Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Clean Quality i Sverige AB

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Clean Quality i Sverige AB erbjuder städ- & servicetjänster främst inom Stockholms län.
Vi besitter mer än 10 års erfarenhet av städ & service, städar åt 100-tals företag, fastighetsägare och privat personer varje dag.

Vi strävar alltid efter att utföra heroiska insatser och vårt motto är att vara era städhjältar.

Vi utför bland annat:
- Kontorsstädning
- Trappstädning
- Fönsterputs
- Hemstädning
- Storstädning
- Flyttstädning

Förutom detta så specialiserar vi även oss på en rad tjänster som:
- Markistvätt
- Höghöjds fönsterputs utan skylift
- Höghöjds dammsugning
- Djuprengöring av badrum, toaletter
- Storköks, restaurangköks rengöring

Ring oss på 020-30 30 30 eller gå in på cleanquality.se eller städhjältarna.se(vår sida för privattjänster).
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Clean Quality i Sverige AB

• Lena B
    Lena B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hade fönsterputs beställd till tidig morgon. Då jag kom hem 17.45 stod ett fönster vidöppet på bottenvåningen med en stege utanför. Dåligt. Läs mer
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Städning av villa i samband med försäljning. Snabbt och bra städat. Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Ett företag som städar i Stockholm. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    En städfirma som håller på med städ. Läs mer
  • Ann-sofi M
    Ann-sofi M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Fönsterputs
    Snabbt svar på förfrågan
    Enkelt och bra bemötande
    Bra pris
    Mycket bra resultat - Mycket nöjd kund
    Kommer att anlita dem framöver vid behov Läs mer
  • Görel W
    Görel W skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Fönsterputs
    Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla. Läs mer
  • Krister B
    Krister B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag anlitade dem för flyttstädning. Städningen var undermålig. Flertalet lådor och hatthyllan var inte dammtorkade. Golvet var inte rent. De orsakade en stor fläck på en stenplatta som inte går att få bort. De skyller ifrån sig och menar att det är en tandborstmugg som orsakat det, trots att det inte varit någon annan i lägenheten. Skulle absolut inte rekommendera dem. Läs mer
  • A
    A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Otroligt otillräcklig kvalitet. Rensade inte ugnen alls, lämnade en stor fläck på väggen. Det är omöjligt att inte märka det. Det är en förolämpning. Måste fixa det själv. Kundtjänst oförskämd och inkompetent. Läs mer
    2017-11-10 Clean Quality svarar A
    Hej Andrejs,
    Hemskt tråkigt att tjänsten inte levt upp till dina förväntningar.
    Vi strävar ständigt efter att hålla hög kvalitet på alla jobb vi tar oss an, och med vår kvalitetsgaranti så åtgärdar vi genast städningen om det skulle visa sig att något städmoment brustit i kvalitet.
    Om jag förstår det rätt så var det inte möjligt för oss att få tillträde för att utföra eventuella åtgärder och då blir det tyvärr svårt för oss.

Tack för din feedback, det är alltid bra för oss att få in detta oavsett om den är bra eller dålig då det möjliggör vårt fortsatta förbättringsarbete.

Väl mött
    /Clean Quality med personal.
  • Per M
    Per M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jättebra! Utmärkt bemötande och väldigt noggrann och bra fönsterputs! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Ingrid U
    Ingrid U skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra flyttstädning och bra adminstration. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Super proffsigt företag! Ni kom på avtalad tid och putsade fönstren perfekt, er kommer jag att anlita igen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi hade en väldigt enkel upplevelse med Clean Quality. Bokade långt i förväg och fick en bekräftelse då. Sedan ringde de innan de skulle komma och bekräftade igen. Städningen var helt perfekt! Ingenting att klaga på alls, allt blev precis som man kan förvänta sig! Läs mer
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Utmärkt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Jag ger de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat. Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi har kontorsstädning 2 gånger i veckan, verkligen nöjd med städningen! Rekommenderas varmt! Man får verkligen det där lilla extra!

//Daniel Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Enkelt och smidigt att beställa tjänsten och ett väl utfört arbete, mycket nöjd. Läs mer
  • Shagyi a
    Shagyi a skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !! Läs mer
    Clean Quality, Shagyi a gillar detta
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år. Läs mer
    Shagyi a, Clean Quality gillar detta
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Suveränt! Kan bara rekommendera Läs mer
  • Ali M
    Ali M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej,
    Jag vill bara framföra att vi är helnöjda med ert jobb (fönsterputsning) hos oss. Från offert till levererat resultat var allt helt professionellt!
    Rekommenderar starkt! 5 stjärnor! Läs mer
    Shagyi a, Clean Quality, Sandra K gillar detta
  • Fatima L
    Fatima L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Snabb service och utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Så himla bra! Seriös och tydlig i kontakten. Arbetsledare gick igenom bostaden både innan och efter flyttstädningen. Den nya hyresgästen blev mycket nöjd! Läs mer
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Tony F
    Tony F skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Smidigt och enkelt och det gick snabbt, från första kontakt till rena fönster. Läs mer
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Anni B
    Anni B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag hade beställt flyttstädning av min lgh. Min sambo mötte upp städarna och släppte in dem, inga konstigheter. När vi senare på kvällen kontrollerade städningen såg det bra ut, förutom att fönsterbrädorna fortfarande var smutsiga. De hade inte städats alls utan missats. En detalj, men ändå retligt att behöva fixa med det när man trodde att allt var klart. Annars gick allt smidigt och bra. Läs mer
  • Pia K
    Pia K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötand, bra service, fönsterputs och den var mycket bra utförd och trevlig fönsterputsare. Läs mer
    2017-06-07 Clean Quality svarar Pia K
    Hej Pia!
    Jättekul att du blev nöjd med fönsterputsningen! Jag för det vidare!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jättefina fönster, väldigt noggrant utfört. Tack! Läs mer
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra bemötande och städ utöver mina förväntningar. Topp betyg! Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    För tredje gången anlitar vi Clean Quality för storstädning av fem sommarhus, som ägs av två familjer. Vi är mycket nöjda med utförandet av uppdraget. Personalen är professionell och tillmötesgående. Dessutom är de mycket positiva och glada. Vi hoppas kunna utnyttja företaget även nästa år. Läs mer
  • Sam R
    Sam R skrev om Clean Quality i Sverige AB
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rent och fint på utsatt tid. Inga konstigheter. Läs mer
    2017-05-18 Clean Quality svarar Peter E
    Hej Peter,

Kul att du blev nöjd! Det gläder oss!

• Ulrica H
    Ulrica H skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Beställde fönsterputs av Clean Quality och är jättenöjd av arbetet som gjordes. Noggrant är bara förnamnet :-). Läs mer
    2017-05-18 Clean Quality svarar Ulrica H
    Hej Ulrica!

Jättekul att du blev nöjd! Jag för det vidare till de som utförde jobbet!

• Michelle P
    Michelle P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag rekommenderar Clean Quality!
    Clean Quality städar hos en gång i veckan, men det erbjuder att komma över en dag extra för att putsa våra fönster när det behövs. Det sköter allt med städningen, inköp av papper, disk osv. Och det lägger massa goda dofter i lokalen. När doften börjar ta slut innan man ens märker det har Clean Quality redan bytt ut dom. Vi hyr också Clean Quality för växter i lokalen. Växter sköter dom också mellan ett annat företag.
    Jag tycker personligen att dom är flexibla och väldigt måna om sina kunder! Vår kontakt person är väldigt trevlig och besöker oss ofta, på högtider har vi fått massa gott gott (Godis och frukter) Läs mer
    2017-05-08 Clean Quality svarar Michelle P
    Hej Michelle.

Tack för de fina orden, de värmer!

• Isa P
    Isa P skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Så nöjd med min fönsterputs av Clean Quality. Alrig haft renare fönster och kvinnan som putsade var så noggrann vilket jag som kund blev helimpad av! Läs mer
    2017-05-05 Clean Quality svarar Isa P
    Hej Isa!
    Jättekul att du blev så nöjd och tack för det fina mailet, som jag nämnde så uppskattas det verkligen hos oss.

• David G
    David G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vårt företag anlitar Clean Quality och vi har inte varit annat än nöjda. Vi har städning 1 gång per vecka i våra lokaler och allt har fungerat utmärkt. De levererar även förbrukningsvaror som vi slipper köpa in separat. Läs mer
    2016-12-20 Clean Quality svarar David G
    Hej David, det värmer att höra att ni är nöjda med oss. Tack för de fina orden.
  • Lina
    Lina skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar INTE detta företag.
    Vi har haft kontorsstädning som varit bristfällig en längre tid med mycket slarv. Vi hade ett möte där Clean Quality lovade att åtgärda några punkter som togs upp men när detta ännu ej var åtgärdat 1 månad senare och det var damm och skit på hela kontoret + kök ville jag säga upp avtalet.
    Jag fick först inga svar varken på mail/samtal/sms men sedan när jag mailar chefen och bara berättar vad som hänt/inte hänt får jag som svar att han tycker det var tråkigt att jag uppfattat hans personal på ett negativt sätt "då alla är jättenöjda med henne" (fast jag aldrig skrev vad jag tyckte om henne utan förklarade bara att det inte blivit åtgärdat).

Kommer aldrig på avtalad mötestid, svarar ej i telefon/mail, dyra avgifter, skickar iväg andra anställda för att kvittera ut nycklar, slänger sopor i fel soprum osv.
    Har aldrig jobbat med ett så oseriöst företag tidigare och pricken över i:et så skyller de bara ifrån sig när man ifrågasätter. Läs mer
    2017-05-05 Clean Quality svarar Lina
    Hej Lina,

Jag vill börja med att beklaga att du uppfattat oss negativt. Vi tar till oss din feedback och kommer att titta på om det är något vi kan bättra på gällande vår kundkontakt & rutiner. Vi vill ju självklart att alla våra kunder ska vara supernöjda och glada över att de valt oss.

