Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Rent Hemma i Sverige AB

Läs vad 9 kunder tycker om Rent Hemma i Sverige AB

• Laura L

2018-11-05

Laura L skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Sjukt dåligt företag! Akta er! De städar bara på ytan! Fick städa själv efter. 34 kvm lägenhet på 4 timmar, omöjligt! Det tog max 1 timme att städa och ändå inte ens klara av att torka skåp.
    Så NEJ NEJ NEJ!!! Läs mer
  • 2018-10-16

Marianne v skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Undvik pga att de strular och ger felaktig information, ibland ljuger. Man känner sig lurad och får mycket merarbete pga strul och byte av städerska ofta, felaktiga fakturor mm. Vi var ofta nöjda med utfört arbete, men själva kontakten med företaget var uselt. Läs mer
  • 2018-07-15

Ulla N skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vilken otur att jag inte kollade upp företaget här på RECO innan jag bokade RH. Bor på 84kvm och hade som andra här, plockat undan allt, det var bara för personen att dammsuga, moppa och damma vilket jag själv hade kunnat göra på mindre än en timme. Men nej, det var dammiga ytor, köksbordet var inte avtorkat, det var fläckar på golven så moppningen var undermålig.... ja just det, en utspilld majspåse med majs låg kvar under en soffa. Så jag fick plocka fram dammsugare och mopp och städa det första jag gjorde när jag kom hem.... Not so nice!!! Läs mer
  • 2018-07-13

Elin H skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Ett dåligt företag, som ger intryck av att vara seriöst! Jätte dåligt städat. 4 timmar.. Det finns inte en chans att kvinnan var hemma och städade här i 4 timmar. Skitit på golv, dam kvar. Inte städat soffan. Skicka bilder till företaget. Dem vill inte ersätta/ ge ny städning. Konstigt sätt att ragga kunder. UNDVIK!!!! Läs mer
  • 2018-05-08

Eva G skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Håller med tidigare omdömen - riktigt oseriöst företag! Erbjuder "provstädning" för 99 kr/timmen men hör av sig dagen innan och ska debitera över det dubbla eftersom att vi inte har ett exakt startdatum för återkommande städning. Otrevligt bemötande av kundtjänst. Undvik! Läs mer
  •  Anna

2018-05-04

Anna skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städningen var urusel! Och de uppför sig som en kult, som om man har sagt jag till att ha städning jämt. Tror de använder svart arbetskraft. De pratar kanppt engelska, och förstås inte svenska.
    Den stackars lilla polskan hann knappt någonting på fyra timmar. Läs mer
  • Mazdak S

2018-04-26

Mazdak S skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Oseriöst företag. Klarar inte av basic städning, rummen städas inte pga "tidsbrist", informerar inte efteråt utan nonchalerar.
    Håll er borta från detta företag! Oseröst! Läs mer
  • 2016-08-08

Robert M skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vi hade städhjälp tidigare 4h varannan vecka inkl strykning, vi var inte helt nöjda med kvaliteten så vi bestämde oss för att testa Rent Hemma AB. Inledande kontakten verkade OK, hemsidan genomarbetad och de arbetar två och två för att det ska gå fortare... Vårt hus är på 190m2 och det låg inte en pinal framme någonstans och det var inte särskilt smutsigt. 2 toaletter, kök (tom diskmaskin och tomma bänkar) dammsuga, dammtorka och skura. Fakturan på provstädet landar på 11 timmar!!! 5,5h x 2 eftersom de var två och skulle vara så effektiva. Efter att vi förklarat att det är helt uppåt väggarna säger de sig vilja ha betalt för 9h (fortfarande mer än dubbelt mot tidigare) annars inkasso nästa.

Håll er borta från detta företag! Oseröst! Läs mer
  • 2011-12-14

Peter M skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städar dåligt och fumligt och skickar därefter saltad faktura. Uruselt! Läs mer