Bilverkstad i Stockholms län

Behöver du service på din bil och behöver hitta en rekommenderad bilverkstad i Stockholm? På Reco.se kan du läsa rekommendationer som om de kom från dina vänner och bekanta, det vill säga du hittar ett helt forum för de bästa bilverkstäderna i Stockholm. Få personlig service redan från början, be om en offert på din lagning och få prisförslag innan lagning eller service. Det kan inte bli mycket enklare. Vad du än behöver hjälp med får du det nära dig på en bilverkstad i Stockholm. Grundservice, byte av bilglas, polering av strålkastare, vaxning av bilen ja det mesta och mycket därtill kan du få hjälp med. Varje bil behöver kontinuerlig omsorg och service och på bilverkstan hittar du allt detta för din bil. På Reco.se finns också vägbeskrivning till din bilverkstad i Stockholm så att du lätt hittar fram!

Stockholm är en unik huvudstad på många sätt. Här finns till exempel en varierad terräng i form av både urban och lantlig miljö och man har alltid nära till naturen! Det kräver också olika saker av din bil. Om du har kört på en landsväg med din stadsbil kanske du vill tvätta den. På vintern kan det bli slaskigt och det kan vara skönt att få bilen tvättad lite oftare. Sikten blir också bättre och du blir säkrare i trafiken med en ren bakruta. Se vad din bilverkstad i Stockholm kan hjälpa dig med.

De varierande årstiderna ställer också många krav på din bil. Få hjälp att byta sommar- och vinterdäck och se till att alla lampor fungerar som de ska. Lamporna ska alltid fungera men på vintern är det extra kritiskt. Få dina strålkastare polerade på din bilverkstad så blir de som nya! Hitta bilverkstäder som ger mångsidig service och gott bemötande. Det spelar ingen roll om du bor i innerstan, förort eller närförort för på Reco.se finns bilverkstäder som täcker upp hela Stockholmsområdet.

En storstad som Stockholm kräver mycket av bilen, så se till att alltid ha den i gott skick och ställ krav på din bilverkstad. Din bilverkstad i Stockholm ligger närmare än du tror. Genom att surfa in på Reco.se får du en första kontakt och många rekommendationer så att du hittar rätt bilverkstad nära dig för din bil och för dig i Stockholm!

Bilverkstad
Vaxholm  (1 st)

Topp 25 bilverkstäder i Stockholms län

• Speedy Bilservice Högdalen

4,112 avaliação
    Speedys bilservice i Högdalen hör till Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Kom in och låt våra kunniga bilmekaniker göra jobbet så får du se varför!
    : Trevligt bemötande snabb hjälp.
  • Sumpan Bilverkstad AB

2,285 avaliação
    Välkomna in med bilen till Sumpan Expressverkstad!
    Camilla Lena Elisabet N
    Camilla Lena Elisabet N: Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.
  • 2,849 avaliação
    : Trevlig bemöttande, snabbt service med bra återkopplingen om mitt ärende. Det märks att ni jobba mycket med kund servic...
  • Speedy Bilservice Östermalm

2,200 avaliação
    Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säkerhet. Låt oss sköta jobbet medan du vilar ut med en kaffe.
    Anders F
    Anders F: Bra service o bemötande ! Bra intiativ med efterdragning
  • Speedy Bilservice Fruängen

2,715 avaliação
    Välkommen till Speedy bilservice och oss i Fruängen! Här kan du få hjälp av proffsiga mekaniker med allt gällande din bil. Tidsbokning, drop-in och alltid garanti.
    Nils A
    Nils A: Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!
  • VR Motor Stockholm

1,684 avaliação
    Varmt välkomna till VR Motor, vi erbjuder ett brett utbud av tjänster. som rör din bil. Oavsett vad du behöver hjälp med så levererar vi alltid med stolthet och jobbart alltid hårt för att leva upp ...
    : Bra respons, bra priser, bra lösning om man inte hinner hämta bilen innan kl 16.
  • 903 avaliação
    Manni B
    Manni B: Alltid väl förberett när jag har bokat och kommer för att lämna in bilen. Trevliga killar!
  • Speedy Bilservice Vällingby

2,372 avaliação
    Speedy Bilservice i Vällingby har kompetenta och professionella bilmekaniker - som kan hjälpa dig med all bilservice du behöver. Välkommen!
    Kjell Thommy C
    Kjell Thommy C: Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan ...
  • 2,838 avaliação
    : Bytte glödlampor till halvljus. Trevligt och serviceinriktat bemötande.
  • 1,577 avaliação
    Välkommen till Mekonomen Haninge - Vi servar och reparerar din bil!
    Elisabeth J
    Elisabeth J: Alltid trevliga, seriösa och fixar min bil så bra.
  • Mekonomen Värmdö

1,854 avaliação
    Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil!
    Lena F
    Lena F: Trevliga, service minded, hög kompetens, levererar det lilla extra. Helnöjd!
  • 1,527 avaliação
    Per W
    Per W: Alltid vänliga och positiva i sitt bemötande. Snabb hjälp.
  • Speedy Bilservice Nacka

2,021 avaliação
    Kika in hos Speedys Bilservice i Nacka om du har problem med bilen. Här ger vi proffsig hjälp, alltid med priset bestämt i förhand. Vi prioriterar säkerhet och garanti. Välkommen!
    Annika C
    Annika C: Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼
  • Jan K
    Jan K: Kanon trevligt bemötande. Alldeles utmärkt. Super bra dom löste mitt problem super snabbt.
  • Speedy Bilservice Solna

1,693 avaliação
    Speedy Bilservice och gänget i Solna tar hand om din bil med största omsorg! Garanti, delbetalning och flexibla drop-in-tider. Välkommen!
    : Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!
  • 609 avaliação
    Vi är din personliga och kompetenta bilverkstad i Tyresö! Vi ger dig alltid en tydlig prisbild och gör en analys inför reparation om vilka skador som är mest akuta, det sparar tid och pengar för dig!
    : Bra bemötande och bra service personal
  • Mekonomen Norrtull

1,229 avaliação
    Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din bil samma dag och säljer, byter och förvarar dina däck året om.
    : Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.
  • 1,596 avaliação
    Välkommen till YaaBil Häggvik AB - Vi svarar alltid inom 24 h från att du har kontaktat oss!
    : Mycket nöjd med servicen och bra bemötande.
  • Hans K
    Hans K: Bra och trevligt bemötande och ett väl utfört arbete till skillnad mot Bra Bil.
  • Speedy Bilservice Vasastan

983 avaliação
    Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe medan du väntar. Drop-in eller bokad tid, vi är flexibla och fixar det mesta!
    : Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är...
  • Speedy Bilservice Haninge

1,103 avaliação
    Välkommen till Speedy Bilservice i Haninge. Låt oss ta hand om dina bilreparationer, vi arbetar snabbt effektivt och alltid med garanti och säkerhet i åtanke. Kontakta oss!
    : Kunnig personal, bra service
  • 1,634 avaliação
    Vi är godkända av Motormännens Riksförbund, Motorbranchens Riksförbund, Bilprovningen samt Konsumentverket. Vi är även godkända av samtilga försäkringsbolag och kan därmed utföra försäkringsskader...
    : Har fått fantastisk service av bilen hos Josef och hans personal! Har bara gott att säga! Allt från vänlighet i telefon ...
  • Speedy Bilservice Huddinge

1,074 avaliação
    Välkommen till Speedys bilservice i Huddinge! Lång erfarenhet av branschen och kunniga mekaniker som brinner för säkra och snabba bilreparationer.
    : Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................
  • Speedy Bilservice Nynäshamn

733 avaliação
    Välkommen till oss på Speedy Bilservice i Nynäshamn! Alltid 3-års garanti!
    : Super service. Trevligt och proffsigt bemötande. Uppskattar att man får reda på vad det kommer kosta direkt när man boka...
  • 1,143 avaliação
    Hagmans bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som tar emot bilar från alla märken. Välkommen till oss!
    : Otroligt proffesionellt, bra bemötande och servicemind:ade,.
Mostrar página:
123...16