga att du uppfattat oss negativt. Vi tar till oss din feedback och kommer att titta på om det är något vi kan bättra på gällande vår kundkontakt & rutiner. Vi vill ju självklart att alla våra kunder ska vara supernöjda och glada över att de valt oss.

Jag vill även tacka för det förtroende ert företag gett oss genom att ni valt oss som städleverantör de senaste åren.

Sen vill jag påpeka att min arbetskollega som åkte förbi för att kvittera ut nycklar är vår arbetsledare. Att det är våra arbetsledare som kvitterar nycklar är normal procedur hos oss.

Avslutningsvis så önskar vi er det bästa.

Väl mött,
    Clean Quality i Sverige AB
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vansinnigt oseriöst företag.

De lyckades slita loss en radiator från vattenledningarna (!) när de skulle åtgärda en slarvigt genomför flyttstädning hos oss. Först antyder de att lägenhetens nya ägare skulle ha orsakat skadan, sedan gnällde de på att rörmokarnas arbete hade varit för dyrt.

Skulle inte ens rekommendera de här skojarna åt en ovän.
    2016-08-24 Clean Quality svarar Viktor G
    Hej Viktor.
    Hemskt tråkigt med olyckan som skett i samband med er flyttstädning. Detta skulle inte ha behövt skett och borde ha hanterats bättre från vår sida. Vi har tagit detta vidare internt och tar till oss din kritik. Under sommaren har vi satsat extra på vidareutbildning av personal och utökad kvalitetssäkring av våra tjänster.

Väl mött,
    Andreas Grafström
  • Jill L
    Jill L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kontorsstädning.
    Service minded, trevliga och tillmötesgående
    Alltid rent och fräscht, följer alla punkter vi har i avtalet.
  • Marie Anette L
    Marie Anette L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.
  • Bo E
    Bo E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean quality gjorde ett Mycket bra jobb. Allt ifrån en seriös, bra strukturerad, offert till genomförandet. Jag hade bara ett mindre påpekande vad gäller utförandet och detta rättade de till genast utan diskussion. Mycket nöjd!
  • Anna S
    Anna S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Trevligt bemötande, tillmötesgående. Alltid vänliga och snabba med att åtgärda saker.

Tjänsten lever inte upp till förväntan, lite slarv här och var. Dyra, lite märkliga fakturor har dykt upp.
  • Eva K
    Eva K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi beställde en flyttstädning som utfördes enligt önskan.vi kan varmt rekommendera detta företag.
  • Linda G
    Linda G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Anpassar sig och är flexibla om man behöver ändra tiden eller har särskilda önskemål i samband med olika städningar!
    Trevlig och personlig service!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har ännu inte köpt något. Jag har på Brf Frimurarens vägnar begärt in anbud från några städfirmor däribland CleanQuality. CleanQuality har lämnat den bästa offerten. Dels lämnade de det lägsta priset, men offerten var också mycket väl skrivit till skillnad från de andra. Beskrivningen av vad som skulle ingå i arbetet var mycket fyllig och tydlig. Förmodligen fortsätter vi att städa själva eftersom vi är en mycket liten förening, men om vi väljer att köpa städning väljer vi CleanQuality.
    2016-07-02 Clean Quality i Sverige AB svarar Thomas M
    Hej Thomas,
    stor tack för din respons. Vi försöker alltid att vara så tydligt som möjligt och trots vår höga kvalitet när det gäller innan avtal skrivning samt efter avtalet är skriven så har vi konsument vänliga priser. Vi hoppas att kunna tjänstgöra för Er i framtiden.
  • Gun L
    Gun L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har än så länge bara beställt tjänsten så jag vet inte. Bemötandet vid beställningen var helt OK!
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Gun L
    Hej Gun. Tack för dina ord. Det gläder mig att du är nöjd så pass lång särskild med bemötandet från vår kundtjänst. Vi hoppas att vi blir den som får göra jobbet åt Er.
  • Maria J
    Maria J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    De gjorde en flyttstädning av vårt hus och det som jag hade synpunkter på fixade de genast till, de var engagerade och ville att jag skulle vara nöjd.
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Maria J
    Hej Maria, tack för dina synpunkter. Det gläder mig att Ni uppfattade oss så. Vi försöker att bli ännu en bättre leverantör så är det något du tycker vi ska bli bättre på så tveka inte att skicka ett mail till kund@cleanquality.se. Tack.
  • Ann L
    Ann L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Flyttstädning, inga kommentarer
  • Laura E
    Laura E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej!
    Clean Quality en av Bästa företåg som jag har haft med bra personal och duktiga arbetsledare.
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Laura E
    Hej Laura, stor tack för dina fina ord. Det värmer oss verkligen och ger oss mer kraft.
  • Michael B
    Michael B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Väldigt bra, seriöst och bra utfört.
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Michael B
    Hej Michael,
    Stor tack för din feedback. Dessa ord du har skrivit ger extra energi till Clean Qualitys medarbetare. Vi hoppas att kunna tjänstgöra mera åt Er i framtiden.
  • Kia B
    Kia B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Intryck och dialog vid skrivande av avtal.
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra service och effektiv personal
    Clean Quality, Clean Quality i Sverige AB gillar detta
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Allt är bra, utom att den som städar hos mig inte kan ett ord svenska. Jag kan inte förklara någonting! Dessutom har hon dragit ut strömsladdar utan att sätta tillbaka dom. Det tog ett tag innan jag fattade vad som var fel...
    Rolf
    2014-11-05 Clean Quality i Sverige AB svarar Rolf B
    Hej Rolf. tack för din feedback. Vi försöker att förbättra oss på att anställa personal som kan svenska eller engelska men tyvärr det är svårt att hitta personal som är bra, kan svenska och är pålitligt men din kommentar ger oss en tankeställare att vi måste bli mer effektiva om denna bit. Tack en gång till för dina ord.
  • Johanna Q
    Johanna Q skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality som vi anlitade för flyttstädning gjorde ett otillräckligt jobb och hade inte ens med sig lämplig städmaterial när de kom tillbaka för att åtgärda det som inte var städat. Det uppstod tjafs och en ytterst pinsam situation då vi hyrt en bostadsrätt i andra hand och skulle lämna tillbaka en ren och fin lägenhet till ägaren.
    Clean Quality uppträdde ytterst oseriöst på alla sätt och vis och bör EJ få fler jobbuppdrag anser vi.
    2014-11-05 Clean Quality i Sverige AB svarar Johanna Q
    Hej Johanna, Tack för din feedback. Kan du vänligen återkoppla till mig med ert offertnummer, alternativ ringa mig på mobilnummer 0700889800. Jag ville få mer information om detta samt kolla om vi kan gottgöra Er på något sätt. Clean Quality skall ej upplevas på detta sätt och jag är verkligen ledsen och därför tacksam om du kontaktar mig.
  • Anna L
    Anna L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Snabbt och bra, fick många svar på min förfrågan vilket gjorde att jag slapp sitta och leta efter företag själv. Mitt intryck är att de flesta som svarade var seriösa företag med bra referenser.
    2014-11-05 Clean Quality i Sverige AB svarar Anna L
    Hej Anna L, stor tack för Ert feedback. Hoppas vi kan tjänstgöra för Er vid mera tillfälle.
  • Ingalill S
    Ingalill S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi blev mycket nöjda med vår flyttstädning i somras
    och fick ett mycket trevligt och vänligt bemötande
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra service och personal. Bra priser
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Prima städhjälp vi anlitat vid flera tillfällen.
    Clean Quality, Clean Quality i Sverige AB gillar detta
  • Amin Z
    Amin Z skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Fönster blev rena och dom var i tid.
  • Lina A
    Lina A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen.
    Högsta betyg till er!
    Lycka till Clean Quality!
    Clean Quality, Esmail B gillar detta
  • Robert B
    Robert B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi är väldigt nöjd med städningen.
    Clean Quality, Esmail B gillar detta

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm