Rent Hemma i Sverige AB

Rent Hemma i Sverige AB

Ring 08-444 42 44 www.renthemma.com
3.2

Välkommen till Rent Hemma i Sverige AB! Är det dags att njuta lite mer av vardagen? Låt oss på Rent Hemma i Sverige AB ta hand om städningen medan du tar hand om andra viktigare saker i livet. Att får komma hem till ett rent hem ger inte bara lugn och ro utan innebär också mer tid med familjen. Tjänster: Flyttstäd, strykning,...

37 omdömen om Rent Hemma i Sverige AB

Björn V
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Alltid riktigt bra städat, även i semestertider då ordinarie personal ersätts. Flexibelt när man behöver boka om. Rekommenderas! /Nöjd kund sedan 7 år tillbaka

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
JACK ERIK D
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Anlita inte dessa. Deras städare stjäl pengar från kunderna

Stavroula A
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Decent cleaning service, punctual and good value for money. I would recommend it.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Kristin L
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Otroligt nöjda, det luktade rent ända ut till gatan! De tog inga genvägar utan allt var grundligt rent vilket var en stor glädje med tanke på hur stressigt en flytt är. Kan varmt rekommendera.

Robert E
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Flyttstädning. Bra kommunikation. Bra städat. Inga problem.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Hebbah E
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Fantastisk service och noggranna. Är mycket nöjd och rekommenderar Rent Hemma till alla som vill ha ett städat hem.

Salar A
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Jättebra städning! Seriöst bolag och väldigt flexibla. Kommer använda mig av detta bolag fler gånger!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Vera F
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

-vi har skickat två mail till dem där vi varit frågande inför städningen och de har inte svarat - på grund av corona kunde vi inte vara på plats och se vad som behövde städas : vi bad alltså firman städa det som de bedömde behövdes städas, inklusive fönster. Fönsterna var gjorda, men resten fick vi bakläxa på från ägaren.

Staffan Ragnar T
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Vi har haft Rent Hemma i ca 7 -8 år. Har alltid fungerat bra. I början var det lite sisådär med kvaliteten men den har stadigt blivit bättre. De senaste 3 åren har vi inget att klaga på. Kan varmt rekommendera dem och de är väldigt prisvärda.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2215 omdömen 4.7 av 2215 omdömen

Babar R

Allt perfekt. Snabb städning och snabb återkoppling. Bra pris

Barbro H
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städning varannan vecka - kvaliteten varierar lite beroende på vem som städar. Oftast bra ibland sämre kvalitet. Känslan är att personalen ibland haft bråttom och fuskat lite för att hinna. Det är dock inte pga. tidslängden som är vältilltagen. Bra bemötande och återkoppling. Blir inte alltid informerad om när städaren byts ut. Det mesta är i stort sett bra och vi är nöjda.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Karin L
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Vi har använt Rent hemma för städning varannan vecka i flera år nu. Vi är nöjda med städningen även om det varierar lite beroende på städerska. När det har varit något problem har det åtgärdats (t.ex. slängdes alla våra sorterade sopor som plast och kartong i vanliga soptunnan). Alltid snabba svar på mail och flexibelt att boka av/boka om städtiden. Prisvärt!

Anita K
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Jag har städning varannan vecka. Det blir rent och väl organiserat. ......:: men de vill gärna använda för starka rengöringsmedel! Bemötandet från företaget har varit bra: vårt betyg är 4 av 5.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Karkas C
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Grymma på det de gör! bra bemötande

Anders M
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städning varannan vecka. Överlag är det bra. Men slarvar med golvlister o dörrfoder lite då och då. Sen använder de lite mycket medel i trasor. Sitter rester kvar utanpå tvättmaskin när de torkat av. De byter städare lite ofta. Men som sagt, överlag helt ok. Har haft RentHemna ca 5 år.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Tema U
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Rekondade bilen hos dom och fick reda på att dom hade denna tjänst också. Bra bemötande och nöjde med tjänsterna dom utför!

Peter B
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städning. Haft flera olika utförare. De brukar vara duktiga. Dock har de ibland väldigt långa resvägar.. tråkigt att behöva byta ofta.någon varit väldigt dålig på svenska tyvärr. Jobbigt att behöva visa utrustningen om och om igen

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Jenny P
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Köpte städningen. Levererade tjänst är helt ok i stort sätt. Men ibland kan kvalitet variera beror på olika städaskor. Vissa pratade med mobil väldigt ofta.

Helena W
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Jag har haft Rent hemma varannan vecka i snart ett år. Jag och min familj är supernöjda. Samma personal varje gång och det har varit smidigt. Jag startade med ett provstäd och har sedan fortsatt. Rent hemma löser själv med RUT-avdraget. Jag rekommenderar varmt detta företag!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1247 omdömen 4.7 av 1247 omdömen

Carina L
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Köper hemstädning en gång varannan vecka. Proffesionellt och flexibelt bemötande då jag beställde tjänsten. Mycket bra utfört arbete efter det. Lätt att tillfälligt ändra om man tex reser bort. Det enda önskemålet är bättre kommunikation om den person som städar byts ut mot en annan.