Jag vill även tacka för det förtroende ert företag gett oss genom att ni valt oss som städleverantör de senaste åren.

Sen vill jag påpeka att min arbetskollega som åkte förbi för att kvittera ut nycklar är vår arbetsledare. Att det är våra arbetsledare som kvitterar nycklar är normal procedur hos oss.

Avslutningsvis så önskar vi er det bästa.

Väl mött,
    Clean Quality i Sverige AB
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vansinnigt oseriöst företag.

De lyckades slita loss en radiator från vattenledningarna (!) när de skulle åtgärda en slarvigt genomför flyttstädning hos oss. Först antyder de att lägenhetens nya ägare skulle ha orsakat skadan, sedan gnällde de på att rörmokarnas arbete hade varit för dyrt.

Skulle inte ens rekommendera de här skojarna åt en ovän. Läs mer
    2016-08-24 Clean Quality svarar Viktor G
    Hej Viktor.
    Hemskt tråkigt med olyckan som skett i samband med er flyttstädning. Detta skulle inte ha behövt skett och borde ha hanterats bättre från vår sida. Vi har tagit detta vidare internt och tar till oss din kritik. Under sommaren har vi satsat extra på vidareutbildning av personal och utökad kvalitetssäkring av våra tjänster.

Väl mött,
    Andreas Grafström
  • Jill L
    Jill L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Kontorsstädning.
    Service minded, trevliga och tillmötesgående
    Alltid rent och fräscht, följer alla punkter vi har i avtalet. Läs mer
  • Marie Anette L
    Marie Anette L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Clean quality gjorde ett Mycket bra jobb. Allt ifrån en seriös, bra strukturerad, offert till genomförandet. Jag hade bara ett mindre påpekande vad gäller utförandet och detta rättade de till genast utan diskussion. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Trevligt bemötande, tillmötesgående. Alltid vänliga och snabba med att åtgärda saker.

Tjänsten lever inte upp till förväntan, lite slarv här och var. Dyra, lite märkliga fakturor har dykt upp. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Vi beställde en flyttstädning som utfördes enligt önskan.vi kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Anpassar sig och är flexibla om man behöver ändra tiden eller har särskilda önskemål i samband med olika städningar!
    Trevlig och personlig service! Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har ännu inte köpt något. Jag har på Brf Frimurarens vägnar begärt in anbud från några städfirmor däribland CleanQuality. CleanQuality har lämnat den bästa offerten. Dels lämnade de det lägsta priset, men offerten var också mycket väl skrivit till skillnad från de andra. Beskrivningen av vad som skulle ingå i arbetet var mycket fyllig och tydlig. Förmodligen fortsätter vi att städa själva eftersom vi är en mycket liten förening, men om vi väljer att köpa städning väljer vi CleanQuality. Läs mer
    2016-07-02 Clean Quality i Sverige AB svarar Thomas M
    Hej Thomas,
    stor tack för din respons. Vi försöker alltid att vara så tydligt som möjligt och trots vår höga kvalitet när det gäller innan avtal skrivning samt efter avtalet är skriven så har vi konsument vänliga priser. Vi hoppas att kunna tjänstgöra för Er i framtiden.
  • Gun L
    Gun L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Jag har än så länge bara beställt tjänsten så jag vet inte. Bemötandet vid beställningen var helt OK! Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Gun L
    Hej Gun. Tack för dina ord. Det gläder mig att du är nöjd så pass lång särskild med bemötandet från vår kundtjänst. Vi hoppas att vi blir den som får göra jobbet åt Er.
  • Maria J
    Maria J skrev om Clean Quality i Sverige AB
    De gjorde en flyttstädning av vårt hus och det som jag hade synpunkter på fixade de genast till, de var engagerade och ville att jag skulle vara nöjd. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Maria J
    Hej Maria, tack för dina synpunkter. Det gläder mig att Ni uppfattade oss så. Vi försöker att bli ännu en bättre leverantör så är det något du tycker vi ska bli bättre på så tveka inte att skicka ett mail till kund@cleanquality.se. Tack.
  • Ann L
    Ann L skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Flyttstädning, inga kommentarer Läs mer
  • Laura E
    Laura E skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Hej!
    Clean Quality en av Bästa företåg som jag har haft med bra personal och duktiga arbetsledare. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Laura E
    Hej Laura, stor tack för dina fina ord. Det värmer oss verkligen och ger oss mer kraft.
  • Michael B
    Michael B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Väldigt bra, seriöst och bra utfört. Läs mer
    2014-11-13 Clean Quality i Sverige AB svarar Michael B
    Hej Michael,
    Stor tack för din feedback. Dessa ord du har skrivit ger extra energi till Clean Qualitys medarbetare. Vi hoppas att kunna tjänstgöra mera åt Er i framtiden.
  • Kia B
    Kia B skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Intryck och dialog vid skrivande av avtal. Läs mer
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Clean Quality i Sverige AB
    Bra service och effektiv personal Läs mer
    Clean Quality, Clean Quality i Sverige AB gillar detta

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm