LinnStäd

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo — Visa karta

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum.

Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden. Sprid gärna ordet om vårt företag och tipsa vänner om oss!

Vi tänker annorlunda!

Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.

• Alltid samma person som städar, tryggt och bra
• Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
• Utbildad och erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
• En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
• Automatisk hantering av RUT-avdraget
• Heltäckande ansvarsförsäkringar
• Kollektivavtal och alla skatter och avgifter i ordning

Läs vad 113 kunder tycker om LinnStäd

• BRF M

2019-02-15

BRF M skrev om LinnStäd
    Vi har av företaget hjälp med trappstädning varje månad och 2 ggr per år tar vi fönsterputsning.

Kontakten med Linns Städ fungerade bra. Enkla och tydliga upplysningar angående bekräftelser och tider för städning. Blev även kontaktad av städbolaget någon dag innan för avstämning.
    Resultatet av städningen är jag nöjd med.

Mina förväntningar blev överträffade och jag är väldigt nöjd med tjänsten som helhet. Läs mer

Mäklarkontor H skrev om LinnStäd
    Samabets partner inom renovering, flytthjälp och flyttstädning i Huddinge, Tyresö , Bromma , Värmdö och Handen .Rekommanderar starkt . Läs mer

Fastighetsbyrån H skrev om LinnStäd
    LinnStäd hjälper med flytthjälp och flyttstädningar till våra kunder som säljer boende .Allt funkar superbra i flera år . Läs mer

Nordic Camping skrev om LinnStäd
    Städning av camping efter utflyttning .Bra jobbat . Läs mer

Sige skrev om LinnStäd
    Trevligt bemötande och proffsigt arbete . Läs mer

Marcus skrev om LinnStäd
    LinnStäd har städat våran kontor i nästan 2 år vi är väldigt nöjda med de. Kvaliteten är den bästa och allt blir utfört professionellt kan varmt rekommendera detta företag till alla andra. Läs mer
    2019-02-14 Linn K svarar Marcus
    Hej,
    Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.

Bästa hälsningar

Therese skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd!
    Punktliga, noggranna och trevliga.
    Lägenheten har aldrig varit så ren! Och spisen var som i nyskick.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Alexandra O skrev om LinnStäd
    Anlitat dem för hemstädning i över ett år samt även visningsstädning. En mindre reklamation sköttes snyggt och jag är överlag mycket nöjd med både städning samt bemötande.Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-02-13

Maria skrev om LinnStäd
    Anlitade LinnStäd för en flyttstädning. Arbetet utfördes utan några som helst anmärkningar och all kontakt med de har varit otroligt smidig och bra. Prisvärt och professionellt! Läs mer
  • 2019-02-13

Margareta skrev om LinnStäd
    Vi är nöjda med städning varje vecka.Lätt att kontakta företaget.Rekommenderar Läs mer

Lena skrev om LinnStäd
    Mycket bra städning .Personal som alltid är trevlig, hjälpsamma och gör det där lilla extra.Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa.Rekommenderas starkt ! Läs mer

Per skrev om LinnStäd
    Bra pris och fint resultat varje gång .Rekommenderar ! Läs mer

Pernilla skrev om LinnStäd
    Beställde visningsstäd .Mycket trevlig kundtjänst .Bea utfört arbete och trevlig personal .Bokade flyttstädning också Läs mer

Jenny skrev om LinnStäd
    Bra städat , alltid samma städare. Läs mer

Sandra skrev om LinnStäd
    Seriös firma, väldigt trevliga och lätt att kontakta dem.Rent och snyggt ! Vi är supernöjda . Läs mer

Anna Maria skrev om LinnStäd
    Mycket trevlig upplevelse att anlita er! Smidiga kontakter, vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer

Eva skrev om LinnStäd
    Vi anlitar företag till våran kontor.vi är nöjda. Läs mer
  • Cecilia

2019-02-12

Cecilia skrev om LinnStäd
    Bokade en flyttstädning som utfördes till både vår och de nya ägarnas belåtenhet. Bokningen tog inte mer än några minuter, då de var väldigt snabba med att svara och ge en offert och boka. Bra företag, och rekommenderas till alla framöver. Läs mer

Dennis skrev om LinnStäd
    Vi känner oss mycket trygga och nöjda med det städföretag .Det är dessutom ett väldigt prisvärd allternativ. Det är lätt att få kontakt med företaget .Rekommenderas varmt. Läs mer

Madeleine skrev om LinnStäd
    Vår upplevelse med LinnStäd har varit jättebra hittills. Läs mer
  • Julia J

2019-02-06

Julia J skrev om LinnStäd
    Vi har nu anlitat Linns Städ i snart 5 år. Vi är fortfarande väldigt nöjda, bra kommunikation, trevlig bemötande, proffesionell städning. Läs mer
  • 2019-01-28

Linda K skrev om LinnStäd
    Bra städning och trevlig personal som gör sitt bästa för att uppfylla mina önskemål som kund. Missförstånd kan ske pga språket ibland men korrigeras alltid snabbt när det uppdagas. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-26

Monica A skrev om LinnStäd
    Bra bemött o städningen var bra, men första bokningen kom ingen så vi fick boka om , nästa gång så kom ingen o kollade med bokningen o då visade sig att jag var bokade veckan efter det gav jag upp. Om jag behöver städning återkommer jag o hoppas att det funkar med bokningen då. Läs mer
  • 2019-01-25

Lars T skrev om LinnStäd
    Hej
    Jag har städning varannan vecka två timmar/gång. Jag har bra mailkontakt med företaget och får information om ändringar mm. Det är samma städerska vilket är mycket bra . Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Dessutom tycker jag det är prisvärt. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med LinnStäd.

Med vänlig hälsning

Maria C skrev om LinnStäd
    Alltid tillmötesgående! Snabbt svar. Läs mer
  • 2019-01-23

Maria K skrev om LinnStäd
    Slarviga och otrevliga städerskor som missade flera saker, när vi påtalade bristerna så blev vi ännu mer otrevligt bemötta av städerskorna och trots flera omstädningar så blev resultatet ändå inte okej. Först när vi sade till på skarpen så kom arbetsledaren och ordnade till felen, hon var dock proffsig.
    Vi rekommenderar tyvärr inte detta företag. Läs mer
    2019-02-12 Linn K svarar Maria K
    Hej Maria,

Vi har bara en Maria K, som har städningar varannan vecka och är nöjda med städningen . Kan du mejla oss ?
  • 2019-01-23

Anna S skrev om LinnStäd
    Noggrann städerska och pålitlig Läs mer

Jeanette N skrev om LinnStäd
    Pålitliga, alltid samma städare, noggrann och bäddar till och med sängarna. Däremot får hon stressa för att hinna till nästa familj. Läs mer
  • Therése S

2019-01-18

Therése S skrev om LinnStäd
    Jättebra städning alltid av samma person, kan starkt rekommenderas! Läs mer

Robin C skrev om LinnStäd
    Hemstädnig med bra resultat.
    Lätta att ha att göra med. Läs mer

Madelene G skrev om LinnStäd
    Flyttstädning. Mycket dåligt utfört. Jag fick städa om och de fick komma tillbaks.
    Jag hade även svårt att få kontakt med städföretaget.
    Frågade bland annat efter en offert till mig för framtida städning som jag aldrig fick svar på. Läs mer
    2019-01-18 Linn K svarar Madelene G
    Hej Madelene ,

Det var bara 2 saker som var gjord inte helt ok och vi åkte att återgå. Vad gäller offert så vi har pratat om detta , att vi fick inte ditt mejl .Du letade inte , men skickade du till visma så därför ser vi inte detta .

Lena S skrev om LinnStäd
    Svårt att få kontakt via telefon. Hamnar i någon slags telefonkö som aldrig upphör.

Ibland när vi bytte städerska var det inte så bra städat som vi var vana vid, det var faktiskt riktigt dåligt.
    Nu har vi haft den ordinarie städerskan och då fungerar det bra. Läs mer

Elenor L skrev om LinnStäd
    Glad trevlig och framförallt en noggran tjej som kommer. Alltid lika nöjd. Och älskar framför allt barnens reaktion när städaren varit på besök ”wow va fint vi har hemma nu” Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Elenor L
    Hej,
    Tack för fina ord Elenor. Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!

Bästa hälsningar Linn

Per J skrev om LinnStäd
    Mycket nöjd med städningen. Svarar föredömligt på mail. Flexibla med tider. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Per J
    Hej Per,
    Kul att höra - tack för fin rekommendation!

Marjut K skrev om LinnStäd
    Städhjälp. Nuläget är jag nöjd, första som kom kunde inte engelska. Men nu funkar det att kommunicera med nr 2. Företaget va snabba att svara. Hänt att man får själv höra av sig vid förhinder. Annars nöjd, hon gör ett fantastisk jobb. Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Marjut K
    Hej Marjut ,
    Allt blir ju lite enklare när man pratar samma språk! Tack för rekommendationen!
    Tveka inte att höra av dig till oss på kontoret om vad som som kan förbättras för att få toppbetyg :-)

Leif E skrev om LinnStäd
    Hemstädning som fungerar alldeles utmärkt. Inga klagomål! Läs mer
    2019-01-17 Linn K svarar Leif E
    Hej Leif,

Tack för det fina omdömet på reco. Det värmer!

Bästa hälsningar
    Linn och Team

Gunnar T skrev om LinnStäd
    Jättenöjd, med snabb på att svara och väldigt flexibla. Läs mer

Ingrid G skrev om LinnStäd
    Städhjälp.
    Bra men svårnådda
    Bra städning, städni gen är bra ,men det går ej att kommunicera med.
    Allt är bra förutom språket. Läs mer
  • 2019-01-14

Therese H skrev om LinnStäd
    Vi är inte kunder och har aldrig varit kunder. Vi ville ha hemstädning, men de har så dålig kommunikation att vi inte ens fått till en provstädning. De har inte återkopplat och bokat tid och mailsvaren är goddag yxskaft. Men har man väl kommit över den tröskeln kan städerskorna säkert vara duktiga, vad vet jag. Läs mer
  • Jeanette

2019-01-12

Jeanette skrev om LinnStäd
    Det är enkelt att få kontakt med företaget och jag upplever att de är hyrröda för våra önskemål och flexibla i sitt arbetssätt. Vi är mer än nöjda.Rekommenderar starkt :-) Läs mer
  • 2019-01-11

Av de 20 företag vi fick offert från,valde vi Linns städ, eftersom de svarade snabbt och verkade vara positivt engagerade. Priset på städningen var också lågt.

Där upphörde deras engagemang. När vi accepterat deras offert fick vi vänta på svar som ibland uteblev.
    Avtalet hon skickade var ett hopklipp av olika dokument och innehöll uppgifter om en annan förening och saknade väsentligt innehåll. Våra föreningsuppgifter fanns inte med alls.
    Vi fick själva skriva om avtalet.

Den dagen det var bestämt att hon skulle komma och börja städa, 4/1 2019, skrev hon samma morgon att hon var sjuk och kanske skulle komma dagen efter.
    Enligt avtalet skulle hon erbjuda vikarie vid sjukdom, vilket vi frågade efter och hon inte svarade på och inte gjorde heller trots att det stod i avtalet.

Vi skrev då till henne igår den 10/1 att vi sa upp avtalet eftersom vi ansåg att hon brutit redan innan hon ens varit här och kvitterat ut nycklar eller börjat städa.

Hon svarade bara : "Jag förstår, ber om ursäkt. Lycka till." Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Bostadsrättsföreningen Ätten 3 B
    Hej!
    Som vi tidigare skrivit till Er vi så hemskt mycket om ursäkt. Vi tycker att det är väldigt tråkigt att er upplevelse av vårt företag är så dålig och vi tar till oss av er feedback.

Team

Maria H skrev om LinnStäd
    Jag har använt Linns städ vid två tillfällen. Båda var storstädning. Jag är så otroligt nöjd över resultatet. Det blev väldigt rent och fint. Vid båda tillfällena var det ett bra bemötande och mycket trevliga kvinnor som jobbade. Jag rekommenderar verkligen Linns städ till andra kunder! Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Maria H
    Hej Maria,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

Trevlig helg!

Hälsningar

Marie S skrev om LinnStäd
    Bokade flyttstädning till min lägenhet på tre rum och kök. Fick jättefin service, snyggt och prydligt och inget slarv. Riktigt bra priser också. Kan varmt rekommendera LinnStäd. Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Marie S
    Hej Marie ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss.
    Skön start på fredag och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation.

• Linnea K

2019-01-11

Linnea K skrev om LinnStäd
    Vår städfirma i 5år. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Linnea K
    Hej Linnea !

Tack för ditt omdöme.

Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd .

Önskar dig en fin fredag och trevlig helg !

Med vänliga hälsningar,

Robert skrev om LinnStäd
    Jag har haft en väldigt positiv kontakt med företaget från första samtalet.Aldrig varit problem att med relativt kort framförhållning ställa in eller byta tid . Läs mer
    2019-01-11 Linn K svarar Robert
    Hej Robert,

Tack ! Dessa rekommendationer värmer mer än du kan tro för oss alla på bolaget.

Anders L skrev om LinnStäd
    Bemötandet från företaget har alltid varit utmärkt. Har varit kund i snart ett år .Marina som städar hos oss är toppen ! Läs mer
    Linn K gillar detta

Maria L skrev om LinnStäd
    Storstädning och nu veckostädning varje vecka.Städade mer och bättre än förväntat.Vi är mer än nöjda med såväl arbetets utförande som bemötandet från företag .Rekommenderas Läs mer
    2019-01-10 Linn K svarar Maria L
    Hej Maria ,

Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. :)
    Det är bra att våra tjänster blir ett bra resultat för våra kärra kunder. Vi uppskattar att du tog sig tid att skriva så fina ord om oss :)
    Nu leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!

Med vänliga hälsningar
    Linn & LinnStäd Team

Strandgården Hälsoresor Ab S skrev om LinnStäd
    Bra städning men dålig kommunikation med kontoret. Läs mer
    2019-01-10 Linn K svarar Strandgården Hälsoresor Ab S
    Tack för fin rekommendation . Vi har startat en kundtjänst så att den upplevelsen ska bli bättre. Hoppas det märks snart .
  • 2019-01-09

Jonatan O skrev om LinnStäd
    Har haft hemstädning vid ett par tillfällen med bra resultat. Läs mer

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo