LinnStäd

ALSNÖGATAN 7 4tr, 116 41 Stockholm — Visa karta

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum.

Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden. Sprid gärna ordet om vårt företag och tipsa vänner om oss!

Vi tänker annorlunda!

Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.

• Alltid samma person som städar, tryggt och bra
• Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
• Utbildad och erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
• En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
• Automatisk hantering av RUT-avdraget
• Heltäckande ansvarsförsäkringar
• Kollektivavtal och alla skatter och avgifter i ordning

Läs vad 107 kunder tycker om LinnStäd

Emil Jonatan K skrev om LinnStäd
    Vi har haft Linn städ i 4 år och är super nöjda. Marina som hjälper oss är verkligen 5+. Kommer alltid på förutbestämd tid och skinande rent och fint vi kommer hem. T.o.m gosedjuren i hög loftsäng är fint placerade. Aldrig några problem med kortare uppehåll eller byte av dag vid något enstaka tillfälle. Rekommenderas! Läs mer

MARCUS J skrev om LinnStäd
    Funkar jättebra. Bra städning, samma personal som kommer varje gång. Det blir alltid fint och rent vilket känns otroligt bra. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar MARCUS J
    Hej Marcus ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss.
    Skön start till imorgon på fredag och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation.

JOHN G skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd med städning och kontakt, blev tipsad av min granne som har dom både privat och på arbetet. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar JOHN G
    Hej John ,

Tack för fina ord . Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka.

Bästa hälsningar Linn
  • 2019-11-06

Jan Fredrik P skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd, punktligt och smidigt. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar Jan Fredrik P
    Hej ,

Tack för dina fina ord och din rekommendation.Vi är så glada och det värmer mycket !

• 2019-11-04

CAMILLA B skrev om LinnStäd
    Proffsig och duktig städerska. Tryggt att samma person kommer varje gång. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar CAMILLA B
    Hej Camilla,

Du är så vänlig och vi blir så glada. Camilla som städar hos Er är en klass för sig och hon tycker det är så kul att göra sina kunder glada - vilket uppenbarligen funkar.

• 2019-11-04

Sandra Ö skrev om LinnStäd
    Vår städerska är väldigt trevlig. Hon är också duktig på det hon gör. Företaget hör av sig om det är något från deras håll och kommunikationen har hittills fungerat bra. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar Sandra Ö
    Hej Sandra ,

Tack för fin rekommendation. Kul att ni uppskattar Julia känsla för kundservice.

Varma hälsningar

Alexandra Christin S skrev om LinnStäd
    Har bara haft Linns städ sedan i höstas men hittills mkt nöjd o bra kommunikation med företaget. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar Alexandra Christin S
    Hej Alexandra,

Kul att höra att du är så nöjd!

JOHAN A skrev om LinnStäd
    Städningen har fungerat perfekt hela tiden. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar JOHAN A
    Hej Johan,

Trevligt att höra! Tack för fina och ord och rekommendation!

ANNA A skrev om LinnStäd
    Samma städerska över 10 år och alltid lika supernöjda! Bra företag att ha att göra med, enkla och professionella. Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-07 Linn K svarar ANNA A
    Tack Anna - nu blir vi på kontoret och Violeta glada!
    Tack för din rekommendation!

• Ann-Marie T

2019-11-02

Ann-Marie T skrev om LinnStäd
    Lika nöjd efter tio år med samma städerska! Läs mer
    2019-11-03 Linn K svarar Ann-Marie T
    Hej Ann-Marie ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss.
    Skön till start imorgon :-). Tack för din rekommendation.

• 2019-11-02

ALF J skrev om LinnStäd
    Varit kund i runt 10 år, fortfarande lika nöjd. Enkla att samarbeta med.
    Alltid lyxkänsla när man kommer hem efter städdagen. Oftast lite extra fint. Läs mer
    2019-11-02 Linn K svarar ALF J
    Hej Alf och Åsa ,

• 2019-10-31

Gunnar F skrev om LinnStäd
    Kontakter med företaget har fungerat perfekt. Vi har till 98 % haft samma städare. Hon gör ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-10-31 Linn K svarar Gunnar F
    Hej Gunnar,
    Vad härligt att du upplever det så som vi vill att du ska. Tack för din rekommendation.

• 2019-10-28

Christer M skrev om LinnStäd
    Fantastiskt bra! Service minded. Vår städerska är otroligt bra, noggrann och duktig! Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-10-29 Linn K svarar Christer M
    Tack för fina ord Christer .
    Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda .Tack !

• 2019-10-28

Marcus H skrev om LinnStäd
    Vi anlitade Linnstäd för hemstädning första gången för ett år sedan. Vi var supernöjda och har nu varannan vecka städ. Funkar klockrent. Aldrig några konstigheter och väldigt tillmötesgående. Svarar snabbt på Mail.
    Kan starkt rekommendera LinnStäd Läs mer
    2019-10-28 Linn K svarar Marcus H
    Hej Marcus ,
    Tack för rekommendationen. Vi blir väldigt glada över dina fina ord.Skulle du komma på något vi kan förbättra är du varmt välkommen att höra av dig.

• 2019-10-27

Patrik N skrev om LinnStäd
    Jättefin städning och enkelt att betala med swish! Läs mer
    2019-10-28 Linn K svarar Patrik N
    Hej Patrik,

Stor tack för dina fina ord .Det värmer .

• 2019-10-20

Tommy S skrev om LinnStäd
    Duktiga, noggranna och pålitliga Läs mer
    2019-10-28 Linn K svarar Tommy S
    Hej Tommy,

Tack så mycket för rekommendationen. Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla.

• 2019-10-17

Camilla S skrev om LinnStäd
    Linn städ kommer alltid. Gör så fint. Ser våra behov och lever upp till förväntningarna. Skulle det bli ändring av dag har de alltid en ersättningsdag.
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-10-28 Linn K svarar Camilla S
    Hej Camilla,

• 2019-09-19

Nicole L skrev om LinnStäd
    Perfekt hemstädning!
    Noggranna och med en känsla för trivselfaktorn i huset. Lämnar huset rent och prydligt efter sig.
    Smidig o enkel tidsbokning oxå! Läs mer
    2019-09-19 Linn K svarar Nicole L
    Hej Nicole,

Tack Nicole! Dessa rekommendationer värmer mer än du kan tro för oss alla på bolaget.
    Ha en bra dag !

• 2019-08-14

Sofia skrev om LinnStäd
    Jättebra kundbemötande, snabba svar och flyttstädning var perfekt. Mycket flexibla och vi är mycket nöjda kunder. Läs mer
    2019-08-14 Linn K svarar Sofia
    Hej,

Tack så mycket för din rekommendation.
    Ha en trevlig dag!

• 2019-05-16

Anita skrev om LinnStäd
    Mycket trevligt bemötande. Vi har alltid haft en och samma städare snart i 10 år. Städerska är noggrann och mycket duktig. Rekommenderar LinnStäd Läs mer
  • 2019-04-10

Sofie S skrev om LinnStäd
    Vi använde LinnStäd för storstädning av vår sommarstuga. Mycket väl investerade pengar, det blir skinande rent och städat på ställen vi sällan städat på tidigare. Underbart inför våren med nystädat sommarhus! Läs mer
    2019-04-10 Linn K svarar Sofie S
    Hej Sofie,

Tack Sofie! Dessa rekommendationer värmer mer än du kan tro för oss alla på bolaget.
    Ha en bra dag !

• 2019-02-22

Måleri A skrev om LinnStäd
    Mycket trevlig upplevelse att anlita er! Smidiga kontakter, vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-01-24

Maria C skrev om LinnStäd
    Alltid tillmötesgående! Snabbt svar. Läs mer
  • 2019-01-23

Maria K skrev om LinnStäd
    Slarviga och otrevliga städerskor som missade flera saker, när vi påtalade bristerna så blev vi ännu mer otrevligt bemötta av städerskorna och trots flera omstädningar så blev resultatet ändå inte okej. Först när vi sade till på skarpen så kom arbetsledaren och ordnade till felen, hon var dock proffsig.
    Vi rekommenderar tyvärr inte detta företag. Läs mer
    2019-02-12 Linn K svarar Maria K
    Hej Maria,

Vi har bara en Maria K, som har städningar varannan vecka och är nöjda med städningen . Kan du mejla oss ?
  • 2019-01-23

Anna S skrev om LinnStäd
    Noggrann städerska och pålitlig Läs mer

Jeanette N skrev om LinnStäd
    Pålitliga, alltid samma städare, noggrann och bäddar till och med sängarna. Däremot får hon stressa för att hinna till nästa familj. Läs mer
  • Therése S

2019-01-18

Therése S skrev om LinnStäd
    Jättebra städning alltid av samma person, kan starkt rekommenderas! Läs mer

Robin C skrev om LinnStäd
    Hemstädnig med bra resultat.
    Lätta att ha att göra med. Läs mer

Madelene G skrev om LinnStäd
    Flyttstädning. Mycket dåligt utfört. Jag fick städa om och de fick komma tillbaks.
    Jag hade även svårt att få kontakt med städföretaget.
    Frågade bland annat efter en offert till mig för framtida städning som jag aldrig fick svar på. Läs mer
    2019-01-18 Linn K svarar Madelene G
    Hej Madelene ,

Det var bara 2 saker som var gjord inte helt ok och vi åkte att återgå. Vad gäller offert så vi har pratat om detta , att vi fick inte ditt mejl .Du letade inte , men skickade du till visma så därför ser vi inte detta .

Lena S skrev om LinnStäd
    Svårt att få kontakt via telefon. Hamnar i någon slags telefonkö som aldrig upphör.

Ibland när vi bytte städerska var det inte så bra städat som vi var vana vid, det var faktiskt riktigt dåligt.
    Nu har vi haft den ordinarie städerskan och då fungerar det bra. Läs mer

Elenor L skrev om LinnStäd
    Glad trevlig och framförallt en noggran tjej som kommer. Alltid lika nöjd. Och älskar framför allt barnens reaktion när städaren varit på besök ”wow va fint vi har hemma nu” Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Elenor L
    Hej,
    Tack för fina ord Elenor. Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!

Bästa hälsningar Linn

Per J skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd med städningen. Svarar föredömligt på mail. Flexibla med tider. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Per J
    Hej Per,
    Kul att höra - tack för fin rekommendation!

Marjut K skrev om LinnStäd
    Städhjälp. Nuläget är jag nöjd, första som kom kunde inte engelska. Men nu funkar det att kommunicera med nr 2. Företaget va snabba att svara. Hänt att man får själv höra av sig vid förhinder. Annars nöjd, hon gör ett fantastisk jobb. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Marjut K
    Hej Marjut ,
    Allt blir ju lite enklare när man pratar samma språk! Tack för rekommendationen!
    Tveka inte att höra av dig till oss på kontoret om vad som som kan förbättras för att få toppbetyg :-)

Leif E skrev om LinnStäd
    Hemstädning som fungerar alldeles utmärkt. Inga klagomål! Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Leif E
    Hej Leif,

Tack för det fina omdömet på reco. Det värmer!

Linn och Team

Gunnar T skrev om LinnStäd
    Jättenöjd, med snabb på att svara och väldigt flexibla. Läs mer

Ingrid G skrev om LinnStäd
    Städhjälp.
    Bra men svårnådda
    Bra städning, städni gen är bra ,men det går ej att kommunicera med.
    Allt är bra förutom språket. Läs mer
  • 2019-01-14

Therese H skrev om LinnStäd
    Vi är inte kunder och har aldrig varit kunder. Vi ville ha hemstädning, men de har så dålig kommunikation att vi inte ens fått till en provstädning. De har inte återkopplat och bokat tid och mailsvaren är goddag yxskaft. Men har man väl kommit över den tröskeln kan städerskorna säkert vara duktiga, vad vet jag. Läs mer
  • Jeanette

2019-01-12

Jeanette skrev om LinnStäd
    Det är enkelt att få kontakt med företaget och jag upplever att de är hyrröda för våra önskemål och flexibla i sitt arbetssätt. Vi är mer än nöjda.Rekommenderar starkt :-) Läs mer
  • 2019-01-11

Av de 20 företag vi fick offert från,valde vi Linns städ, eftersom de svarade snabbt och verkade vara positivt engagerade. Priset på städningen var också lågt.

Där upphörde deras engagemang. När vi accepterat deras offert fick vi vänta på svar som ibland uteblev.
    Avtalet hon skickade var ett hopklipp av olika dokument och innehöll uppgifter om en annan förening och saknade väsentligt innehåll. Våra föreningsuppgifter fanns inte med alls.
    Vi fick själva skriva om avtalet.

Den dagen det var bestämt att hon skulle komma och börja städa, 4/1 2019, skrev hon samma morgon att hon var sjuk och kanske skulle komma dagen efter.
    Enligt avtalet skulle hon erbjuda vikarie vid sjukdom, vilket vi frågade efter och hon inte svarade på och inte gjorde heller trots att det stod i avtalet.

Vi skrev då till henne igår den 10/1 att vi sa upp avtalet eftersom vi ansåg att hon brutit redan innan hon ens varit här och kvitterat ut nycklar eller börjat städa.

Hon svarade bara : "Jag förstår, ber om ursäkt. Lycka till." Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Bostadsrättsföreningen Ätten 3 B
    Hej!
    Som vi tidigare skrivit till Er vi så hemskt mycket om ursäkt. Vi tycker att det är väldigt tråkigt att er upplevelse av vårt företag är så dålig och vi tar till oss av er feedback.

Team

Maria H skrev om LinnStäd
    Jag har använt Linns städ vid två tillfällen. Båda var storstädning. Jag är så otroligt nöjd över resultatet. Det blev väldigt rent och fint. Vid båda tillfällena var det ett bra bemötande och mycket trevliga kvinnor som jobbade. Jag rekommenderar verkligen Linns städ till andra kunder! Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Maria H
    Hej Maria,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

Trevlig helg!

Hälsningar

Marie S skrev om LinnStäd
    Bokade flyttstädning till min lägenhet på tre rum och kök. Fick jättefin service, snyggt och prydligt och inget slarv. Riktigt bra priser också. Kan varmt rekommendera LinnStäd. Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Marie S
    Hej Marie ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss.
    Skön start på fredag och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation.

• Linnea K

2019-01-11

Linnea K skrev om LinnStäd
    Vår städfirma i 5år. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Linnea K
    Hej Linnea !

Tack för ditt omdöme.

Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd .

Önskar dig en fin fredag och trevlig helg !

Med vänliga hälsningar,

Anders L skrev om LinnStäd
    Bemötandet från företaget har alltid varit utmärkt. Har varit kund i snart ett år .Marina som städar hos oss är toppen ! Läs mer
    Linn K gillar detta

Maria L skrev om LinnStäd
    Storstädning och nu veckostädning varje vecka.Städade mer och bättre än förväntat.Vi är mer än nöjda med såväl arbetets utförande som bemötandet från företag .Rekommenderas Läs mer
    2019-01-10 Linn K svarar Maria L
    Hej Maria ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. :)
    Det är bra att våra tjänster blir ett bra resultat för våra kärra kunder. Vi uppskattar att du tog sig tid att skriva så fina ord om oss :)
    Nu leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!

Med vänliga hälsningar
    Linn & LinnStäd Team

Strandgården Hälsoresor Ab S skrev om LinnStäd
    Bra städning men dålig kommunikation med kontoret. Läs mer
    2019-01-10 Linn K svarar Strandgården Hälsoresor Ab S
    Tack för fin rekommendation . Vi har startat en kundtjänst så att den upplevelsen ska bli bättre. Hoppas det märks snart .

Jonatan O skrev om LinnStäd
    Har haft hemstädning vid ett par tillfällen med bra resultat. Läs mer

Linas Städ L skrev om LinnStäd
    Vi är väldigt nöjda med Linnstäd. Samarbete funkar bra och mycket trevligt bemött av företaget.

Vi kan verkligen rekommendera LinnStäd. Läs mer

Gustav J skrev om LinnStäd
    Spam på mail. Dåligt bemötande. Läs mer

Alexandra M skrev om LinnStäd
    Under all kritik

Efter 5 timmars städning på 70 kvm så kan man inte ha engagerat sig alls!

badrummet och köket var specifikt under all kritik.

Badrum hade fortfarande synliga tandkräms fläckar på kakel, duschkabinen var inte alls rengjord , toalett hade samma synliga fläckar i toaletten som tidigare.

I köket var barnens matstolar fortfarande täcka av frukosten spår och syltfläckar på golvet...

Vidare var element, lister, hyllplan fortfarande dammiga!

OCH kompensationen för den katastrofala såkallade städningen var mer ett hån än en ursäkt! Läs mer

ALSNÖGATAN 7 4tr, 116 41 Stockholm