LinnStäd

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo — Visa karta

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum.

Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden. Sprid gärna ordet om vårt företag och tipsa vänner om oss!

Vi tänker annorlunda!

Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.

• Alltid samma person som städar, tryggt och bra
• Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
• Utbildad och erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
• En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
• Automatisk hantering av RUT-avdraget
• Heltäckande ansvarsförsäkringar
• Kollektivavtal och alla skatter och avgifter i ordning

Läs vad 38 kunder tycker om LinnStäd

• Katarzyna I
    Katarzyna I skrev om LinnStäd
    Smidigt utan krångel. Tillmötesgående Läs mer
    2018-04-19 Linn K svarar Katarzyna I
    Tack Katarzyna ! Skönt att allt fungerar som det ska!

Ha en bra kväll !

• Andrej Ö
    Andrej Ö skrev om LinnStäd
    Seriös kontorstädning. Nöjd. Rekommenderar Läs mer
    2018-04-18 Linn K svarar Andrej Ö
    Tack Andrej för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!

• Julia E
    Julia E skrev om LinnStäd
    Bäst service man kan få! Rekommenderar. Känns perfekt att komma hem efter LinnStäd har städat! Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Julia E
    Tack Julia för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!
  • Jonna E
    Jonna E skrev om LinnStäd
    Väldigt dåliga på att kommunicera, hopplösa på mail. Däremot väldigt nöjd med deras städerskor. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Jonna E
    Tack för rekommendationen Jonna! Jag tar med feedbacken. Vi har just nu driftsatt en kundtjänstlösning som håller koll på ärendena i mejlen.Bra att städningen fungerar till belåtenhet.
    Hoppas du får den upplevelsen vi vill när du mejlar oss nästa gång på info@linnstad.se
  • Stefan L
    Stefan L skrev om LinnStäd
    Vi har varit kund hos LinnStäd i 3 år. Det är få gånger som det krånglat och lika fint varje gång. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Stefan L
    Skönt att höra - tack för rekommendationen!
  • Johan J
    Johan J skrev om LinnStäd
    Utmärkt service, bra utfört arbete och kommunikation med företaget. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Johan J
    Tack Johan för den varma feedbacken, det glädjer oss att ni blev så nöjda!

Trevlig helg :)

Hälsningar, Linn
  • Sandra J
    Sandra J skrev om LinnStäd
    Bra städning, inget att anmärka på. Lite knagglig kontakt med HK. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om LinnStäd
    Har varit kund hos Linn städ i några år nu och varit väldigt nöjd. Snabb svar och bra bemötande.
    Städerskorna är noggranna och bra även om de inte alltid kan svenska. Läs mer
  • Tina C
    Tina C skrev om LinnStäd
    Tappade bort nyckel så vi fick byta lås. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Tina C
    Hej Tina,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade.
    Vi försökte att kompensera det så gott som möjligt och betalde för låsbyte . Men endast 1 nyckeln som arbetsledare har kommit med är med detta märke, som står på din nyckelkvittens , så ganska konstig för detta. Vi kontrollerade alla nycklarna som vi har registrerade i våran nyckelhantering och alla är på plats .Den nyckel som arbetsledare ville tillbaka är på kontoret och endast en nyckel kan inte hitta sin ägare eftersom den inte är.... Det här är en slags mysticism ...Vi har alltid ett ansvarsfullt titt på nycklarna.
  • Sara H
    Sara H skrev om LinnStäd
    Alltid bra service med trevligt bemötande och fint städat när man kommer hem. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Sara H
    Hej Sara,

Tack så otroligt mycket! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst :) Detta värmer oss!

Ha en trevlig helg!

Hälsningar Linn
  • Michael P
    Michael P skrev om LinnStäd
    Var väldigt tillmötesgående i önskemål trots väldigt kort varsel (1 dag), grundlig och noggrann städning. Hade blivit en 5a om det inte hade varit så svårt att kommunicera med städarna på plats. De talade endast lite tragglig engelska. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Michael P
    Hej Michael,

Tack snälla för dina otroligt fina ord, det värmer verkligen!
    Mycket ledsen, men du har rätt. Det är väldigt svårt att hitta en bra arbetare och att dem kunna tala svenska eller engelska bra.

• Hanna B
    Hanna B skrev om LinnStäd
    Vi har veckostädning och vi är nöjda ned Linnstäd. Vi har varit kunder där i 4 år och de är väldigt flexibla också vilket ä bra för en barnfamilj. Läs mer
  • Ewa B
    Ewa B skrev om LinnStäd
    Hej! Linnstäd utför städning i vårt hem. Vi är mycket nöjda med deras insats! Personalen är positiv, noggrann och punktlig. Ledningen är noga med information och förfrågningar vid behov ( ex: om annan personal än ordinarie kommer, om vi önskar uppehåll under sommaren mm). De svarar även snabbt på önskemål och frågor. Ett välorganiserat företag mao 😊! Mvh, Eva Bruhn Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Ewa B
    Hej Ewa,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

Trevlig helg!

• Ulrika J
    Ulrika J skrev om LinnStäd
    Serviceorienterat, hjälper till att lösa problem som kan uppkomma. Bra digital kontakt. Läs mer
    2018-04-13 Linn K svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,

Tacksamma för din fina feedback! Så härligt att ni blev nöjda rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)

Trevlig helg!

Linn och Linns`Städ Team
  • Ralf L
    Ralf L skrev om LinnStäd
    Vi har under de år vi anlitat LinnStäd alltid varit extremt nöjda med städningen och kan starkt rekommendera dem. Läs mer
    2018-01-29 Linn K svarar Ralf L
    Tack Ralf för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!

• Therese B
    Therese B skrev om LinnStäd
    Mycket bra, flexibla. Vid problem har det alltid gått att boka om. Läs mer
    2018-01-29 Linn K svarar Therese B
    Hej Therese ,

Kul att höra - tack för fin rekommendation!

Värma hälsningar
  • Maria E
    Maria E skrev om LinnStäd
    Proffsigt bemötande från början till slut!
    Hade hjälp med flyttstädningen som jag blev väldigt nöjd med. Duktig och noggrann personal som utförde arbetet! Läs mer
    2018-01-25 Linn K svarar Maria E
    Hej Maria,

Vad roligt att höra att du är en trogen kund hos oss! Vi tackar självklart extra mycket för dina fina ord.

Hoppas att din torsdag blir toppen!

• Margareta M
    Margareta M skrev om LinnStäd
    Vi är mycket nöjda med Jolanta som har städat hos oss under många år, även innan hon började arbeta hos LinnStäd. Vi har aldrig haft någon annan från LinnStäd som städat hos oss. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Margareta M
    Hej Margareta,

Tack för din feedback!

Vänligen,
  • Thomas S
    Thomas S skrev om LinnStäd
    Alltid en smidig, enkel och förstående hantering av hur man vill lägga upp sin städservice. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Thomas S
    Hej Thomas,

Tack för din feedback! Det är väldigt roligt att höra att ni är nöjda.

Vänligen,
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om LinnStäd
    Har regelbunden städning med Linn Städ, verkligen nöjd med arbetet de utför och med personalen. De är både noggranna och trevliga. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Petra Ö
    Hej Petra,

Tack för den fina omdöme ! Vi gör alltid vårt bästa och försöker vara så flexibla som möjligt.

• Therese S
    Therese S skrev om LinnStäd
    Ställer alltid upp på kort varsel och ger garanti. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Therese S
    Hej Therese ,

Tack för den fina omdöme !

• Olle O
    Olle O skrev om LinnStäd
    Vi har anlitat Linnstäd för städning en gång i månaden. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Olle O
    Hej Olle ,

Hoppas att din onsdag blir toppen!

• Örjan T
    Örjan T skrev om LinnStäd
    Ordning och reda samt att det blir ett bra utfört arbete Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Örjan T
    Hej Örjan !

Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme.

Vi strävar alltid mot att ge dig som kund hos oss den bästa servicen tillsammans med en passande lösning.

Hoppas att du får en trevlig onsdag.

• Marianne B
    Marianne B skrev om LinnStäd
    Jag är mycket nöjd med den städning som jag har var 14:e dag😊 Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Marianne B
    Bästa Marianie !

Tack för ditt omdöme.

Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd .

Önskar dig en fin onsdag.

• Elisabet S
    Elisabet S skrev om LinnStäd
    Bra bemötande.
    Bra städning. Tyvärr slutade vår städerska Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Elisabet S
    Hej Elisabet!

Tack för ditt fina omdöme.

• Hampus B
    Hampus B skrev om LinnStäd
    Allt beror på vilken städare man får men vi är extremt nöjda. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Hampus B
    Bästa Hampus!

Tack så jättemycket för omdömet.
    Marina tackar självklart extra mycket för de fina orden. Hon tillsammans med kollegorna jobbar alltid mot att hjälpa dig som kund hos oss på bästa sätt och vi är superglada att du är trogen kund hos oss.

Önskar dig en god fortsättning på det nya året.

• Marie L
    Marie L skrev om LinnStäd
    Alltid nöjd med städningen och är der något jag vill ändra eller lägga till, så mailar jag och det fixas gången efter. Läs mer
  • Olle H
    Bästa Olle!

Vilka fina ord!

• Eric D
    Eric D skrev om LinnStäd
    Alltid ett trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Eric D
    Bästa Eric !

Tack för ditt omdöme.

Vilka fina ord! Det gör oss väldig glada att höra att du har jättebra erfarenhet av oss och att vi kunde lösa ditt ärende på ett bra sätt.

• Staffan S
    Staffan S skrev om LinnStäd
    Bemötandet till en början var gott, dock efter ett par städningar så förlorade vi förtroendet. Trots utlovat att samma städerska skulle ta uppdraget kom olika städerskor, de var inte heller på plats under avtalade tider och fakturerade trots detta för tid de inte var på plats. Bolaget sade själva upp avtalet med oss när vi påtalat detta. Läs mer
    2018-01-24 Linn K svarar Staffan S
    Hej Staffan !

Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme.
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi tar din feedback på största allvar.

Bästa hälsningar,
  • Eleonor L
    Eleonor L skrev om LinnStäd
    Jag kan varmt rekommendera LinnStäd.
    Då jag har varit ganska så krånglig med byte av tider ibland dagar, så har detta aldrig varit ett problem. De har alltid kunnat ändra efter min önskemål.
    Och har jag någon gång haft synpunk på något, så har jag direkt fått återkoppling på detta och nästa gång så är det fixat.

Verkligen en super service :) Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om LinnStäd
    Jag har haft Linnstäd sedan 2008 och är urnöjd. Dels är kvaliteten på jobbet väldigt hög, och framförallt uppskattar jag att man är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Flera av min vänner använder också Linnstäd på min rekommendation och jag fortsätter att tipsa vänner och bekanta. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om LinnStäd
    Jättebra service. Anlitat för både städ och trädgård och är jättenöjda! Läs mer
  • Erik  O
    Erik O skrev om LinnStäd
    Jag har anlitat LinnStäd i flera år och de har alltid varit pålitliga och bra. Läs mer
  • Sharon J
    Sharon J skrev om LinnStäd
    Snabb och bra respons på offertförfrågan.
    Snabba svar på mejl frågor.
    Seriöst intryck som de lever upp till.
    Hög kvalité på levererad tjänst.
    Överlag bra städning o kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carola C
    Carola C skrev om LinnStäd
    Blev rekommenderad använda LinnStäd vid en flyttstädning. Linn och hennes team överträffade verkligen mina förväntningar. Hyresvärden uttryckte särskillt hur professionellt städningen utförts och jag var dessutom mycket nöjd med företagets bemötande, koordinering av arbetet och det där lilla extra som Linn ställde upp med. Kan varmt rekommendera LinnStäd i Stockholm AB för mycket bra arbete och bästa tänkbara service Läs mer
  • Joel
    Joel skrev om LinnStäd
    Bra och professionellt bemötande. Lätt att boka tider. Bokade två storstädningar inklusive fönsterputs. Har inget att anmärka på. Mycket nöjda. Läs mer
  • Madeleine
    Madeleine skrev om LinnStäd
    Jag blev rekommenderad LinnStäd AB av en väninna. Kontaktade dem för att boka in en provstädning. De är alltid väldigt trevliga och det är enkelt att göra beställningar, ändringar eller annat.
    Jag är väldigt nöjd, och rekommenderar gärna andra att testa.
    . Läs mer

Nermans väg 20, 148 35 Ösmo