Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svensk Fastighetsförmedling Jönköping, sid 2

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping - Sveriges största Bobutik!

Vi förenar det lilla med det stora och har filialer i Gränna och Mullsjö, förutom vårt Jönköpingskontor. Genom att vara på plats lokalt kan vi erbjuda en än mer anpassad mäklartjänst och tack vare att vi har många mäklare på plats har vi både erfarenhet och kunskap i mängder. Oavsett vilken typ av fastighet du är intresserad av eller vill sälja kan vi se till att du får ut det mesta av din fastighetsaffär!

Du får självklart bäst service om du kommer in på något av våra kontor, så kom gärna förbi på ett förutsättningslöst samtal!

Läs vad 1111 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Göran C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning villa-köp bostadsrätt
    Positiv kontakt och trevligt samarbete Läs mer
    2019-09-14 Nicholas P svarar Göran C
    Hej Göran!
    Tack för Recon:n. En stor ära och roligt att få vara med om Er resa med försäljning av villan och köp i Ekbacka Strand!
    Vi hörs snart!
    / Nicholas

Erik F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav hjälpte mig och min blivande fru att köpa en bostadsrätt. Hans bemötande var av hög klass och gjorde att en trygghet och tillit uppstod mellan oss. En mäklare som gör att man funderar på att byta arbetskarriär och följa hans fotsteg.
    Allt gick väldigt smidigt, från början till slut.
    Allt gott! Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Erik F
    Känns fantastiskt att få läsa dessa ord! Man blir både stolt och tacksam.

Kul det vore om du ville bli mäklare, det har du definitivt bra potential till att lösa galant!

Tack för ett fint samarbete gällande att hitta er nya drömbostad. Grattis till en fantastisk lägenhet!

Johan A skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa och tycker Anna skötte försäljningen på ett bra sätt. Hon var trevlig, bemötande genom hela processen och hon t.ex tog sig även tid på visningen att gå med och titta på saker vi undrade över.
    Anna är en mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-09

Helena S skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    sålt bostadsrätt

mycket trevlig mäklare

på det hela mycket bra allting Läs mer
    2019-09-12 Johan G svarar Helena S
    Tack så mycket Helena!
    Ha det så bra.
  • 2019-09-09

Minna S skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en charmig äldre lgh. Vi blev bemötta väldigt proffsigt, han var lugn och välkomnade alla på visningen. Tydlig och enkel att prata med. Helhetsintryck - väldigt bra! Läs mer
  • 2019-09-09

Michelle L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lägenhet, mäklaren gav inte upp och jobbade för att vi skulle få det vi ville ha för lägenheten. Vilket vi lyckades med. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Michelle L
    Tack för rekommendationen Michelle!

Det betyder mycket för mig att få ett kvitto på ett så bra samarbete!

Grattis till affären och lycka till framgent.

Vi ses

Maria H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt ett parhus och blev mycket väl bemött. Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Maria H
    Tack Maria, och tack själv för ditt vänliga bemötande. Vi ses senare i höst! Hälsningar Sandra

Anne-Le M skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jeg har köbt en nyproduceret bostad, og er blevet mödt med stor professionalisme, tålmod og venlighed af Rasmin.
    Det er en jungel som ikke-svensk statsborger at köbe bostad i Sverige, men Rasmin har verkligen gjort allt for at hjälpe og handleda i processen.
    Så jeg kan kun rekommendera Rasmin som mäklar om man skal köbe en bostad.

mvh
    Anne-Le Morville Läs mer
  • 2019-09-09

Frida B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde en etta i centrala Jönköping. Då jag och mäklaren kände till varandra från när jag köpte lägenheten så kända jag mig trygg och väl bemött.
    Jag hade förväntningar på ett gott samarbete och en engagerad och driven mäklare. Detta levdes definitivt upp till. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Frida B
    Hej Frida!

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader

Hoppas ni trivs i nya bostaden!

• 2019-09-09

Lovisa A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Sandra. Det har alltid kännts väldigt tryggt då hon regelbundet uppdaterat oss på vad som händer och kommande steg i processen.

Sandra är väldigt trevlig och profisionell. Rekommenderar henne varmt till framtida köpare och säljare av lägenheter! Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Lovisa A
    Hej Lovisa! Tack snälla du för det fina omdömet, så roligt att få chans att hjälpa till både vid köp och senast nu vid försäljning. Det har varit väldigt roligt att få samarbeta med er och känna ert förtroende. Stort tack för din rekommendation.

Erik B skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte vår första lägenhet och Ramsin var mycket tillmötesgående och svarade på alla våra frågor. Läs mer

Lisa A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick hjälp av Gustav att sälja vår 2:a. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Allt gick smidigt och det va precis vad vi ville Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Lisa A
    Hej Lisa! Tusen tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen.

Så roligt med ett fint slutresultat och att allt gick som ni önskade.

Nu blir nästa utmaning att hitta ett hus till er, där vi kommer vara er behjälpliga

• 2019-09-09

Elisabeth H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt. Engagerad mäklare. Hade inga större förväntningar men blev trevligt och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth och tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader, det betyder mycket för mig!

Känns bra att du är nöjd och att jag levererat en bra upplevelse.

Anna D skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet vis svensk fast. Jag tog kontakt med mäklaren om frågor mm innan visning och efter det har mäklaren engagerat sig och visat intresse under hela processen. Vi är väldigt nöjda i helhet av hela köp processen och tycker vår mäklare var toppen och som sagt väldigt engagerad och delaktig. Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Anna D
    Tack så jättemycket Anna för den fina rekommendationen! Vi ses senare i höst på tillträdet :) Hälsningar Sandra
  • 2019-09-08

Torun N skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har varit på jakt efter en lägenhet sedan i maj och Sandra är utan tvekan den bästa mäklaren jag träffat under hela denna perioden. Glad, tillmötesgående och extremt hjälpsam. Försäkrar sig om att alla har tydliga och klara uppgifter och finns alltid som stöd för att att förklara och svara på frågor. 10/10 rakt igenom! Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Torun N
    Hej Torun! Wow, vilken glädje för mig att läsa dina snälla ord. Så tacksam att jag kan ge dig som köpare en så bra upplevelse av en stor affär. Värmer att höra. Vi ses snart för tillträde! / Sandra
  • 2019-09-08

Hans Erik L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt lägenhet, bra och kunnig mäklare som gett oss bästa service.
    Sandra och företaget har på bästa sätt hjälpt oss med affären, mäklaren har överträffat våra förväntningar, vi vill ge Sandra de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-09-08 Sandra K svarar Hans Erik L
    Tack snälla ni för de fina orden! Jätteglad att ni känner er nöjda med hjälpen och tacksam att vi fick förtroendet att hjälpa er. Vi ses snart på tillträdet! Allt gott / Sandra
  • Sofie J

2019-09-07

Sofie J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra hjälpte oss att sälja vår villa i Taberg. Hon är en fantastisk person och mäklare som alltid gör sott yttersta för att alla parter ska gå nöjda ur affären. Hon jobbar hårt och är aldrig svår att nå.
    Sandra är verkligen rätt person på rätt plats. 5 av 5 stjärnor definitivt! Läs mer
    2019-09-08 Sandra K svarar Sofie J
    Hej Sofie! Vad glad jag blir av dina ord, så värmande att få läsa så fint omdöme när man alltid sliter hårt för att alla ska vara nöjda. Roligt att det märks. Jätteglad att jag fick hjälpa er, tack snälla. Vi ses snart / Sandra
  • 2019-09-07

Anna Maria G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra bemötande gentemot både oss som säljare och kunder. Arbetade snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-09-08 Sandra K svarar Anna Maria G
    Tack så jättemycket för de fina orden! Och tack för att jag fick ert förtroende att hjälpa till :)
  • 2019-09-06

Johan E skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt med Sandra som mäklare. Mitt livs största affär, men Sandra har hela tiden haft ett lugn som smittat av sig. Proffesionellt bemötande från start och hela vägen, ständiga uppdateringar som gör att man känner att läget är under kontroll. Har man några frågor så känner man sig inte dum för att man ställer dem. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2019-09-06 Sandra K svarar Johan E
    Hej Johan! Vad glad jag blir av att läsa om din upplevelse av vårt samarbete. Det värmer otroligt. Tack snälla! Glad att du fick en fin upplevelse av en av de största affärerna man gör i sitt liv.
  • 2019-09-05

Tommy K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har vart hjälpsam, proffsig och trevlig genom hela processen.
    Det var vårt första bostadsköp, så hade inga direkta förväntningar. Trots att vi förlorade ett drömköp och drömboende på budgivning lyckades mäklaren att skaka fram ett liknande boende på kort tid. Fantastiskt! Kan varmt rekomendera denna mäklaren för köp och när ni skall sälja er bostad. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Tommy K
    Hej Tommy!

Superkul att ni fick er drömbostad till slut. Tack för de fina orden och stort lycka till med det nya huset.

Vi ses på tillträdet

• 2019-09-04

Karin Margareta A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    husförsälgning . påläst social trevlig Läs mer
    2019-09-05 Nicholas P svarar Karin Margareta A
    Tack Maggan! / Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling

Gunilla P skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde villa på Bymarken. Visning sö-må, såld på fredagen i samma vecka.
    Snabbt, smidigt, klart och tydligt. Bra information.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-04 Henrik H svarar Gunilla P
    Tack,Gunilla!
    Ett välskött och fantastiskt trevligt hus där ni tagit hand om det på bästa sätt.
    Nu kan ni med glädje lämna över till nya ägare som säkert kommer att trivas utmärkt på Bymarken.
  • 2019-09-04

Anders J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt för dödsbos räkning. Kanonbra bemötande och fantastiskt engagemang från mäklaren. Snabb och korrekt service. Förväntningarna överträffades med råge. Läs mer
    2019-09-04 Sandra K svarar Anders J
    Tack snälla Anders för de värmande orden! Tack för att jag fick hjälpa er. Vi ses snart.
  • 2019-09-03

Cecilia K skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har blivit väldigt väl bemött av den mäklare jag köpt av såväl av den som ska sälja min lgh. Allt har gått väldigt smidigt. Jag har blivit sedd och fått svar på alla frågor som jag haft. Har köpt ett litet hus och ska nu påbörja försäljning av min lgh. Det som är viktigt för mig i en sådan här stor affär är trygghet då beslut ska fattas ganska snabbt. Detta har båda mäklarna ingett. Kommer rekommendera Svensk fastighetsförmedling Jönköping till andra. Läs mer
  • Aniola Jola B

2019-09-02

Aniola Jola B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk bra mäklare till huset vi nu köpt.
    Tydlig, saklig och en riktig bra mäklare!
    Längtar tills vi får flytta in.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Gustaf S skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet med noll erfarenhet att köpa eller låna förut men ändå tycker jag Ramsin bemötte mig och min familj på ett väldigt bra sätt och tog oss igenom allting steg för steg så det till slut blev bra. Jag är mycket nöjd och kommer förhoppningsvis ha honom som mäklare igen! Läs mer
    2019-09-09 Ramsin W svarar Gustaf S
    Stort tack för din rekommendation! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten. Välkommen till Jönköping. :)

/Ramsin - Svensk Fast

Stefan P skrev om Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklarmaskinen Henrik Holm!
    Med en fantastisk mix av personliga samtal, roliga diskussioner och framför allt så-här-gör-vi-för-att-sälja-erat-hus, har Henrik lotsat oss genom försäljningen.
    På ett positivt sätt, alltid på bra humör och med en proffsig inställning och en lyhördhet för hur vi önskar genomföra detta, har han gjort detta till en god affär för oss med ett positivt resultat.
    Rekommenderar tveklöst Henrik! Läs mer
    2019-09-02 Henrik H svarar Stefan P
    Kul att höra. Nu kan ni lämna ifrån er huset till nöjda och glada köpare och de får dessutom ett helt gäng trevliga grannar på köpet.
    Ett härligt hus där ni gjort ert yttersta för att köparna skall kunna flytta in, bo och trivas!
    Alla är nöjda och det gick helt enligt plan.
  • 2019-09-02

Anton B skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostad såld i en bouppteckning. Läs mer

Eva S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt
    Bra information och återkoppling.
    Tydlig och pedagogisk
    Trevligt bemötande Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Eva S
    Tusen tack för dessa fina ord Eva och ännu större tack för förtroendet att få sälja din bostad!

GRATTIS till en fin affär!

• Simon N

2019-09-02

Simon N skrev om Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell och trevlig mäklare. Vårt köp blev enkelt och smidigt, trots att det var vårt första köp. Läs mer
    2019-09-11 Fredrik H svarar Simon N
    Tack så mycket Simon för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas bra på liljeholmen med den fantastiska utsikten.

Vänliga Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • Hans L

2019-09-01

Hans L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt fritidshus. Det bästa tänkbara sätt. Huset skulle bli sålt inom 3 mån. Mäklaren var lyhörd och vi hade ett mycket bra samarbete Läs mer
  • 2019-08-31

Fredrik H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt ett bostadsrättsradhus där Gustav mötte de förväntningar vi hade. Bra info och hjälp hela vägen. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Fredrik H
    Tusen tack för denna Reco och för att ni tog er tid att skriva ett par rader!

Grattis till en fantastisk affär också!

• Marika H

2019-08-31

Marika H skrev om Anna Axelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi träffade Anna första gången när vår dotter köpte en lägenhet för ca 5 år sedan. Vi fick ett positivt intryck då av Anna och det var anledningen till att vi valde Anna när vi skulle sälja vårt hus i Bankeryd. Bemötandet var lika vänligt och korrekt på alla sätt denna gäng och försäljningen gick snabbt, så vi är fullt nöjda även denna gång. Läs mer
    2019-09-09 Anna A svarar Marika H
    Tack Marika! Trevligt att få träffa er igen och tacksam för att jag denna gång fick hjälpa er med försäljningen av er villa. Mvh Anna

Åke J skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt Olsbo 40 genom Fredrik Hage Hagejärd

Fredrik har varit mycket serviceminded och strukturerad. Affären har gått mycket smidigt och snabbt. Våra värsta antaganden var att affär skulle bli av först våren 2020. Nu blev den klar på två månader efter första besök av Fredrik Läs mer

Mats Å skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt!
    Bra och tydlig kommunikation med mäklaren. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Mats Å
    Stort grattis till nya bostaden!

Tack för recensionen

/Gustav, er mäklare.
  • Frida H

2019-08-30

Frida H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt ett parhus i bostadsrättsform.Mäklaren har uppträtt mycket proffesionellt, tydligt och trevligt. Det försäljningen hade potential att uppnå i form av förberedelser, visning och budgivning uppnåddes med råge. Mycket god vägledning och kommunikation av mäklaren. Mäklaren förvaltade alla förutsättningar på bästa sätt och vi fick ett strålande resultat Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Frida H
    Wow! Tack för dessa ord.

Det har varit en fröjd att få hjälpa er med bostadsaffären då ni varit samarbetsvilliga och lätta att kommunicera med.

STORT grattis till en fantastisk affär! Detta gjorde vi bra tillsammans

/Gustav, Er mäklare
  • 2019-08-30

Jeremy W skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Christian var otroligt trevlig och korrekt. Märktes att han tog sin roll som mäklare mycket seriöst och professionellt men ändå avslappnat. Han var inte för mycket säljare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick vid köpet av sommarstuga Läs mer

Lina W skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Danyel Ceylan vilket också är mäklaren som jag köpte den utav för 8 år sedan.
    Väldigt trevligt och personligt bemötande och var alltid bara ett samtal bort om det var något vi hade frågor eller funderingar om. Trygg säljare som kommer att hjälpa både säljare och spekulant/köpare på bästa möjliga sätt. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • 2019-08-30

Harriet F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt mitt fritidshus. Bemötandet från mäklaren har inte kunnat vara bättre.
    Bra information och vägledning. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-05 Nicholas P svarar Harriet F
    Tack Harriet för din fina Reco och förtroendet du gav mig!

MVH
    Nicholas Palm
  • 2019-08-29

Åsa A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Med stor respekt, vänlighet, omsorg från min mäklare Gustav har jag sålt min bostadsrätt och dessutom har han lyckats hitta den perfekta köparen som kommer bli lika lycklig i mitt gamla hem som jag varit. Hela processen hade varit mycket tyngre utan Gustavs yrkesetik och personliga engagemang. Han är ärlig, och det är en unik egenskap oavsett yrke, han är kunnig och jag har litat fullständigt på honom från dag ett och vill mer än gärna rekommendera honom, både till köpare och säljare. Han gjorde det hela, inte bara till en affär som jag förväntat mig, utan till en upplevelse. Till en bit liv. Ni är i trygga händer med Gustav Sandberg. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Åsa A
    Supertack för att du tog dig tid att skriva denna recension Åsa!

Väldigt tacksam för vårt samarbete och så roligt att resultatet landade i vad det gjorde. Grattis till en bra affär!

Ser fram emot att höras framöver. Tack för ett mycket givande samarbete för min del.

/Gustav, er mäklare.
  • 2019-08-29

Anna N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har varit fantastiskt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Ett mycket personligt engagemang som gav ett starkt förtroende. 👍😀 Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Anna N
    Tusen tack Anna för de fina orden, och stort grattis till den nya bostaden!

Känns bra att det blev du som fick köpa bostaden i slutändan!

Vi ses vid tillträdet

• 2019-08-28

Tomas W skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt gott samarbete, Kristian har känsla för marknaden och är väldigt lösningsorienterad. Läs mer
  • Maria E

2019-08-28

Maria E skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Johan har varit behjälplig vid föräljning av bostsdsrätt för dödsbos räkning, allt har gått väldigt smidigt och bra trots att vi är 55 arvingar. Han har även kontaktat oss via mail och tackat för vår medverkan till att göra det hela så enkelt som möjligt trots många arvingar vilket tydligen är ovanligt. Läs mer
  • 2019-08-28

Jakob T skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag tillsammans med min sambo har köpt en bostadsrätt, och fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Han var trevlig och hjälpsam, han var väldigt engagerad! Vi var snabba på att ringa och visa intresse för bostaden och mäklaren Bemötte våra frågor och svar på bästa sätt.
    Förväntningarna vi hade var ju att få först kolla bostaden vilket mäklaren löste väldigt bra, och att få köpa tillslut vilket i slutändan blev resultatet.
    Både jag och min sambo är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-05 Johan G svarar Jakob T
    Stort GRATTIS till ert fina lägenhetsköp!
    Vilken fantastisk lägenhet ni har köpt och framförallt i vilket fint område, Toppen!
    Ha det så bra så syns vi på tillträdesdagen!
  • 2019-08-27

Paul W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en suterräng villa i Mullsjö. Valde Svensk Fastighetsförmedling. Vi fick bra stöd i form av råd av inredare och ett mycket gott och professionellt bemötande.
    Uppskattade den löpande kontakten och att man under hela processen hölls uppdatterad. Läs mer
  • 2019-08-26

Monika B skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Del i dödsbo och mäklaren har skött försäljningen exemplariskt. Läs mer
  • Emma G

2019-08-26

Emma G skrev om Johan Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en etta på Torpa och är mer än nöjd över Johans bemötande under hela perioden tills mitt köp. Han gjorde det väldigt enkelt och smidigt vilket uppskattas då det är min första lägenhet samt att jag var utan bostad då jag börjat plugga i Jönköping. Svarade snabbt på frågor och köpet gick väldigt enkelt. Nöjd student helt enkelt ☺️ Läs mer
    2019-09-05 Johan G svarar Emma G
    Tack så mycket Emma för din fina rekommendation.
    Jag ger dig samma betyg tillbaka och jag hoppas att du kommer trivas bra i Jönköping och i din fina lägenhet.
    Ha det bra!
  • Julius H

2019-08-25

Julius H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt, en 1a på 35 kvm som Kristian lyckades få ut maximalt av. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2019-08-25

Ann-Marie T skrev om Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt och svar av! Läs mer
    2019-09-09 Ramsin W svarar Ann-Marie T
    Stort tack för din rekommendation :)

/Ramsin - Svensk Fast
  • 2019-08-25

Jaklin S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en bostad genom Kristian Ceylan. En mycket kompetent och ödmjuk mäklare. Hela processen kändes väldigt trygg med tydlig kommunikation och stort engagemang. En mycket skicklig mäklare som jag rekommenderar starkt till alla som vill köpa eller sälja bostad. Vi kommer definitivt tillbaka vid nästa affär! Läs mer

Klostergatan 12, 553 17 Jönköping