Peter E
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städning av en 50 m2 1:a i Täby. Varannan tisdag. Har blivit väldigt vänligt bemött. Jag är väldigt nöjd. Enda anledningen till att det inte blir en 5a i betyg är att jag inte kan tala med städerskan då hon inte talar svenska. Men å andra sidan har jag inget att klaga på, tvärtom. Men ibland är det olika saker jag vill berätta om just den dagens städning, det kan vara lite svårt. Städerskan är väldigt vänlig och allt fungerar ändå mycket bra. Mvh Peter

Rent Hemma i Sverige AB gillar detta
Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1135 omdömen 4.7 av 1135 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Helena G
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Hemstädning. Täta byten av städerskor. Tyvärr har inte alla behärskat svenska eller engelska varför kommunikationen varit svår. Helt ok kontakt med kontoret som på ett bra sätt försökt tillgodose våra önskemål.

Peter T
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Hemstädning. Gedigen städning. Pratar inte svenska.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Sten N
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Hjälpsamma, flexibla, noggranna och vänliga i samband med månadsstädning, 4 timmar åt gången

Johan S
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städning. Bra, men ibland svårt att göra sig förstådd med städerskorna.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 231 omdömen 3.7 av 231 omdömen

Lisbeth L
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Regelbunden städning varannan vecka. Även storstädning 1-2 ggr per år. Haft olika städare. Gör bra jobb. Kan vara svårt att förklara/prata då städarna sällan pratar svenska och ibland inte heller engelska. Företaget är flexibla när vi vill byta dag. Alltid bra bemötande.

Markus N
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Lätta att samarbeta med och alltid trevligt bemötande. Städningen är för det mesta perfekt. Byter man tid kommer det andra städerskor än den vanliga och då kan kvaliteten variera men Rent hemma tar alltid ansvar om man har klagomål.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Olivia E
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Otroligt dåligt kundbemötande & usel städning. man blir lurad av provstädningen som håller måttet. Låt inte priset lura er!

Laura L
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Sjukt dåligt företag! Akta er! De städar bara på ytan! Fick städa själv efter. 34 kvm lägenhet på 4 timmar, omöjligt! Det tog max 1 timme att städa och ändå inte ens klara av att torka skåp. Så NEJ NEJ NEJ!!!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 139 omdömen 4.4 av 139 omdömen

Marianne v
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Undvik pga att de strular och ger felaktig information, ibland ljuger. Man känner sig lurad och får mycket merarbete pga strul och byte av städerska ofta, felaktiga fakturor mm. Vi var ofta nöjda med utfört arbete, men själva kontakten med företaget var uselt.

Ulla N
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Vilken otur att jag inte kollade upp företaget här på RECO innan jag bokade RH. Bor på 84kvm och hade som andra här, plockat undan allt, det var bara för personen att dammsuga, moppa och damma vilket jag själv hade kunnat göra på mindre än en timme. Men nej, det var dammiga ytor, köksbordet var inte avtorkat, det var fläckar på golven så moppningen var undermålig.... ja just det, en utspilld majspåse med majs låg kvar under en soffa. Så jag fick plocka fram dammsugare och mopp och städa det första jag gjorde när jag kom hem.... Not so nice!!!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Elin H
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Ett dåligt företag, som ger intryck av att vara seriöst! Jätte dåligt städat. 4 timmar.. Det finns inte en chans att kvinnan var hemma och städade här i 4 timmar. Skitit på golv, dam kvar. Inte städat soffan. Skicka bilder till företaget. Dem vill inte ersätta/ ge ny städning. Konstigt sätt att ragga kunder. UNDVIK!!!!

Eva G
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Håller med tidigare omdömen - riktigt oseriöst företag! Erbjuder "provstädning" för 99 kr/timmen men hör av sig dagen innan och ska debitera över det dubbla eftersom att vi inte har ett exakt startdatum för återkommande städning. Otrevligt bemötande av kundtjänst. Undvik!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Anna
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städningen var urusel! Och de uppför sig som en kult, som om man har sagt jag till att ha städning jämt. Tror de använder svart arbetskraft. De pratar kanppt engelska, och förstås inte svenska. Den stackars lilla polskan hann knappt någonting på fyra timmar.

Mazdak M
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Oseriöst företag. Klarar inte av basic städning, rummen städas inte pga "tidsbrist", informerar inte efteråt utan nonchalerar. Håll er borta från detta företag! Oseröst!

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Robert M
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Vi hade städhjälp tidigare 4h varannan vecka inkl strykning, vi var inte helt nöjda med kvaliteten så vi bestämde oss för att testa Rent Hemma AB. Inledande kontakten verkade OK, hemsidan genomarbetad och de arbetar två och två för att det ska gå fortare... Vårt hus är på 190m2 och det låg inte en pinal framme någonstans och det var inte särskilt smutsigt. 2 toaletter, kök (tom diskmaskin och tomma bänkar) dammsuga, dammtorka och skura. Fakturan på provstädet landar på 11 timmar!!! 5,5h x 2 eftersom de var två och skulle...

Peter M
Skrev om Rent Hemma i Sverige AB

Städar dåligt och fumligt och skickar därefter saltad faktura. Uruselt!