LinnStäd

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo — Visa karta

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum.

Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden. Sprid gärna ordet om vårt företag och tipsa vänner om oss!

Vi tänker annorlunda!

Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.

• Alltid samma person som städar, tryggt och bra
• Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
• Utbildad och erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
• En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
• Automatisk hantering av RUT-avdraget
• Heltäckande ansvarsförsäkringar
• Kollektivavtal och alla skatter och avgifter i ordning

Läs vad 49 kunder tycker om LinnStäd

• Lina H

2018-12-09

Lina H skrev om LinnStäd
    Fantastisk städning!
    Köket skiner alltid när Linns städ varit här så jag knappt vill laga mat och förstöra allt när jag kommer hem.
    Är det något som missats så åtgärdas det nästa gång, alltid extra bra!
    Barnens kläder perfekt vikta och det är såå fint när vi kommer hem!
    Tack Linns Städ!
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Ralph L

2018-11-09

Ralph L skrev om LinnStäd
    Vår städhjälp är fenomenal! Nu har vi haft hjälp 3 gånger och är helt nöjda. Trevlig kontakt, bra städat och allmänt toppen. Det var lite otur att områdesansvarig blev sjuk när vi hade första städningen och att vi blev tvungna att byta dag en gång, men sådant händer. Bra också att vår städhjälp säger till vilket material hon behöver för att kunna göra ett bra jobb. Läs mer
  • Rebecka

2018-11-03

Rebecka skrev om LinnStäd
    LinnStäd håller vad dem lovar och gör bra jobb .Vi har kontorsstädning varje vecka , snart i 3 år.Bra bemötande hela tiden och god service. Läs mer
  • 2018-11-01

Peter A skrev om LinnStäd
    Dom kom i tid och det blev jättefint.
    Jag är väldigt nöjd.

// Peter Läs mer
    2018-11-02 Linn K svarar Peter A
    Bästa Peter !

Tack för ditt omdöme.

Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd .

Önskar dig en fin fredag och trevlig helg !

• 2018-10-27

Dennis skrev om LinnStäd
    Är mycket nöjd både med bemötande vid beställning och med killarna som skötte packning och flyttning. De kom på utsatt tid och gjorde allt enligt förväntan, de var trevliga och försiktiga med allt som flyttades. Jag är riktigt nöjd med deras uppdrag! Läs mer
    2018-11-02 Linn K svarar Dennis
    Tack Dennis ,

Dessa rekommendationer värmer mer än du kan tro för oss alla på bolaget.

//Linn
  • 2018-10-25

Anna T skrev om LinnStäd
    Nöjd! Bra service. Rekommenderar Läs mer
    2018-11-02 Linn K svarar Anna T
  • 2018-10-24

Ylva F skrev om LinnStäd
    Beställde flyttstädning och är jätte nöjd.Mycket professionell och kunnigt städbolag .Trevliga och otroligt duktiga städerskor.Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa.Kan varmt rekommendera LinnStäd//Ylva Läs mer
    2018-10-24 Linn K svarar Ylva F
    Hej Ylva,

Tack för din feedback! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

• 2018-10-19

Pär skrev om LinnStäd
    Kanonbra .Det är mycket tillmötesgående . Vi är supernöjda med service. Läs mer
    2018-10-19 Linn K svarar Pär

• 2018-10-19

Åsa skrev om LinnStäd
    Bra företag, alltid bra bemötande om man mailar eller ringer! Enkelt och smidigt att kunna omboka en städtid, ex om ett barn har blivit sjukt, mycket värdefullt! Städningen är bra och städpersonalen vi har haft hos oss är pålitliga och trevliga! Rekommenderar stark ! Läs mer
    2018-10-19 Linn K svarar Åsa
    Hej Åsa ,
    Tack för din feedback. Med den kan vi bli ännu bättre på det vi gör. Vi jobbar just nu med att ta fram nya planer för både medarbetare och kunder så att kommunikationen ska gå smidigare. Hoppas du kommer märka skillnad.
    Vi vill att alla kunder ska känna er helt nöjda!
    Allt gott,
  • 2018-10-17

Jonna U skrev om LinnStäd
    Extremt oseriösa. Har skett upprepande tillfällen att de dyker upp för sent (över 2h) eller inte alls. Ingen återkoppling om städerskan är sjuk eller dylikt. Städerskorna är duktiga och städar bra men tyvärr är företaget i sig ett skämt kring kommunikationen. De svarar luddigt och inte alls på dina frågor, kan knappt svenska men ska ändå ge sig på att maila på svenska så man knappt förstår något. Senaste gångerna har det dessutom varit olika städare. Vår ordinarie har antagligen slutat eller något, som sagt inget man vet då de inte informerar. Anlita inte dessa! Läs mer
  • Emma S

2018-06-01

Emma S skrev om LinnStäd
    Sämst service. Vi bestämde tid för provstädning på vårt kontor, efter väldigt knapp kommunikation, men de dök aldrig upp. Svarade inte när jag ringde och mailade. Har inte ringt upp heller, utan total tystnad råder. Verkar inte vilja ha nya kunder. Riktigt dåligt.

Emma Läs mer
  • 2018-04-19

Katarzyna I skrev om LinnStäd
    Smidigt utan krångel. Tillmötesgående Läs mer
    2018-04-19 Linn K svarar Katarzyna I
    Tack Katarzyna ! Skönt att allt fungerar som det ska!

Ha en bra kväll !

• Andrej Ö

2018-04-13

Andrej Ö skrev om LinnStäd
    Seriös kontorstädning. Nöjd. Rekommenderar Läs mer
    2018-04-18 Linn K svarar Andrej Ö
    Tack Andrej för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!

• Julia E

2018-04-13

Julia E skrev om LinnStäd
    Bäst service man kan få! Rekommenderar. Känns perfekt att komma hem efter LinnStäd har städat! Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Julia E
    Tack Julia för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!
  • 2018-03-06

Jonna E skrev om LinnStäd
    Väldigt dåliga på att kommunicera, hopplösa på mail. Däremot väldigt nöjd med deras städerskor. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Jonna E
    Tack för rekommendationen Jonna! Jag tar med feedbacken. Vi har just nu driftsatt en kundtjänstlösning som håller koll på ärendena i mejlen.Bra att städningen fungerar till belåtenhet.
    Hoppas du får den upplevelsen vi vill när du mejlar oss nästa gång på info@linnstad.se
    2018-10-17 Jonna E svarar Linn K
    Efter ytterligare en tid med detta oseriösa företag. Extremt dåliga och oprofessionella. Upprepade tillfällen där de inte dyker upp, informerar eller dylikt. Vi har nu avslutat vår städning med dessa.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-02-21

Stefan L skrev om LinnStäd
    Vi har varit kund hos LinnStäd i 3 år. Det är få gånger som det krånglat och lika fint varje gång. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Stefan L
    Skönt att höra - tack för rekommendationen!
  • 2018-02-21

Johan J skrev om LinnStäd
    Utmärkt service, bra utfört arbete och kommunikation med företaget. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Johan J
    Tack Johan för den varma feedbacken, det glädjer oss att ni blev så nöjda!

Trevlig helg :)

Hälsningar, Linn
  • 2018-02-20

Sandra J skrev om LinnStäd
    Bra städning, inget att anmärka på. Lite knagglig kontakt med HK. Läs mer
  • 2018-02-16

Caroline H skrev om LinnStäd
    Har varit kund hos Linn städ i några år nu och varit väldigt nöjd. Snabb svar och bra bemötande.
    Städerskorna är noggranna och bra även om de inte alltid kan svenska. Läs mer
  • 2018-02-16

Tina C skrev om LinnStäd
    Tappade bort nyckel så vi fick byta lås. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Tina C
    Hej Tina,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade.
    Vi försökte att kompensera det så gott som möjligt och betalde för låsbyte . Men endast 1 nyckeln som arbetsledare har kommit med är med detta märke, som står på din nyckelkvittens , så ganska konstig för detta. Vi kontrollerade alla nycklarna som vi har registrerade i våran nyckelhantering och alla är på plats .Den nyckel som arbetsledare ville tillbaka är på kontoret och endast en nyckel kan inte hitta sin ägare eftersom den inte är.... Det här är en slags mysticism ...Vi har alltid ett ansvarsfullt titt på nycklarna.
  • 2018-02-12

Sara H skrev om LinnStäd
    Alltid bra service med trevligt bemötande och fint städat när man kommer hem. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Sara H
    Hej Sara,

Tack så otroligt mycket! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst :) Detta värmer oss!

Ha en trevlig helg!

Hälsningar Linn
  • 2018-02-07

Michael P skrev om LinnStäd
    Var väldigt tillmötesgående i önskemål trots väldigt kort varsel (1 dag), grundlig och noggrann städning. Hade blivit en 5a om det inte hade varit så svårt att kommunicera med städarna på plats. De talade endast lite tragglig engelska. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Michael P
    Hej Michael,

Tack snälla för dina otroligt fina ord, det värmer verkligen!
    Mycket ledsen, men du har rätt. Det är väldigt svårt att hitta en bra arbetare och att dem kunna tala svenska eller engelska bra.

• 2018-01-31

Hanna B skrev om LinnStäd
    Vi har veckostädning och vi är nöjda ned Linnstäd. Vi har varit kunder där i 4 år och de är väldigt flexibla också vilket ä bra för en barnfamilj. Läs mer
  • 2018-01-30

Ewa B skrev om LinnStäd
    Hej! Linnstäd utför städning i vårt hem. Vi är mycket nöjda med deras insats! Personalen är positiv, noggrann och punktlig. Ledningen är noga med information och förfrågningar vid behov ( ex: om annan personal än ordinarie kommer, om vi önskar uppehåll under sommaren mm). De svarar även snabbt på önskemål och frågor. Ett välorganiserat företag mao 😊! Mvh, Eva Bruhn Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Ewa B
    Hej Ewa,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

Trevlig helg!

Ulrika J skrev om LinnStäd
    Serviceorienterat, hjälper till att lösa problem som kan uppkomma. Bra digital kontakt. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,

Tacksamma för din fina feedback! Så härligt att ni blev nöjda rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)

Trevlig helg!

Linn och Linns`Städ Team

Ralf L skrev om LinnStäd
    Vi har under de år vi anlitat LinnStäd alltid varit extremt nöjda med städningen och kan starkt rekommendera dem. Läs mer
    2018-01-29 Linn K svarar Ralf L
    Tack Ralf för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!

Therese B skrev om LinnStäd
    Mycket bra, flexibla. Vid problem har det alltid gått att boka om. Läs mer
    2018-01-29 Linn K svarar Therese B
    Hej Therese ,

Värma hälsningar
  • 2018-01-25

Maria E skrev om LinnStäd
    Proffsigt bemötande från början till slut!
    Hade hjälp med flyttstädningen som jag blev väldigt nöjd med. Duktig och noggrann personal som utförde arbetet! Läs mer
    2018-01-25 Linn K svarar Maria E
    Hej Maria,

Vad roligt att höra att du är en trogen kund hos oss! Vi tackar självklart extra mycket för dina fina ord.

Hoppas att din torsdag blir toppen!

• 2018-01-24

Margareta M skrev om LinnStäd
    Vi är mycket nöjda med Jolanta som har städat hos oss under många år, även innan hon började arbeta hos LinnStäd. Vi har aldrig haft någon annan från LinnStäd som städat hos oss. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Margareta M
    Hej Margareta,

Tack för din feedback!

• Thomas S

2018-01-24

Thomas S skrev om LinnStäd
    Alltid en smidig, enkel och förstående hantering av hur man vill lägga upp sin städservice. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Thomas S
    Hej Thomas,

Tack för din feedback! Det är väldigt roligt att höra att ni är nöjda.

• 2018-01-23

Petra Ö skrev om LinnStäd
    Har regelbunden städning med Linn Städ, verkligen nöjd med arbetet de utför och med personalen. De är både noggranna och trevliga. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Petra Ö
    Hej Petra,

Tack för den fina omdöme ! Vi gör alltid vårt bästa och försöker vara så flexibla som möjligt.

Therese S skrev om LinnStäd
    Ställer alltid upp på kort varsel och ger garanti. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Therese S
    Hej Therese ,

Tack för den fina omdöme !

Olle O skrev om LinnStäd
    Vi har anlitat Linnstäd för städning en gång i månaden. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Olle O
    Hej Olle ,

Hoppas att din onsdag blir toppen!

Örjan T skrev om LinnStäd
    Ordning och reda samt att det blir ett bra utfört arbete Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Örjan T
    Hej Örjan !

Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme.

Vi strävar alltid mot att ge dig som kund hos oss den bästa servicen tillsammans med en passande lösning.

Hoppas att du får en trevlig onsdag.

Marianne B skrev om LinnStäd
    Jag är mycket nöjd med den städning som jag har var 14:e dag😊 Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Marianne B
    Bästa Marianie !

Tack för ditt omdöme.

Önskar dig en fin onsdag.

Elisabet S skrev om LinnStäd
    Bra bemötande.
    Bra städning. Tyvärr slutade vår städerska Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Elisabet S
    Hej Elisabet!

Tack för ditt fina omdöme.

• 2018-01-17

Hampus B skrev om LinnStäd
    Allt beror på vilken städare man får men vi är extremt nöjda. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Hampus B
    Bästa Hampus!

Tack så jättemycket för omdömet.
    Marina tackar självklart extra mycket för de fina orden. Hon tillsammans med kollegorna jobbar alltid mot att hjälpa dig som kund hos oss på bästa sätt och vi är superglada att du är trogen kund hos oss.

Önskar dig en god fortsättning på det nya året.

Marie L skrev om LinnStäd
    Alltid nöjd med städningen och är der något jag vill ändra eller lägga till, så mailar jag och det fixas gången efter. Läs mer

Olle H skrev om LinnStäd
    Alltid trevligt bemötande.
    Mycket bra personal. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Olle H
    Bästa Olle!

Vilka fina ord!

Eric D skrev om LinnStäd
    Alltid ett trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Eric D
    Bästa Eric !

Tack för ditt omdöme.

Vilka fina ord! Det gör oss väldig glada att höra att du har jättebra erfarenhet av oss och att vi kunde lösa ditt ärende på ett bra sätt.

Staffan S skrev om LinnStäd
    Bemötandet till en början var gott, dock efter ett par städningar så förlorade vi förtroendet. Trots utlovat att samma städerska skulle ta uppdraget kom olika städerskor, de var inte heller på plats under avtalade tider och fakturerade trots detta för tid de inte var på plats. Bolaget sade själva upp avtalet med oss när vi påtalat detta. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Staffan S
    Hej Staffan !

Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme.
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi tar din feedback på största allvar.

Bästa hälsningar,
  • Eleonor L

2016-10-16

Eleonor L skrev om LinnStäd
    Jag kan varmt rekommendera LinnStäd.
    Då jag har varit ganska så krånglig med byte av tider ibland dagar, så har detta aldrig varit ett problem. De har alltid kunnat ändra efter min önskemål.
    Och har jag någon gång haft synpunk på något, så har jag direkt fått återkoppling på detta och nästa gång så är det fixat.

Verkligen en super service :) Läs mer
  • 2016-09-28

Helene B skrev om LinnStäd
    Jag har haft Linnstäd sedan 2008 och är urnöjd. Dels är kvaliteten på jobbet väldigt hög, och framförallt uppskattar jag att man är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Flera av min vänner använder också Linnstäd på min rekommendation och jag fortsätter att tipsa vänner och bekanta. Läs mer
  • Johanna B

2016-09-27

Johanna B skrev om LinnStäd
    Jättebra service. Anlitat för både städ och trädgård och är jättenöjda! Läs mer
  • 2016-09-26

Erik O skrev om LinnStäd
    Jag har anlitat LinnStäd i flera år och de har alltid varit pålitliga och bra. Läs mer
  • 2016-09-19

Sharon J skrev om LinnStäd
    Snabb och bra respons på offertförfrågan.
    Snabba svar på mejl frågor.
    Seriöst intryck som de lever upp till.
    Hög kvalité på levererad tjänst.
    Överlag bra städning o kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2016-09-18

Carola C skrev om LinnStäd
    Blev rekommenderad använda LinnStäd vid en flyttstädning. Linn och hennes team överträffade verkligen mina förväntningar. Hyresvärden uttryckte särskillt hur professionellt städningen utförts och jag var dessutom mycket nöjd med företagets bemötande, koordinering av arbetet och det där lilla extra som Linn ställde upp med. Kan varmt rekommendera LinnStäd i Stockholm AB för mycket bra arbete och bästa tänkbara service Läs mer
  • 2016-09-18

Joel skrev om LinnStäd
    Bra och professionellt bemötande. Lätt att boka tider. Bokade två storstädningar inklusive fönsterputs. Har inget att anmärka på. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2016-09-16

Madeleine skrev om LinnStäd
    Jag blev rekommenderad LinnStäd AB av en väninna. Kontaktade dem för att boka in en provstädning. De är alltid väldigt trevliga och det är enkelt att göra beställningar, ändringar eller annat.
    Jag är väldigt nöjd, och rekommenderar gärna andra att testa.
    . Läs mer

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo