LinnStäd

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo — Visa karta

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum.

Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden. Sprid gärna ordet om vårt företag och tipsa vänner om oss!

Vi tänker annorlunda!

Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.

• Alltid samma person som städar, tryggt och bra
• Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
• Utbildad och erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
• En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
• Automatisk hantering av RUT-avdraget
• Heltäckande ansvarsförsäkringar
• Kollektivavtal och alla skatter och avgifter i ordning

Läs vad 125 kunder tycker om LinnStäd

• 2019-05-16

Anita skrev om LinnStäd
    Mycket trevligt bemötande. Vi har alltid haft en och samma städare snart i 10 år. Städerska är noggrann och mycket duktig. Rekommenderar LinnStäd Läs mer
  • Lina's S

2019-04-23

Lina's S skrev om LinnStäd
    Dem jobbar riktig bra. Vi har städ varje vecka. Läs mer
  • 2019-04-10

Sofie S skrev om LinnStäd
    Vi använde LinnStäd för storstädning av vår sommarstuga. Mycket väl investerade pengar, det blir skinande rent och städat på ställen vi sällan städat på tidigare. Underbart inför våren med nystädat sommarhus! Läs mer
    2019-04-10 Linn K svarar Sofie S
    Hej Sofie,

Tack Sofie! Dessa rekommendationer värmer mer än du kan tro för oss alla på bolaget.
    Ha en bra dag !

• 2019-04-03

Olivia skrev om LinnStäd
    LinnStäd gör ett bra arbete. Dem stätter på kunden i centrum, vilket gör man känner sig väldigt respekterad. Rekommenderar för kontorsstädning. Läs mer
  • 2019-03-23

Linnea B skrev om LinnStäd
    Beställde flyttstädning och slutresultatet blev riktigt bra. Fick snabb återkoppling innan det skulle ske och även under själva städdagen hur de låg till.

Väldigt bra genomfört till en vettig prisbild. Smidiga och trevliga att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-03-09

Anette E skrev om LinnStäd
    Fantastiskt bra utförd flyttstädning. Allt ingick utan konstigheter och de tog till och med ner lysrörrt i köket och gjorde rent. Läs mer
    2019-03-09 Linn K svarar Anette E
    Hej Anette ,

Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.

Ha en trevlig helg !

Linn
  • 2019-03-09

Linus Hagman skrev om LinnStäd
    Vi använder oss av LinnStäd till lokalvård till vårt kontor. Bra och enkel kommunikation och lyhörda på våra önskemål.
    Vi har även använt oss av deras fönsterputstjänst och det funkade jättebra. Läs mer
    2019-03-09 Linn K svarar Linus Hagman
    Hej Linus,

Kul att höra !

• 2019-02-23

Andreas skrev om LinnStäd
    Har funkat bra!👍🏼
    Rekommenderas Läs mer
    2019-02-23 Linn K svarar Andreas
    Tack Andreas för dina fina ord .

• 2019-02-23

Marina skrev om LinnStäd
    Trevlig, snabb och personlig service vid bokning/offert.
    Personalen var jättegullig och jobbade väldigt hårt och gjorde ett helt fantastiskt jobb. Vi har renoverat och lägenheten hade byggdamm precis överallt. Det känns som att jag fått ett helt nytt badrum och de fick bort damm i varje vrå. Våra fönster har aldrig varit så rena någonsin. Rekommenderar starkt! Läs mer

Måleri A skrev om LinnStäd
    Mycket trevlig upplevelse att anlita er! Smidiga kontakter, vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer

Maria skrev om LinnStäd
    Jag rekommenderar denna bolag ! Vi är supernöjda ! Läs mer
    2019-02-22 Linn K svarar Maria
    Het Maria ,

Man bli alldeles varm om hjärtat när man hör sådana ord!

Anna skrev om LinnStäd
    Beställde flyttstädning och all kontakt med företaget har varit snabb och enkel. Trevlig personal som städade med bra kundbemötande .kan inte ge annat än toppbetyg ! Rekommenderar ! Läs mer
    2019-02-22 Linn K svarar Anna
    Hej Anna !

Tusen tack för dina varma ord och det är största glädje för oss att hjälpa till med allt vi kan!

Ha det gott !

• BRF M

2019-02-15

BRF M skrev om LinnStäd
    Vi har av företaget hjälp med trappstädning varje månad och 2 ggr per år tar vi fönsterputsning.

Kontakten med Linns Städ fungerade bra. Enkla och tydliga upplysningar angående bekräftelser och tider för städning. Blev även kontaktad av städbolaget någon dag innan för avstämning.
    Resultatet av städningen är jag nöjd med.

Mina förväntningar blev överträffade och jag är väldigt nöjd med tjänsten som helhet. Läs mer
    2019-02-22 Linn K svarar BRF M
    Hej.
    Tack Sara för dina fina ord. Vi strävar alltid efter den bästa servicen för våra kunder. Vi vill att de ska bli så pass nöjda att de återvänder till oss fler gånger samt rekommenderar oss vidare. Vi på LinnStäd AB vill tacka dig för att du har valt oss.

Mäklarkontor H skrev om LinnStäd
    Samabets partner inom renovering, flytthjälp och flyttstädning i Huddinge, Tyresö , Bromma , Värmdö och Handen .Rekommanderar starkt . Läs mer

Fastighetsbyrån H skrev om LinnStäd
    LinnStäd hjälper med flytthjälp och flyttstädningar till våra kunder som säljer boende .Allt funkar superbra i flera år . Läs mer

Nordic Camping skrev om LinnStäd
    Städning av camping efter utflyttning .Bra jobbat . Läs mer

Sige skrev om LinnStäd
    Trevligt bemötande och proffsigt arbete . Läs mer

Marcus skrev om LinnStäd
    LinnStäd har städat våran kontor i nästan 2 år vi är väldigt nöjda med de. Kvaliteten är den bästa och allt blir utfört professionellt kan varmt rekommendera detta företag till alla andra. Läs mer
    2019-02-14 Linn K svarar Marcus
    Hej,

Linn

Therese skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd!
    Punktliga, noggranna och trevliga.
    Lägenheten har aldrig varit så ren! Och spisen var som i nyskick.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Alexandra O skrev om LinnStäd
    Anlitat dem för hemstädning i över ett år samt även visningsstädning. En mindre reklamation sköttes snyggt och jag är överlag mycket nöjd med både städning samt bemötande.Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-02-13

Maria skrev om LinnStäd
    Anlitade LinnStäd för en flyttstädning. Arbetet utfördes utan några som helst anmärkningar och all kontakt med de har varit otroligt smidig och bra. Prisvärt och professionellt! Läs mer
  • 2019-02-13

Margareta skrev om LinnStäd
    Vi är nöjda med städning varje vecka.Lätt att kontakta företaget.Rekommenderar Läs mer

Lena skrev om LinnStäd
    Mycket bra städning .Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra.Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa.Rekommenderas starkt ! Läs mer

Per skrev om LinnStäd
    Bra pris och fint resultat varje gång .Rekommenderar ! Läs mer

Pernilla skrev om LinnStäd
    Beställde visningsstäd .Mycket trevlig kundtjänst .Bea utfört arbete och trevlig personal .Bokade flyttstädning också Läs mer

Jenny skrev om LinnStäd
    Bra städat , alltid samma städare. Läs mer

Sandra skrev om LinnStäd
    Seriös firma, väldigt trevliga och lätt att kontakta dem.Rent och snyggt ! Vi är supernöjda . Läs mer

Anna Maria skrev om LinnStäd

Eva skrev om LinnStäd
    Vi anlitar företag till våran kontor.vi är nöjda. Läs mer
  • Cecilia

2019-02-12

Cecilia skrev om LinnStäd
    Bokade en flyttstädning som utfördes till både vår och de nya ägarnas belåtenhet. Bokningen tog inte mer än några minuter, då de var väldigt snabba med att svara och ge en offert och boka. Bra företag, och rekommenderas till alla framöver. Läs mer

Dennis skrev om LinnStäd
    Vi känner oss mycket trygga och nöjda med det städföretag .Det är dessutom ett väldigt prisvärd allternativ. Det är lätt att få kontakt med företaget .Rekommenderas varmt. Läs mer

Madeleine skrev om LinnStäd
    Vår upplevelse med LinnStäd har varit jättebra hittills. Läs mer
  • Julia J

2019-02-06

Julia J skrev om LinnStäd
    Vi har nu anlitat Linns Städ i snart 5 år. Vi är fortfarande väldigt nöjda, bra kommunikation, trevlig bemötande, proffesionell städning. Läs mer
  • 2019-01-28

Linda K skrev om LinnStäd
    Bra städning och trevlig personal som gör sitt bästa för att uppfylla mina önskemål som kund. Missförstånd kan ske pga språket ibland men korrigeras alltid snabbt när det uppdagas. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-26

Monica A skrev om LinnStäd
    Bra bemött o städningen var bra, men första bokningen kom ingen så vi fick boka om , nästa gång så kom ingen o kollade med bokningen o då visade sig att jag var bokade veckan efter det gav jag upp. Om jag behöver städning återkommer jag o hoppas att det funkar med bokningen då. Läs mer
  • 2019-01-25

Lars T skrev om LinnStäd
    Hej
    Jag har städning varannan vecka två timmar/gång. Jag har bra mailkontakt med företaget och får information om ändringar mm. Det är samma städerska vilket är mycket bra . Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Dessutom tycker jag det är prisvärt. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med LinnStäd.

Med vänlig hälsning

Maria C skrev om LinnStäd
    Alltid tillmötesgående! Snabbt svar. Läs mer
  • 2019-01-23

Maria K skrev om LinnStäd
    Slarviga och otrevliga städerskor som missade flera saker, när vi påtalade bristerna så blev vi ännu mer otrevligt bemötta av städerskorna och trots flera omstädningar så blev resultatet ändå inte okej. Först när vi sade till på skarpen så kom arbetsledaren och ordnade till felen, hon var dock proffsig.
    Vi rekommenderar tyvärr inte detta företag. Läs mer
    2019-02-12 Linn K svarar Maria K
    Hej Maria,

Vi har bara en Maria K, som har städningar varannan vecka och är nöjda med städningen . Kan du mejla oss ?
  • 2019-01-23

Anna S skrev om LinnStäd
    Noggrann städerska och pålitlig Läs mer

Jeanette N skrev om LinnStäd
    Pålitliga, alltid samma städare, noggrann och bäddar till och med sängarna. Däremot får hon stressa för att hinna till nästa familj. Läs mer
  • Therése S

2019-01-18

Therése S skrev om LinnStäd
    Jättebra städning alltid av samma person, kan starkt rekommenderas! Läs mer

Robin C skrev om LinnStäd
    Hemstädnig med bra resultat.
    Lätta att ha att göra med. Läs mer

Madelene G skrev om LinnStäd
    Flyttstädning. Mycket dåligt utfört. Jag fick städa om och de fick komma tillbaks.
    Jag hade även svårt att få kontakt med städföretaget.
    Frågade bland annat efter en offert till mig för framtida städning som jag aldrig fick svar på. Läs mer
    2019-01-18 Linn K svarar Madelene G
    Hej Madelene ,

Det var bara 2 saker som var gjord inte helt ok och vi åkte att återgå. Vad gäller offert så vi har pratat om detta , att vi fick inte ditt mejl .Du letade inte , men skickade du till visma så därför ser vi inte detta .

Lena S skrev om LinnStäd
    Svårt att få kontakt via telefon. Hamnar i någon slags telefonkö som aldrig upphör.

Ibland när vi bytte städerska var det inte så bra städat som vi var vana vid, det var faktiskt riktigt dåligt.
    Nu har vi haft den ordinarie städerskan och då fungerar det bra. Läs mer

Elenor L skrev om LinnStäd
    Glad trevlig och framförallt en noggran tjej som kommer. Alltid lika nöjd. Och älskar framför allt barnens reaktion när städaren varit på besök ”wow va fint vi har hemma nu” Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Elenor L
    Hej,
    Tack för fina ord Elenor. Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!

Bästa hälsningar Linn

Per J skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd med städningen. Svarar föredömligt på mail. Flexibla med tider. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Per J
    Hej Per,
    Kul att höra - tack för fin rekommendation!

Marjut K skrev om LinnStäd
    Städhjälp. Nuläget är jag nöjd, första som kom kunde inte engelska. Men nu funkar det att kommunicera med nr 2. Företaget va snabba att svara. Hänt att man får själv höra av sig vid förhinder. Annars nöjd, hon gör ett fantastisk jobb. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Marjut K
    Hej Marjut ,
    Allt blir ju lite enklare när man pratar samma språk! Tack för rekommendationen!
    Tveka inte att höra av dig till oss på kontoret om vad som som kan förbättras för att få toppbetyg :-)

Leif E skrev om LinnStäd
    Hemstädning som fungerar alldeles utmärkt. Inga klagomål! Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Leif E
    Hej Leif,

Tack för det fina omdömet på reco. Det värmer!

Linn och Team

Gunnar T skrev om LinnStäd
    Jättenöjd, med snabb på att svara och väldigt flexibla. Läs mer

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo