Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Bodil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Korrekt,trevlig,professionell
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bara positivt, lyhörd, engagerad, lugn, ärlig, väldigt bra bemötande... Tack Fredrik
  • Dödsbo efter Cecilia B
    Dödsbo efter Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionellt och bra bemötande. Återkoppling efter öppen och privat visning. Carolines tillvägagångssätt att samla spekulanterna på visningen för en kort information är bra.
  • Kristin T
    Kristin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är jättenöjda med bemötandet; hjäpsamt, positivt och professionellt.
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag hade sedan tidigare hört enbart positivt om Sandra.
    Jag är väldigt nöjd med allt hjälp jag fick både vid försäljning och köp av lägenhet.
    Tydligheten, ärligheten och flexibiliteten är jag supernöjd med.
  • Heidie Ö
    Heidie Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    pålitlig och duktig på sitt jobb.
  • Ingegerd F
    Ingegerd F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    mycket bra bemötande. ordning och reda. snabb och effektiv.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag tycker vårat samarbete fungerade bra, och är nöjd med det.
    Tycker du gjorde ett bra jobb.
    Ett trevligt bemötande och man kunde nå dig närsomhelst.
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötande väl godkänt. Upplägg fint.
    Funderingar i efterhand är väl att man kanske skulle lagt mer tid för resonemang hur man säljer när efterfrågan är stor. Om det verkligen var bra att sälja genom läge+ eller om man skulle gått på den öppna marknaden. Man kan alltid vara efterklok.
  • Inge H
    Inge H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Är mycket nöjd med hur uppdraget har hanterats. Vi hade en bra dialog hela tiden. Julia hörde av sig snabbt om hon inte svarade direkt. Bra personal hon hade runt sig, jag tänker på fotograf och stylist. Känner mycket nöjd med att jag valde er.
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänligt bemötande och snabbt igångsättande.
    Realistiska förväntningar.
  • Fanny  E
    Fanny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjd, lyhörd och proffsig mäklare som hjälper dig på bästa sätt.
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och positiv, bra förklaring av hela processen med att sälja huset. Styling och foto fungerade bra, dom var mycket trevliga oxå.
    Semestertiden sammanföll med lite bud och jag gjorde visningar själv en lördag.
    Köpare hittades och kontrakt skrevs omgående på nästa vecka, söndag med en annan mäklare som fixade allt. Sedan tyst från Peter , min mäklare.
    Ytterligare veckor gick utan kontakt, semestertider, så affären blev gjord utan stor inblandning av min mäklare, tycker att arvodet regleras lite till min fördel.
    I övrigt allt ok. Mvh Jonny Sandkvist
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick ett mkt bra bemötande och Julia levde upp till förväntan, upplevde henne som mkt kunnig och kompetent mäklare. Har sålt 2 bostäder innan och är utan tvekan nöjdas med Julia och Svenskfastighetsförmedling hur affären skötts.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne och Svenskfastighetsförmedling till andra.
  • Alice N
    Alice N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är mycket nöjd med min mäklare och utgången av försäljningen. Mäklaren gav bra input, lyssnade på oss och lyfta fram lägenheten från sin bästa sida.
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är mycket nöjda med det proffsiga bemötandet som vi fick av Sandra Kristof.
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och lyssnade in våra önskemål.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Snabb och smidig uppstart I samband med ett annat husköp. Kontinuerlig kontakt. Trevlig och jordnära person som är lätt att ha kontakt med. Inga problem alls.
  • Aeivy Y
    Aeivy Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra, seriöst bemötande, som levde upp till min förväntningar.
  • Pia F
    Pia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej!
    Tycker att du gjorde ett jättebra jobb och dessutom var väldigt trevlig samt lätt att kommunisera med.Mvh Pia Fredriksson
  • David E
    David E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi tycker att totalupplevelsen är mycket bra. Försäljningen gick bättre än förväntat! Proffsigt och väl genomarbetat från fotografering, styling till visning och sen avslut. Nöjda! /David
  • Lola L
    Lola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsigt uppträdande. Han tog hand om allt och förklarade hur allt fungerade.
  • Beni A
    Beni A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Helt nöjd med Julia har gjort sig alltid tillgänglig när man försökte att nå och mycket professionellt skötte hon sig i sitt arbete skulle STARKT rekommendera henne top betyg tummarna upp .....mvh Beni
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tycker inte om att svar på sånt här, Bra
  • Helen S
    Helen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra var mycket tillmötesgående och förstående. Hon arbetade hårt för att vi skulle vara nöjda.
  • Claes M
    Claes M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är supernöjda med vår mäklare. Kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande och positiv.
  • Ida G
    Ida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En bra mäklare som varit ärlig under hela förloppet. Fått mig att känna mig delaktig i vad som händer och gett goda råd.
  • Rafid W
    Rafid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Supernöjd. Rekommenderar starkt
  • Sven-Arne B
    Sven-Arne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hon var bra och gav oss råd om hur vi skulle hantera situationen
  • Roger D
    Roger D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi var mycket nöjda med Fredrik som mäklare. Han var engagerad och lyhörd för våra önskemål. Vi rekomenderar honom gärna till andra köpare eller säljare av fastigheter.
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklaren var förtroendegivande och hade ett mycket god uppfattning om värdering av huset i denna del av staden. Han och sina medarbetare var ett bra team att diskutera med och ställa frågor när som helst.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket duktig och erfaren mäklare! Såg direkt när hon kom in i lägenheten vilka positiva kvaliteter som fanns och hade ett sätt som ingav förtroende. Lätt att kommunicera med och svarar snabbt på mail och sms. Kunde inte haft en bättre mäklare !
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra å smidigt , proffsigt hanteray
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har känt mig trygg med hela förfarandet från förberedelser till genomförande av affär. Uppskattar också att alla intressenter har kontaktats och fått samma chans, samt att köparen känner sig trygg med affären.
  • Gustav Ö
    Gustav Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Julia har gjort ett mycket bra jobb. Julia har varit kundorienterad, proffsig och social. Det märks att Julia vill göra ett bra jobb. Julia har överträffat mina förväntningar och kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En jättebra och enganerad mäklare. Ansvarsfull och professionell
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Engagerad och mycket bra. Satte sig in i både säljares och köpares situation på ett mycket bra sätt. Rekommenderad varmt!
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är väldigt nöjd med mäklarens insats. Bra kommunikation med mig som säljare. Intresserad och duktig. Har inget att klaga på. Helnöjd!
  • Nils-Erik E
    Nils-Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jan Windolf har handlagt försäljningen av 2 mindre hyresfastigheter, vilket han fullgjort med god proffesionalitet och stort engagemang. Väl avvägt utgångspris, vilket blev säljpriset för det ena objektet och där det andra objektet såldes strax under utgångspriset efter min (säljarens) egen prioritering vad gäller köpare. Helt nöjd med resultat och balans mellan säljarens och köparens intressen.
    Nils-Erik Emme, Jönköping
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fungerade bra. Löpande feedback och smidig hantering.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Daniel va mycket professionell i sitt arbete och gav en bra bild av företaget som helhet.
  • Anna F
    Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, snabb återkoppling, lyhörd för önskemål, bra rådgivning!
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Utomordentlig service och ett brinnande intresse för kunden och affären!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt och Toppen bra skött från start till mål . Hel nöjda
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Min mäklare var mycket engagerad och gjorde ett mycket proffsigt jobb. Kan klart rekommenderas.
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Förberedd, trevlig och kunnig! Rekommenderar henne gärna till andra. Kändes bra på alla vis.
  • Therese H
    Therese H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jättenöjd med mäklaren, hon är jätteproffsig och duktig.

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping